Gå til innhold

Hva når jeg bare tenner på de rundt 18?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hehe er flott å være mann i begynnelsen av 30- årene. Blir mye ung deilig fitte. De er så trange og våte.. ;)

Anonymous poster hash: c8c6d...ace

Menn som skryter blir det svært lite fitte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn som skryter blir det svært lite fitte på.

Spørs hvor du skryter!

Jeg ser på meg selv som en heldiggris, jeg knuller mye unge damer, alt fra 18-27, og jeg er 44. Hender jeg går på en smell og har meg med noen i 35-50 åra og. Men yngst er best.

Anonymous poster hash: fbfa7...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor du skryter!

Jeg ser på meg selv som en heldiggris, jeg knuller mye unge damer, alt fra 18-27, og jeg er 44. Hender jeg går på en smell og har meg med noen i 35-50 åra og. Men yngst er best.

Anonymous poster hash: fbfa7...e62

Er du dårlig i senga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som skryter blir det svært lite fitte på.

Hehe er du sjalu? Ikke min feil at jenter går etter eldre menn;)

Anonymous poster hash: c8c6d...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe er du sjalu? Ikke min feil at jenter går etter eldre menn;)

Anonymous poster hash: c8c6d...ace

Hvem sier jeg liker eldre menn? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem sier jeg liker eldre menn? ;)

Tenker nå på menn i begynnelsen av 30-årene. Men så bra at du liker unge menn. Det er på høy tide at eldre damer begynner å knulle disse ung-folene litt. De trenger å skaffe seg litt erfaring. I menns hode er det deilig å pule eldre damer når de selv er unge, for å skaffe seg erfaring, og fordi de tenner på milfs. Når menn blir eldre begynner de å tenne på yngre jenter. Menn vil ha det de ikke kan få, og det at unge jenter på oss gir oss et stort boost. Føler oss unge å virile.;)

Anonymous poster hash: c8c6d...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker nå på menn i begynnelsen av 30-årene. Men så bra at du liker unge menn. Det er på høy tide at eldre damer begynner å knulle disse ung-folene litt. De trenger å skaffe seg litt erfaring. I menns hode er det deilig å pule eldre damer når de selv er unge, for å skaffe seg erfaring, og fordi de tenner på milfs. Når menn blir eldre begynner de å tenne på yngre jenter. Menn vil ha det de ikke kan få, og det at unge jenter på oss gir oss et stort boost. Føler oss unge å virile. ;)

Anonymous poster hash: c8c6d...ace

Stakkars dere som trenger andre for å føle dere ung. Jeg bare ser meg i speilet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dere som trenger andre for å føle dere ung. Jeg bare ser meg i speilet jeg.

Hehe nei er bare det jentene er så sykt deilige, så man føler man er ung igjen. Jeg vet jeg ser bra ut, og trener mye å spiser for å holde meg ung. Er jo derfor de tiltrekkes meg.;) Så hjelper det jo å ha en godt betalt jobb, haha:P

Anonymous poster hash: c8c6d...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sånn at er man ung så er man automatisk pen. Mange mindre pene og overvektige i 18-29 års alderen også.



Anonymous poster hash: 6f380...0a2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror (og håper for din del) at smaken endrer seg med årene. Har alltid likt eldre gutter/menn, men så fort jeg har blitt eldre så har også "preferansepartneren" blitt eldre. Da jeg var 15 likte jeg en på 21, men når jeg nå er 25 så er mannen min 34.

Er ikke unormalt at menn synes at 18åringer ser bra ut, de gjør jo det! Men hvis dette føles ut som et stort problem (er vel derfor du postet innlegg her) så kanskje en prat med en psykolog kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror (og håper for din del) at smaken endrer seg med årene. Har alltid likt eldre gutter/menn, men så fort jeg har blitt eldre så har også "preferansepartneren" blitt eldre. Da jeg var 15 likte jeg en på 21, men når jeg nå er 25 så er mannen min 34.

Er ikke unormalt at menn synes at 18åringer ser bra ut, de gjør jo det! Men hvis dette føles ut som et stort problem (er vel derfor du postet innlegg her) så kanskje en prat med en psykolog kan hjelpe :)

Hvorfor skal man ta en prat med psykolog? Syns unge jenter er digge. Dere damer burde begynne å knulle unge menn, slik at det blir likestilling. Tror man fort går lei av å knulle på folk som er eldre. Er spennende når man er ung, men når man selv blir eldre, så er det deilig med ung mus.;)

Anonymous poster hash: c8c6d...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man ta en prat med psykolog? Syns unge jenter er digge. Dere damer burde begynne å knulle unge menn, slik at det blir likestilling. Tror man fort går lei av å knulle på folk som er eldre. Er spennende når man er ung, men når man selv blir eldre, så er det deilig med ung mus.;)Anonymous poster hash: c8c6d...ace

Fordi det vil være et problem hvis han har samme preferanse når han er 50... Nei takk, jeg foretrekker mannen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi det vil være et problem hvis han har samme preferanse når han er 50... Nei takk, jeg foretrekker mannen min ;)

Hehe ja men du er jo enda ung og fresh..;) Kanskje du har lyst på en yngre hunk når du bikker 30.:) Husker selv da jeg var 18-20, da digget jeg damer som var eldre enn meg, mens nå som jeg er over 30 liker jeg bare jenter fra 18-30.;)

Anonymous poster hash: c8c6d...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja men du er jo enda ung og fresh..;) Kanskje du har lyst på en yngre hunk når du bikker 30.:) Husker selv da jeg var 18-20, da digget jeg damer som var eldre enn meg, mens nå som jeg er over 30 liker jeg bare jenter fra 18-30.;)Anonymous poster hash: c8c6d...ace

Hahaha, den som lever får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...