Gå til innhold

De siste timer


Gjest King James

Anbefalte innlegg

Gjest King James

Vi lever i de siste timer. Sier mange kristne.

Men disse siste timene har vart i 2000 år nå.

Hvor lenge er egentlig den siste timen for dere kristne ?.

Og om Jesus hadde kommet tilbake. Så tror jeg faktisk at dere ville sakt han var en blasemiker. En falsk messias.

Og hvem vet kanskje Jesus er tilbake.

Eller for og være ærlig. Om Jesus kommer tilbake så er det nok ikke som de kristne tror.

men burde dere kristne ikke forstå at det ikke vil komme noen siste time. Siden den siste timen eller det at vi lever i de siste timer eller dager.

Er jo en periode som vi har levd i ja 2006 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke vi er inne i noen siste time snart, kommer sikkert til å være mennesker på jorda en stund til tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_RPM_*

Hva med dine siste timer keiser James, vet du hvor lenge du skal leve?

Kristne tolker de siste tider ut av hva Jesus sa i kap 24 i Matteusevangeliet, Har du lest kapittelet?? Hele bibelen har en rød tråd om endetiden, men Jesus gjorde det åpenlyst for oss alle som tror på Ham.

Men ett forunderlig er det, at det er tegn som skal vise at vi lever i de siste tider, og en generasjon skal se alle desse tegn og ikke dø ut.

Lær en lignelse av fikentreet: Når det får sevje i grenene og skyter blad, da vet dere at sommeren er nær. Slik skal også dere vite, når dere ser alt dette, at han er nær og står for døren. Sannelig, jeg sier dere: Denne slekt skal ikke forgå før alt dette skjer.

Matt 24.32-34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James
Hva med dine siste timer keiser James, vet du hvor lenge du skal leve?

Nei selvfølgelig ikke. Men jeg har en følese ay jeg vil dø ung

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_RPM_*
Nei selvfølgelig ikke. Men jeg har en følese ay jeg vil dø ung

Håper du blir født på ny ung.

Jesus svarte: «Sannelig, sannelig, jeg sier deg: Den som ikke blir født på ny, kan ikke se Guds rike.» «Hvordan kan en som er gammel, bli født?» sa Nikodemus. «Kan noen komme inn i sin mors mage igjen og bli født for andre gang?» Jesus svarte: «Sannelig, sannelig, jeg sier deg: Den som ikke blir født av vann og Ånd, kan ikke komme inn i Guds rike. Det som er født av kjøtt, er kjøtt, men det som er født av Ånden, er ånd. Undre deg ikke over at jeg sa til deg: 'Dere må bli født på ny.' Vinden blåser dit den vil, du hører den suser, men du vet ikke hvor den kommer fra, og hvor den farer hen. Slik er det med hver den som er født av Ånden.» «Hvordan kan dette skje?» spurte Nikodemus. Jesus svarte: «Du er en lærer for Israel og vet ikke det? Sannelig, sannelig, jeg sier deg: Vi taler om det vi vet, og vitner om det vi har sett, men dere tar ikke imot vårt vitneutsagn. Hvis dere ikke tror når jeg taler til dere om det jordiske, hvordan kan dere da tro når jeg taler om det himmelske?

Joh 3.3-12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_RPM_*
Hva får deg til og tro at jeg ikke er født på ny ?

du har ikke sagt det til meg som jeg har sett.

Om du ikke er det, håper jeg du blir det.

Jeg kommer kanskje ikke til å se deg noen gang her på jord, men jeg mener du vil få himmelsk hjelp om du blir født på ny, noen sier de ikke trenger det, om dette er det eneste livet de vil leve er det greit, om de vil tro på det åndelige og det himmelske, så gjelder det å lete. Du har hele livet på deg, så let over alt. Let etter himmelske gaver som gir deg liv.

Selv mener jeg bibelen marks the spot where the treasure is burried.

Og let ikke hvor dine kjødelige øyne ser etter helst, for skatten ligger i leirkar.

God bless ya!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James

Jeg synes du skriver mye tøv. Men må Bagavhan Krishna og Jesus Kristus og Buddha og alle andre hellige fra alle religioner vere med deg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kveldsgjest

Bibelen sier ingenting om de siste TIMER, den nevner de siste tider/dager...

Og dersom jorden og menneskene er flere millioner år gammel så vil nok de siste par tusen år gå under "de siste tider"....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...