Gå til innhold

Syntes du en 15 cm lang penis er lite?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fatter og begriper ikke hva som er greia med den lengden. En skjede er 10-12 cm dyp, så alt over det vil holde seg på utsiden og ikke gjøre noe nytte. Ikke er det noe særlig digg å bli bånna heller. Nei, 15 cm er mer enn nok. Samboeren min har 15 cm (jeg har målt!) og jeg er storfornøyd!

Hvordan ville du likt om han stakk en måleenhet inni deg for å se hvor stor din vagina var? :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 cm er ikke lite :) Så lenge du kan bruke den riktig, så skal det ikke ha så mye å si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, seriøst.. De som sier 15 cm er LITE vet lite om hvor dyp vaginaen faktisk er. Jeg synes 15cm er bra nok, hvis den blir brukt riktig. Jeg synes faktisk at tykkelse er like viktigere enn lengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med en som har en ca 19 cm lang penis, og jeg får vondt i visse stillinger, så er ikke alltid bra vil jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 cm er mer en stort nok, men det er jo tykkelsen det kommer ann på er min mening. Tenk på de som har 10 cm, da snakker man lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo ikke bitteliten!

Men nå skal dere menn huske på at det er ikke størrelsen det kommen an på, men hvordan du bruker den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 cm er langt fra lite!! Absolutt mer enn langt nok!! Og som flere sier, så er det tykkelsen det kommer an på likevel.

Endret av Murder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Haha!

En jeg var sammen med dreiv alltid å skrøt av sin 22cm + dick.

Så etter flere mnd sa jeg, at vi får måle han da, se om den er 22cm +.

Det var plutselig ikke så greit, og da ble det snakk om at han aldri hadde sagt den var over 20 osv osv..

Poenget er egentlig, gutter liker å skryte på seg større enn de har.

Dette er da et kjent fenomen... En utseendemessig versjon av Dunning/Kruger-effekten. Tror aldri på hva andre gutter sier om størrelsen på junior, eller for den sakens skyld hva dama har hørt vedkommende si om den.

Endret av Dude91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er fra 2011...

Men det spiller kanskje ikke noen rolle, temaet blir tydeligvis aldri utdebattert.

Og nei, 15 cm er ikke lite. Det er min personlige mening. Typen min har 14, og det er helt ypperlig.

Og så må menn snart lære at kvinner ikke har sex med penis. Kvinner har sex med menn. Alt sammen.



Anonymous poster hash: cae3e...092
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 cm er ikke lite http://forum.kvinneguiden.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/Happy.gif Så lenge du kan bruke den riktig, så skal det ikke ha så mye å si!

Trenger ikke å ga så mye å si? Har vært med en mann som hadde 17 cm, og det var ikke noe særlig å bli bunnet i mange stillinger, så 15 cm er helt perfekt. Har vært med en mann som hadde 10 cm også, og det gikk helt fint.:)

Anonymous poster hash: f7659...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 høres helt flott ut. 10 er også bra. Det viktigste er at jeg har lyst på mannen den sitter på <3

Anonymous poster hash: 71722...5e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som synes det er for lite har altfor stor vagina 😜

Fra spøk til alvor, nei det er ikke for lite. Det er passe. Det kommer også an på hvordan man bruker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg heterofil og gutt så skal ikke påstå at jeg vet akkurat hvordan dette fungerer. Men sånn fysisk skal vel en gjennomsnittlig stor penis greie seg, i hvert fall hvis kvinnen gjør knipeøvelser.

Hva kvinnen tenner på, derimot, synes jeg skal være opp til henne selv. Dersom man tenner mer på en penis på 20 cm, så synes jeg ikke man skal kritiseres for dette, akkurat som at det ikke er noe galt i at mange menn tenner på store pupper. Synes imidlertid man er litt vel kresen dersom man FORVENTER en over gjennomsnittet stor en, og ikke klarer å tenne på en som har gjennomsnittlig eller liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Hjelper ikke med Stretch-Limo hvis du ikke har lappen....les: Hjelper lite med diger kuk hvis du ikke er en god elsker som tar hensyn og er en Gentleman ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 cm er absolutt ikke lite. Det er mer enn stort nok!

Har aldri målt pikken til de jeg har hatt sex med (10 stk), men jeg har aldri opplevd at jeg har syntes noen har hatt for liten. Et par har vært for lange/tjukke.

Han med størst hadde 18 cm (ifølge ham selv, han var veldig stolt av pikken sin gitt..), og det var ikke godt.

Anonymous poster hash: 23a47...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lengden som teller med cm per sekund!!!! :P

Absolutt helt feil!! Iallfall viss du sikter til at det som gjelder er å pule så fort inn og ut som mulig.. Det funker ikke på meg hvertfall..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 cm er ikke for lite nei.. Men jeg blir klart mer kåt av en 18-20 cm- kuk ;) The bigger, the better- makin Cock- cravers wetter ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...