Gå til innhold

Mange som har erfaring at menn ikke bryr seg om prevensjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har erfaring med at menn driter i prevensjon. Det er jo like mye damen sin feil at hun ikke bryr seg heller, men jeg er overrasket når en date spruter inni uten å spørre om jeg går på noe. Er det slik at menn ikke bryr seg så mye om prevensjon?



Anonymous poster hash: c74a6...6a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er barnløs og ungkar.

Spruter så fort jeg får sjansen siden jeg vil ha barn.

Anonymous poster hash: 8c5cb...edc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nok, ja. Er ikke menn redd for uønskede barn og kjønnssykdommer? :klo:

Anonymous poster hash: f87d9...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nok, ja. Er ikke menn redd for uønskede barn og kjønnssykdommer? :klo:Anonymous poster hash: f87d9...143

For min del er ikke barnet uønsket, om jeg får barn med en ONS.....

Anonymous poster hash: 8c5cb...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme erfaring som andre her, det er alltid jeg som må bringe prevansjon på banen, og de ser ut som om de har falt ned fra himmelen når jeg sier at jeg ikke går på p-piller og at kondom derfor er eneste alternativ.

En ting er graviditet, men hvorfor pokker tror de at de er immune mot kjønnssykdommer?

Og til deg over, barnet er kanskje ikke uønsket i seg selv, men tenk deg når du finner ut at dama du hadde ONS er ei gæren kjerring som du nå må forholde deg til resten av livet. Kanskje ikke like greit da?



Anonymous poster hash: a9165...886
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har samme erfaring som andre her, det er alltid jeg som må bringe prevansjon på banen, og de ser ut som om de har falt ned fra himmelen når jeg sier at jeg ikke går på p-piller og at kondom derfor er eneste alternativ. En ting er graviditet, men hvorfor pokker tror de at de er immune mot kjønnssykdommer? Og til deg over, barnet er kanskje ikke uønsket i seg selv, men tenk deg når du finner ut at dama du hadde ONS er ei gæren kjerring som du nå må forholde deg til resten av livet. Kanskje ikke like greit da? Anonymous poster hash: a9165...886

Tror du jeg er normal selv da..?

Anonymous poster hash: 8c5cb...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er barnløs og ungkar.

Spruter så fort jeg får sjansen siden jeg vil ha barn.

Anonymous poster hash: 8c5cb...edc

Idiot. Du kan da for fanden finne deg ei jente og bli gift først. Tenk på ungen din. Skulle før vert alene for resten av livet før det.

Jeg driter ikke i prevensjon. Bruker alltid kondom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme erfaring som andre her, det er alltid jeg som må bringe prevansjon på banen, og de ser ut som om de har falt ned fra himmelen når jeg sier at jeg ikke går på p-piller og at kondom derfor er eneste alternativ.

En ting er graviditet, men hvorfor pokker tror de at de er immune mot kjønnssykdommer?

Og til deg over, barnet er kanskje ikke uønsket i seg selv, men tenk deg når du finner ut at dama du hadde ONS er ei gæren kjerring som du nå må forholde deg til resten av livet. Kanskje ikke like greit da?

Anonymous poster hash: a9165...886

Hvem er det dere puler på? Ikke den gjennomsnittlige mann i gata i alle fall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. min erfaring som godt voksen, er at jevnaldrende menn ikke bryr seg om prevensjon i det hele tatt.

Jeg har ikke lyst til å bli gravid, så dermed har jeg spiral. Men jeg har aldri fått spørsmål fra noen av mennene jeg har hatt sex med om jeg bruker prevensjon, så for alt de vet, kunne det hele endt med at jeg hadde blitt gravid.

Jeg fatter ikke at de tør å holde på sånn. For egen del, hvis det hadde eksistert P-piller eller annen "usynlig" prevensjon for menn, så ville jeg aldri stolt på en tilfeldig forbindelse som hadde sagt at han gikk på det.

Når det gjelder ONS og andre useriøse forhold, må alle sørge for seg selv hvis man ikke ønsker at det skal bli barn av det. Så hvis jeg hadde vært mann, ville jeg insistert på å bruke kondom. Hver gang. Og ikke stolt på dama, hvis det ikke er noen man kjenner godt fra før og som man vet at man kan stole på. Det er som sagt derfor jeg har spiral selv, for jeg vil for enhver pris unngå å gravid, og ta fullt ansvar for dette selv, ettersom det er den eneste måten man kan være sikker på.

Anonymous poster hash: 74adb...9e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis aldri opplevd det, eller at de ser på det som kvinnens ansvar alene. Fatter knapt at menn tørr å ha sex i det hele tatt når de ikke bruker kondom:P



Anonymous poster hash: 10212...754
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jepp. Da får de så øra flagrer.

Moi: "Jeg er ikke på pillen, jeg er ung og fertil, og du vil allikevel bolle uten kondom?!"

Han: "Jamen, jeg kan kjøpe angrepille til deg i morgen?"

Ble ikke noe hanky pankie for å si det sånn. Jævla brødhue.

