Gå til innhold

Hvis du sitter i stillestående kø på motorveien og må på do


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør du da?

Har du vært i den situasjonen? Hva skjedde?

Anonymous poster hash: a9cbb...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legger en søppelsekk i setet og bæsjer i buksa. Må man så må man.



Anonymous poster hash: b0196...21b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ACNE skjerfet mitt på setet og tisset. Klarte ikke å holde meg mer. Kastet skjerfet, men bedre det enn å kaste bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det var snakk om bommelomm her? Hvis ikke pisser jeg bare i statoilkoppen.



Anonymous poster hash: b0196...21b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte meg rett utenfor bilen og tisset. Stod fast i en halvmørk tunnel i lengre tid med biler foran og bak. Må man så må man!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor de ikke har klart å finne opp en innretning som gjør at man løfter setet og så er det en provisorisk do under. Jeg hadde glatt betalt litt ekstra for en bil med do.



Anonymous poster hash: c625d...f1c
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte meg rett utenfor bilen og tisset. Stod fast i en halvmørk tunnel i lengre tid med biler foran og bak. Må man så må man!

Det har du ikke lov til. Syklister og gående har ikke lov å ferdes på/ved motorveien.

Anonymous poster hash: b0196...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis det er helt stillestående hadde jeg vurdert å gå ut av bilen dersom jeg virkelig måtte på do (hvis det er noen trær/busker i nærheten da). Beveger det litt på seg, hadde jeg holdt meg så lenge som mulig, evt prøve å komme meg av motorveien og finne en bensinstasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjenner kjørte kollone på fjellet og måtte kaste skivene i matboksen på gulvet og bruke den.

Ellers må det jo være mulig å kjøre inn til siden slik at de andre kommer forbi, sette nødblinken på og få gjort det som er presserende.

Anonymous poster hash: d184f...80c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor de ikke har klart å finne opp en innretning som gjør at man løfter setet og så er det en provisorisk do under. Jeg hadde glatt betalt litt ekstra for en bil med do.

Anonymous poster hash: c625d...f1c

Haha! Ta patent på den ideen du! Genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du ikke lov til. Syklister og gående har ikke lov å ferdes på/ved motorveien.

Anonymous poster hash: b0196...21b

Anonymous poster hash: 003b3...5e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det var snakk om bommelomm her? Hvis ikke pisser jeg bare i statoilkoppen.

Anonymous poster hash: b0196...21b

Nei, tisse.

Anonymous poster hash: a9cbb...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har du ikke lov til. Syklister og gående har ikke lov å ferdes på/ved motorveien.

Anonymous poster hash: b0196...21b

Det var over fjellet, så det var vel ikke motorvei da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle klarer å holde inne en bajs om man må. Get ur shit together, folkens! (pun intended)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle klarer å holde inne en bajs om man må. Get ur shit together, folkens! (pun intended)

Hva med de som får plutselig kraftig diare?

Anonymous poster hash: 3b54d...0a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Regner med det var snakk om bommelomm her? Hvis ikke pisser jeg bare i statoilkoppen.

Anonymous poster hash: b0196...21b

Skulle ønske jeg ikke hadde lest det der.

Anonymous poster hash: 6fd65...db3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang eksen min og jeg satt fast i kø måtte jeg faktisk så kraftig på do (altså, nr. 2) at jeg ikke klarte å holde meg. Køen var ikke totalt stillestående, så vi fikk svingt av og jeg måtte løpe bak en container og gå på do mens eksen min satt og ventet :P Heldigvis hadde vi vært sammen en stund da, så vi kunne le av det...



Anonymous poster hash: 1dcbc...e1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ACNE skjerfet mitt på setet og tisset. Klarte ikke å holde meg mer. Kastet skjerfet, men bedre det enn å kaste bilen.

Hæ!?!?!

Anonymous poster hash: 66da6...4f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ!?!?!

Anonymous poster hash: 66da6...4f5

Hvorfor er det HÆ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...