Gå til innhold

Trenger et annet ord for mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den tiden i måneden, uka mi for eksempel. Eller som min samboer sier: Er det uka med store kryss på kalenderen?

Skjønner det er kjipt. Hatet uka mi når jeg var i datefasen :-p Kom alltid når det ikke passet. Men går du på p-piller kan du jo fint styre unna spesielle anledninger.

Anonymous poster hash: 39886...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

"Det er blodig alvor i noen dager nå, for å si det sånn!"

Så spør han om du mener mensen og da sier du bare ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uken, har besøk, tante rød, kan bli litt gris, greit om vi koser i dusjen? Jeg har mensen funker også veldig bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet en fyr 3-4 ganger nå, og vi har avtalt å møtes til helga. Teknisk sett tilsier det at vi kommer til å ha sex, jeg er invitert på tur hele helga.

Problemet er at jeg har fått mensen. Normalt har jeg ikke problemer med å ha sex den uka når jeg er sammen med noen, men første gang man gjør det vil jeg helst ikke ha det så blodig.

Teknisk sett så er det vel fortsatt greit å dra på denne turen, men jeg må jo si til han at det ikke blir noe. Synes bare mensen er litt "stygt" og direkte ord. Er det et litt "penere" ord jeg kan bruke for å si at det ikke blir noe?

Anonymous poster hash: 23bf8...a6f

Kusa blør og har det fryktelig vondt. Påvirker eieren, som er sur og grinete, og ikke en gang kan tenke seg å suge en kuk.

Oppskriften på å bli dumpet.....slik oppførte eksen seg.

Anonymous poster hash: 53ade...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...