Det virker som om de ikke bryr seg om at hun kan bli gravid. Tenker de ikke på at det ikke er alle kvinnfolk som vil ta abort? Plutselig er de stuck der med et nek de må dele et barn med resten av livet sitt.

Jeg er faktisk mer redd for kjønnssykdommer enn graviditet, da graviditet kan man alltids gjøre noe med, mens enkelte kjønnssykdommer er jæævla skumle. Dette gjelder forsåvidt enkelte unge jenter også, det er ikke bare guttene som er skyldige. Går på p-plaster eller p-piller, puler ons uten gummi, og popper antibiotika som mintpastiller fordi de fikk klamydia for andre gangen den måneden.

Var en fyr som sa at "kondom er så turnoff."

Men det er faen meg en infisert kuk også! :P

340587-7-1265202276242.jpg

Tenk på denne neste gang dere vil kjøre på uten beskyttelse ^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har heldigvis aldri opplevd det, eller at de ser på det som kvinnens ansvar alene. Fatter knapt at menn tørr å ha sex i det hele tatt når de ikke bruker kondom:P

Anonymous poster hash: 10212...754

Enig med den. 1. Damer bestemmer om de skal ta abort og angrepille.

2. Ønsker du virkelig å få en unge med ei kvinne du ikke er i lag med. Har du virkelig så lite medfølelse med ungen? I tillegg har du mindre rettigheter til ungen og kommer sikkert til å ha mindre kontakt.

3. Det koster penger og bringer med seg mange vonde stunder når du tenker på hvor dårlig far du er.

4. Du kan fort møte på ei verpesyk kvinne.

5. Du kan få kjønnssykdommer.

Endret av Halvor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten er egentlig mer paranoid når det kommer til prevensjon. Han var veldig skeptisk da jeg foreslo å droppe kondom siden jeg går på p-pillen. Det er vel egentlig ikke så rart siden han fikk barn med sin første skikkelige kjæreste da han var 17. Hun gikk først på pillen, men så tok hun av en eller annen grunn en pause på en uke uten å si det til ham. Da var skaden skjedd, og hun sa hun ikke ville fortelle ham at hun ikke gikk på pillen lenger siden hun ikke ville skuffe ham.

Skjønner nesten ikke at menn tør å stole på kvinner om at de går på prevensjon og ikke bruker kondom uansett hva om de ikke er helt sikker på at hun faktisk bruker prevensjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg er barnløs og ungkar.

Spruter så fort jeg får sjansen siden jeg vil ha barn.

Anonymous poster hash: 8c5cb...edc

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinne 26 her.

Tenkte etter nå, og jeg har hatt rundt 15 seksualpartnere som enten var ONS eller kortvarige flørter. Og ikke én av disse mennene foreslo beskyttelse..

Et par av dem spurte om jeg gikk på p-piller, og var klare til å kjøre på uten videre spørsmål da jeg svarte "ja". Uten å kjenne meg som person særlig godt - de ante jo ikke om jeg var et rotehue som glemte pilla iblant, for eksempel..

Ingen av disse mennene var typiske slabbedasker som ga faen i livet heller, som kan kanskje skulle tro. Alle var oppegående, utdannede gutter med ambisjoner i livet. Tviler på at disse ambisjonene var særlig forenelige med uønskede barn og HIV eller noe annet alvorlig..

Mitt inntrykk er at om en mann får ei digg dame som virker oppegående med i senga, så forsvinner vettet i takt med kåtheten og han tar sjansen på mye rart for å få maks ut av opplevelsen. Sex med kondom er tross alt ikke like deilig for de fleste, og det er vel lett å droppe det når man er i øyeblikket..



Anonymous poster hash: 9bdac...2cb
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det dere puler på? Ikke den gjennomsnittlige mann i gata i alle fall.

Tja, de sexpartnerne jeg har hatt siden jeg ble seksuelt aktiv for 12 år siden er stort sett helt normale menn jeg har møtt enten i skole-, utdanning- eller jobbsammenheng. Nå har ikke jeg det største antallet, og jeg har ingen rene ONS, men det hjelper jo verken på graviditets- eller kjønnssykdomssjansen at de har kjent meg i noen uker.

La oss si det er omtrent 10 stk på disse årene da, så kan jeg faktisk ikke huske at én av dem har dratt frem kondom eller sørget for det på egenhånd.

Anonymous poster hash: a9165...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hendt de har spurt etter samleiet, "forresten, går du på p-piller?". Har hendt jeg har sagt nei på pur f (har p-stav) bare for å se det desperate blikket de får etterpå :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har erfaring med det. Ikke alle, men et par. En som også presset på selv om han visste jeg ikke gikk på pillen.

Jeg tror mange bare er sjansespillere. Satser på at det ikke blir graviditet ut av det, eller at hun fikser det om det blir det. Og at sjansen for en sykdom som ikke er kurerbar er liten. Sjansen for smitte er også mindre fra kvinne til mann enn motsatt.



Anonymous poster hash: d1ae6...9b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...