Gå til innhold

Han ønsker å bli ridd. Jeg = 88 KG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

For alle usikre damer som lurer...Se svaret til KateW over! Tror ikke det finnes en mann i verden som ville si nei takk til det.

Og jeg vil legge til at jeg tror ikke det er en mann i verden som bryr seg om hvordan puppene dine eller magen/rumpa di ser ut i den eller den stillingen. Mannen er på et slikt tidspunkt på en helt annen planet! Han har havnet i senga med deg for en grunn. Det er fordi han liker deg og at han vil dele den mest intime greia si med deg. Dere bør slutte å tenke så fælt damer :) Vi bryr oss ikke om vinkler og hengepupper og valker. Har man havnet i halmen med deg så vil vi bare nyte hver cm. Det er ikke værre enn det.

Man trenger heller ikke ri som en proff for at dette skal være godt. Om man er litt klønete og ikke helt finner rytmen, betyr det svært lite for de fleste tror jeg. Ta å se rett på ansiktet til typen deres neste gang. Virker det som han har det bra der han ligger? Jeg tipper JA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For alle usikre damer som lurer...Se svaret til KateW over! Tror ikke det finnes en mann i verden som ville si nei takk til det.

Og jeg vil legge til at jeg tror ikke det er en mann i verden som bryr seg om hvordan puppene dine eller magen/rumpa di ser ut i den eller den stillingen. Mannen er på et slikt tidspunkt på en helt annen planet! Han har havnet i senga med deg for en grunn. Det er fordi han liker deg og at han vil dele den mest intime greia si med deg. Dere bør slutte å tenke så fælt damer :) Vi bryr oss ikke om vinkler og hengepupper og valker. Har man havnet i halmen med deg så vil vi bare nyte hver cm. Det er ikke værre enn det.

Man trenger heller ikke ri som en proff for at dette skal være godt. Om man er litt klønete og ikke helt finner rytmen, betyr det svært lite for de fleste tror jeg. Ta å se rett på ansiktet til typen deres neste gang. Virker det som han har det bra der han ligger? Jeg tipper JA.

Så hyggelige svar :-) Takk takk

Anonymous poster hash: 4786a...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du å bare sitte og kun bruke musklene i underlivet for å "melke" ham, om du forstår? Uten å ha penis helt inne i deg? Så roterer du underlivet, lage sirkler og åttetall, og kjenn hvor fantastisk det føles inne i deg. Når du har gjort det en stund, så trer du deg helt ned på penisen hans. Om du lener deg framover, så han har tilgang til brystene dine, og du lener deg med mye av tyngden i hendene/armene, og i hovedsak letter og senker på stumpen, og variere hvor langt inn du tar penisen hans, så bør du faktisk få ham til himmels, og deg selv! Lykke til!

Det har jeg prøvd på, har jo veldig sterke muskler der nede. Men han kommenterer ikke noe om det, altså jeg kniper hele tiden. Hvordan mener du med å melke han? Skal penisen være litt inni meg, mens jeg kniper og lager sirkler osv. ?

Anonymous poster hash: 4786a...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det for teknisk, men varier hvor langt inne i deg du har penisen. Det kjennes veldig godt for ham, og for deg. Sirkler osv er eksempel på andre bevegelser enn bare opp og ned, kjenn hva som er godt for deg, og ham!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Og bare for ordens skyld. Forskere hevder faktisk at kvinner som beveger hoftene mye under sex har mye større sjangse for å oppnå orgasme. Så tipsene til Kate er helt på sin plass. Kvinnen vinner på det og mannen "svimer av" :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Stining

Har ikke lest hele tråden så vet ikke om det har blitt skrevet allerede. Du kan brøve å legge en pute under hoften hans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter også med å ri. Er normalvektig, men av en eller annen grunn ligger alt fettet på magen og ikke noe på rumpe og lår. Så han (og jeg) får vondt når bena mine i rumpa er så harde. Ikke at jeg deiser ned på han av all min makt, jeg gjør det rolig og så lett som mulig.. Bakfra er nesten umulig siden bena mine treffer han sånn..

Usj..!!!! Går dette an å trene eller? :P ville heller vert rundere med fett på rumpa enn dette her..

Anonymous poster hash: d350c...cac

du kan trene slik at du får mer muskler på rumpen

Anonymous poster hash: 47de9...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier omtrent det samme som deg og synes ikke alltid at jeg ser så veldig bra ut, men akkurat i senga, da tenker jeg ikke på det. Da tenker jeg bare på den herlige mannen jeg har kapret og hvordan vi skal ha det deilig sammen.

Du kan ta hendene hans og plassere dem der du vil hvis du ikke liker at han har dem på lårene dine. Du kan be ham om å hjelpe deg med å finne en rytme som han liker, og si det til ham når han gjør noe som er ekstra godt for deg. Han er jo ikke tankeleser. Og alt det som KateW skriver :)

(Æsj at jeg ikke har noen å leke med for tiden :( )

Anonymous poster hash: c9b56...36d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser sirkler har vært nevnt. Du kan også lage bevegelser av bokstavene i alfabetet.. Da får du en variasjon og kanskje du finner en bokstav som er ekstra god også :)

Det å kun jumpe opp og ned, gir ikke meg så mye ihvertfall.. Og er jeg først der oppe,er det jeg som bestemmer.. ;)

Det er en grunn til at han er med deg,vettu:) og han liker å ha deg på topp. Nyt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min ønsker at jeg skal ri han, jeg har alltid hatt problemer med dette på han. Han veier ca 60kg og jeg veier 88 kg. Er det der problemet ligger? Fordi jeg har prøvd flere ganger, men jeg gir opp. Blir så flau over at jeg ikke klarer noen ting.

