Gå til innhold

Robinson


Arwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men jeg tipper Vera taper den kampen, så må hun reise hjem og Joacim er tilbake. Lurer på hva som da skjer? Er det noen som vil i allianse med han da....foruten Marit kanskje??

Med eller uten katteslakting, dette blir grusomt spennende :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heier på Vera. Ingen hadde vel trodd at hun kom til å vinne kampen mot Emil :) Håper hun kommer tilbake og vinner mot Joackim. Men det blir mer spenning om han vinner da.

Syns de er ekle mot hun Marianne jeg. Både Joackim og Marit sa hun var så enkel og uintelligent. De sier det kun for at de ikke liker henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de er ekle mot hun Marianne jeg. Både Joackim og Marit sa hun var så enkel og uintelligent. De sier det kun for at de ikke liker henne.

Nå skal ikke jeg være slem, men hun virker en smule naiv eller?

Jeg kjenner henne ikke, men jeg sliter litt med å ha en snill tankegang når det gjelder henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner heller ikke denne Marianne. Nå kjenner vi også til at kamerafolkene også velger å ta med hva de vil. At de sikkert klipper vekk mye også. Har noe med hvordan hun blir fremstilt. Men likevel så velger jeg ikke å tro det. Snakk om massepåvirkning også da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfallet av duellen mellom Joakim og Vera er vel avslørt allerede. Etter episoden i går fikk vi en "Dette skjer i Robinsonekspedisjonen neste uke:...", og da ble det vist bilde av Joakim som satt med armen rundt en av de andre deltakerne (og nei,det var ikke Vera). Altså må det være ham som får bli igjen..?

-siina-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke? Hm, jeg syntes kanskje det var LITT dårlig TV å avsløre seg selv sånn ja.. :lol: Takk for rettelsen, jeg trenger noen til å reparere etter meg! :D

-siina-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gunnar eller Emil!

Joakim kom tilbake så vi igår kveld.

Robinson er den eneste realityserie jeg har lyst å se.

Hilsen Trille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...