Gå til innhold

Får dere nok sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke dekket mine seksuelle behov i det hele tatt per dags dato. Sjelden sex, alltid på samme tidspunkt og som regel uten noe "spice", kun det vanlige og kjedelige. Dessuten nekter damen meg både oral og det og prøve anal. Tror jeg skal gå fra henne, dette blir bare for dumt. Faen.

Anonymous poster hash: fdb23...53e

Prøvd å snakke med ho..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

'Får' ikke, jeg 'tar' :nigo:

Nesten så det klarer seg... litt for lange dager, litt for mye jobb, litt lange avstander...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i forhold. blir alt for lite sex. 1 gang om dagen akkurat nå. Jeg hadde mer sex som singel.

Anonymous poster hash: a4dd0...23e

Men når folk sier "får sex bare 1 gnag om dagen" da mener dere ikke penetrering? liksom når gutten har kommet så er det ikke like lett å få han til å komme igjen, som regel så må man vente til dagen etter.

Anonymous poster hash: fdbfb...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg får ikke dekket mine seksuelle behov i det hele tatt per dags dato. Sjelden sex, alltid på samme tidspunkt og som regel uten noe "spice", kun det vanlige og kjedelige. Dessuten nekter damen meg både oral og det og prøve anal. Tror jeg skal gå fra henne, dette blir bare for dumt. Faen.

Anonymous poster hash: fdb23...53e

Du må ta det opp med henne

Men når folk sier "får sex bare 1 gnag om dagen" da mener dere ikke penetrering? liksom når gutten har kommet så er det ikke like lett å få han til å komme igjen, som regel så må man vente til dagen etter.

Anonymous poster hash: fdbfb...315

Min kommer iallefall 4 ganger daglig.. og er klar rett etter sex igjen, så tror nok det er individuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift og kan ikke huske sist vi hadde sex, det er noen mnd siden for å si det sånn.

Her er det mannen som ikke har lyst, men jeg vet han runker. Så ettersom årene går med sex to-tre ganger i året så mister man lysten selv.



Anonymous poster hash: 23d63...0d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker kun sex når jeg drikker alkohol, så rimelig lite behov. Foretrekker å tilfredsstille meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. :sjarmor: Hatt samme mann i 20 år, og sexlivet er rett og slett bedre enn noensinne. Vel, det har alltid vært grunnleggende bra, men vi har gått gjennom ups and downs i livet sammen, svangerskap (selvom vi hadde masse god sex de tre gangene jeg var gravid...), småbarnsperioder, barseltid osv hvor sexlivet ikke har vært optimalt hele tiden.

Men nå! Nå! Det er virkelig noe i det med at kvinner blomstrer i 40-årene. Vi har det bedre og mer spennende enn noensinne. Og hyppighet? Omtrent daglig, kanskje 5 ganger i uka i dårlige perioder.

Åh, savner ham enormt nå, vi skal ikke sove sammen i natt. :hjerte:



Anonymous poster hash: aab82...3da
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jepp. :sjarmor: Hatt samme mann i 20 år, og sexlivet er rett og slett bedre enn noensinne. Vel, det har alltid vært grunnleggende bra, men vi har gått gjennom ups and downs i livet sammen, svangerskap (selvom vi hadde masse god sex de tre gangene jeg var gravid...), småbarnsperioder, barseltid osv hvor sexlivet ikke har vært optimalt hele tiden.

Men nå! Nå! Det er virkelig noe i det med at kvinner blomstrer i 40-årene. Vi har det bedre og mer spennende enn noensinne. Og hyppighet? Omtrent daglig, kanskje 5 ganger i uka i dårlige perioder.

Åh, savner ham enormt nå, vi skal ikke sove sammen i natt. :hjerte:

Anonymous poster hash: aab82...3da

Så koselig :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :hjerte:

Ja. :) Og det er faktisk veldig koselig. Tror vi sier til hverandre daglig at vi er heldige.

Ta vare på hverandre, dere unge der ute! :ler:

Anonymous poster hash: aab82...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å snakke med ho..?

Gjentatte ganger uten resultat. Tror det er så tabu-belagt og eventuelt skamfullt eller noe, ikke vet jeg. Men hun blir bare kjempe lei seg hvis jeg snakker om det fordi hun tolker det som kritikk noe det egentlig også er men ikke slik hun tar det. Jeg elsker henne over alt på jord og det er grunnen til at jeg har akseptert denne tilstanden i over et år nå, men merker at enten går jeg fra henne eller så finner jeg en ved siden for jeg gidder ikke leve ut resten av 20-årene uten å være seksuelt tilfredstilt. Det er bare et minimumskrav.

Anonymous poster hash: fdb23...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

Somme situasjon som deg her :P

Håper du har noe skikkelig leketøy å trøste deg med da :P

Anonymous poster hash: 30772...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Ja det får e. Hver dag så lenge ingen av oss er syke eller noe sånt. Vi er som et ny forelska og kåt par hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Ja, får når jeg vil ;) Får ekstra mye nå når det er sommer. Blir 2-4 ganger dagen. Vi er som kaniner :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sex 4-5 ganger i uka, derav 1-3 ganger med 2 timer sex. Vi nyter dette begge veldig. Har gjort det i ca. tyve år

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel nå og veldig kresen. Greit seksuelt frustrert nå etter jeg faktisk ble med hjem til han jeg ville ha, for nå vil jeg bare ha mer.

Har generelt sjeldent sex med andre ord.



Anonymous poster hash: a6796...cc5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Jeg er singel og misliker ONS, så for tiden blir det ikke noe på meg. Har en elsker som snart kommer på besøk da, hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...