Med min ex kjæreste hadde jeg ikke det problemet, men nå var han mye høyere og større enn han.

Anonymous poster hash: 4786a...5e1

Vil nok kunne gå bra......som du ser av innleggene her. Men du bør slanke deg, prøve å komme ned mot i hvert fall 60 kg. Alt blir så mye lettere da, og du får et bedre liv, og bedre muligheter for å slippe sykdommer, diabetes etc. Overvekt, fedme er ikke sunt.

Feite kvinnfolk er ikke sexy, for de fleste. Men noen digger fedme. Mannfolk som elsker fete damer er ofte "feeders", går an å "google" denne fetisjen. Den er ikke verre enn hva annet.

Anonymous poster hash: bc0bb...316

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil nok kunne gå bra......som du ser av innleggene her. Men du bør slanke deg, prøve å komme ned mot i hvert fall 60 kg. Alt blir så mye lettere da, og du får et bedre liv, og bedre muligheter for å slippe sykdommer, diabetes etc. Overvekt, fedme er ikke sunt.

Feite kvinnfolk er ikke sexy, for de fleste. Men noen digger fedme. Mannfolk som elsker fete damer er ofte "feeders", går an å "google" denne fetisjen. Den er ikke verre enn hva annet.

Anonymous poster hash: bc0bb...316

Uhm? Det er ikke alle kvinner over 80 kg som er overvektige. Faktisk. 60 kg er langt fra idealvekt for mange kvinner.

Videre spør vel neppe TS om råd angående slanking her? Hun ber om hjelp til å tilfredsstille mannen sin, som tenner på henne, slik hun ser ut nå.

Endret av KateW
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres kanskje dumt, men hvilken teknikk har dere for å få mannen til å komme? Fordi jeg klarer ikke å sitte å ri han i 20 minutter... Vet heller ikke helt hva jeg skal gjøre, fram og tilbake eller opp og ned?



Anonymous poster hash: 5e0f0...d5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 95 kg, og fyren min er en atlet.

Jeg bruker å bevege meg fram og tilbake. Når jeg blir sliten av det, bøyer jeg meg fram mot han og har hendene på hver side av hodet hans. Det får ofte både meg og han til å komme, men de gangene det tar for lang tid, bytter vi. Da er han øverst og fullfører. :P

Men ja..begynte veldig å lure på hvordan det er vanligst å gjøre det når man skal ri? Man sitter på knærne, og..ja?

Btw..om du ikke blir svett og sliten etter sex, så gjør du det ikke riktig :D tilogmed fyren min blir svett og sliten, og han trener to timer hver dag. ;)



Anonymous poster hash: ba31b...642
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vekten er nok ikke problemet, som flere andre her sier..:) Men synes selv at teknikken kan være vanskelig. Jeg er ikke overvektig, men har enorme komplekser for puppene. Derfor synes jeg sjelden det er særlig behagelig å være på topp, og har i tillegg aldri følt jeg har fått det helt til. Jeg er heller ikke i knallform, men gjør det jo likevel fordi jeg vil jo gjøre en innsats i senga jeg også..:)

Jeg pleier stort sett å ha hendene på brystkassa til mannen og bruker stort sett kun å løfte rumpa istedet for å løfte hele kroppen. På den måten holder jeg ut mye lengre, og man får heller ikke melkesyre i beina på veldig veldig lenge. Det er også enklere å holde et jevnt høyt tempo på den måten. Jeg trodde jeg ikke hadde peiling på hva jeg dreiv med, men nå har de tre siste partnerene mine sagt at de aldri har opplevd bedre.. Så jeg tror man ofte føler seg mye dårligere enn hva man egentlig er, nettopp fordi komplekser og denslags dritt setter sperrer oppi hodet vårt..!



Anonymous poster hash: b88a5...4dc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er bevegelsen/rytmen, jeg prøver alltid med knet i sengen. men jeg føler liksom underlivet mitt generlt er stort så jeg føler han ikke får noe "bra" opplevelse når jeg beveger meg. Altså hvis jeg skal gå opp og ned blir jeg skikkelig sliten.?! Og fram og tilbake ser det ut som det ikke er noe for han? Og jeg begynner jo å svette bak kneet, i mellom der så det er jo såå flaut. Og når jeg prøvde å grave føttene i senga og holde på så var det greit, men det blir også veldig tungt i lengen. Han gir meg ikke noe støtte heller selvom jeg har prøvd å få han til å gjøre det. Og han har da en tendens til å ta på lårene mine og da flyter det jo fett i mellom. Uff, kanskje det er kroppen jeg er ukomfortabel med. Jeg får heller ikke noe klitoris orgasme eller bare deilig følelse med han. Det er veldig rart, da jeg har fått det med alle andre.

Vi har jo vært sammen i 5 år, så er ikke sååå sjenert.

TS

Anonymous poster hash: 4786a...5e1

Han kan hjelpe til. Ta tak i rompa di og sende deg opp og ned når du er bøyd framover. Da kan samtidig brystene dine pensle brystkassa hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For å svare på hvor man har hendene. Når jeg rir så har jeg hendene forsiktig på brystet hans, bare hengende rett ned, tar på meg selv (det har han likt veldig godt :danse: ), tar på han og utforsker, holde han i hendene, han støtter meg opp med hendene, jeg styrte hendene hans hvor de skal ta på meg.



Anonymous poster hash: 7c51e...c99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...