Gå til innhold

Syntes du en 15 cm lang penis er lite?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbeat

Nei, det er overhodet ikke lite og mer enn nok til tilfredstillelse. Jeg blir tilfredstilt av en liten finger også, behøver ikke noe stort for å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er da et kjent fenomen... En utseendemessig versjon av Dunning/Kruger-effekten. Tror aldri på hva andre gutter sier om størrelsen på junior, eller for den sakens skyld hva dama har hørt vedkommende si om den.

Hvorfor søkte du etter 15 cm penis?

Tidenes bump?

Endret av Timza
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor søkte du etter 15 cm penis?

Tidenes bump?

Nope, søkte det ikke opp. Kom bare over det på en eller annen måte, husker ikke hvordan. Min er 18 cm, så har ingenting med det å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, søkte det ikke opp. Kom bare over det på en eller annen måte, husker ikke hvordan. Min er 18 cm, så har ingenting med det å gjøre.

Tråd fra 2011 og den dukket på mystisk vis opp? ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråd fra 2011 og den dukket på mystisk vis opp? ;)

Husker som sagt ikke hvordan jeg kom over den. Ser ikke helt hva du vil frem til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil forum kamerat.

Flertallet her inne har ikke peiling. De bryr seg egentlig ikke heller....@

Prøv lommelegen.no eller noe, der får du mer substans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som de fleste har lest, så er snittet på en normalstor penis omtrent 15 cm i de fleste undersøkelser. Men jeg har snakket med mange kvinner som mener 15 cm er lite. Ikke veldig lite, men litt lite og at en passende størrelse er fra 18-19 cm og litt opp, samt litt opp. De samme jentene påstår også at de færreste de har hatt sex med har hatt 15 cm eller mindre, men at de fleste har hatt fra 18 cm. Flere av dem hadde også målt selv.

Så, syntes du en 15 cm penis med en vanlig tykkelse på 11-13 cm i omkrets er lite?

Relativt lite, men HELT normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker max 15 jeg... Når den runder 16-17 blir det bare vondt. Men alt kommer ann på tykkelsen. En penis kan være helt super om den er kort, men tynn. Lang og tynn er dritvondt, liten og tynn kjenner man ikke. Men nå regner jeg LITEN som under 10cm da.



Anonymous poster hash: 328cf...6ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om hvorvidt noen "synes at" 15 cm er lite. Fakta avgjør dette og 15 cm er ikke - ikke! - lite.

Ifølge Norsk samfunnsvitenskaplige datatjeneste (NSD) er den gjennomsnittlige norske ereksjonen på 14,34 cm. Ikke spør meg hvordan de vet det, men det er fakta. Siden statistikere alltid lager en fra/til-skala når det gjelder gjennomsnittlighet, heter det at en gjennomsnittlig norsk ereksjon er mellom 13 og 16 cm.

Det betyr at 15 cm er gjennomsnittlig, og strengt tatt ørlite lengre enn det nøyaktige gjennomsnittet.

Hvis vi skal fortsette å tenke i samme spor betyr det at en ereksjon på 12-13 cm må kalles under middels stor, mens 16-17 må kalles over middels stor.

Mer enn 18 cm må dermed kalles stort.

Dette varierer mellom land. Jeg googler og ser at Sverige ligger noen få millimeter over Norge, mens man i Belgia leder med ca en centimeter. I USA er gjennomsnittet 14,2 cm.

Ser man verden under ett er den gjennomsnittlige ereksjonen 12,9 cm, trolig fordi Asia og Sør-Amerika trekker ned. Kilde: MNT KNowledge Center.

Ca 8 prosent av den amerikanske befolkningen har en ereksjon som er lengre enn 17 cm. Under 4 % prosent har en ereksjon som er lengre enn 19 cm.

Og følger man linker under kan man se at ca 0,3 prosent (en metastudie basert på tre amerikanske studier) er lengre enn 20 cm.

http://i.imgur.com/faUvdnR.png

Siden det amerikanske snittet er omtrent som det norske kan man muligens gå ut ifra at disse tallene også er representative for det norske.

Konklusjon: Har man en mann med 14-15cm mellom bena har man en helt normal mann. Har man en med 16-17 har man en nokså stor. Og har man en på 18cm eller mer har man noe svært sjeldent.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

15 er rimelig lite ja... blr skuffet liksom, 20cm ca er bra størrelse, under 17-18 er lite. Heldigvis har jeg vært heldig og kjæresten har 21(målt selv), eksen min hadde 23-24.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Rosaroser skrev:

15 er rimelig lite ja... blr skuffet liksom, 20cm ca er bra størrelse, under 17-18 er lite. Heldigvis har jeg vært heldig og kjæresten har 21(målt selv), eksen min hadde 23-24.

Jada, og jeg har 28 cm lang penis:opplyser:

Anonymkode: aa377...a98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt når menn ikke tror på at det finnes menn som har over 20 cm penis eller at 18-19 ofte er normalen blant dem som puler en del

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Rosaroser skrev:

Morsomt når menn ikke tror på at det finnes menn som har over 20 cm penis eller at 18-19 ofte er normalen blant dem som puler en del

Ahhhh! Du og? Det er gøy når damer bare må måle. Fortell oss hvordan du gjør det. Sånn svitsj eller mer som en seremoni? Gøy å høre med tanke på egne erfaringer.

Anonymkode: 3c5a4...c55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.10.2014 den 15.37, Hunmedham skrev:

Det handler ikke om hvorvidt noen "synes at" 15 cm er lite. Fakta avgjør dette og 15 cm er ikke - ikke! - lite.

 

Ifølge Norsk samfunnsvitenskaplige datatjeneste (NSD) er den gjennomsnittlige norske ereksjonen på 14,34 cm. Ikke spør meg hvordan de vet det, men det er fakta. Siden statistikere alltid lager en fra/til-skala når det gjelder gjennomsnittlighet, heter det at en gjennomsnittlig norsk ereksjon er mellom 13 og 16 cm.

 

Det betyr at 15 cm er gjennomsnittlig, og strengt tatt ørlite lengre enn det nøyaktige gjennomsnittet.

 

Hvis vi skal fortsette å tenke i samme spor betyr det at en ereksjon på 12-13 cm må kalles under middels stor, mens 16-17 må kalles over middels stor.

 

Mer enn 18 cm må dermed kalles stort.

 

Dette varierer mellom land. Jeg googler og ser at Sverige ligger noen få millimeter over Norge, mens man i Belgia leder med ca en centimeter. I USA er gjennomsnittet 14,2 cm.

 

Ser man verden under ett er den gjennomsnittlige ereksjonen 12,9 cm, trolig fordi Asia og Sør-Amerika trekker ned. Kilde: MNT KNowledge Center.

 

Ca 8 prosent av den amerikanske befolkningen har en ereksjon som er lengre enn 17 cm. Under 4 % prosent har en ereksjon som er lengre enn 19 cm.

 

Og følger man linker under kan man se at ca 0,3 prosent (en metastudie basert på tre amerikanske studier) er lengre enn 20 cm.

http://i.imgur.com/faUvdnR.png

 

Siden det amerikanske snittet er omtrent som det norske kan man muligens gå ut ifra at disse tallene også er representative for det norske.

 

Konklusjon: Har man en mann med 14-15cm mellom bena har man en helt normal mann. Har man en med 16-17 har man en nokså stor. Og har man en på 18cm eller mer har man noe svært sjeldent.

Bra svar. Nå ble jeg stolt. 0,3 % du. Sjelden jeg da jo. Jøss. "Konemor, kom her og les!".

Anonymkode: 3c5a4...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 år senere...
temali skrev (3 minutter siden):

Er ikke lengden som teller men følelsene involvert..

Følelsen av å bli fylt opp? Altså lengde pluss tykkelse?

Anonymkode: 2b3d6...8c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en på 21 cm 😊 15 virker lite for meg men folk er forskjellige 

Anonymkode: 726e1...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosaroser skrev (På 29.11.2017 den 21.59):

Morsomt når menn ikke tror på at det finnes menn som har over 20 cm penis eller at 18-19 ofte er normalen blant dem som puler en del

Du skal se hva noen fargede mennesker har. Fy faen skulle ikke til å tru det er sant. Men sant er det visst

Anonymkode: 726e1...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...