Gå til innhold

Macbook pro bytte batteri


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en Macbook Pro 13 tommers fra tidlig 2011, og har i over et halvt år nå fått beskjed om at batteriet må skiftes ut snart. Nå som det nærmer seg studiestart tenker jeg at det er vel på tide, ettersom batteri levetiden min er nærmest ikke eksisterende. Jeg må alltid ha en lader i nærheten, ellers dør batteriet ut ganske fort. 

 

Noen som har erfaring med eplehuset og utskiftning av batteri? Og sånn ca pris? :klo: Bor i Bergen om det har noe å si 



Anonymous poster hash: cee55...16e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen erfaring med eplehuset, eller pris, men du kan jo evt stikke innom de og høre :)

Har forøvrig byttet batteri på min egen MBP - og det er faktisk ikke så vanskelig om du er litt nevenyttig :)

Guide finner du her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring med eplehuset, eller pris, men du kan jo evt stikke innom de og høre :)

Har forøvrig byttet batteri på min egen MBP - og det er faktisk ikke så vanskelig om du er litt nevenyttig :)

Guide finner du her

 

Fant ut av det! :) De var veldig hjelpsomme, det koster 1999 kr å få byttet ut batteriet. Og det tar vel 5-7 dager. 

 

Jeg er ikke teknisk av meg i det hele tatt så jeg våger faktisk ikke å prøve på noe sånt selv :fnise: Jeg vil gjerne ha mac'en til etterpå også. Jeg hadde nok garantert klart å ødelegge noe ;)

Anonymous poster hash: cee55...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Den 27.7.2015 at 14.20, Titania skrev:

Har ingen erfaring med eplehuset, eller pris, men du kan jo evt stikke innom de og høre :)

Har forøvrig byttet batteri på min egen MBP - og det er faktisk ikke så vanskelig om du er litt nevenyttig :)

Guide finner du her

Hvor kjøpte du batteri hen?

Anonymkode: e3751...3fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte mitt på ebay - se etter de som kalles genuine, så skal de være originale :) Mitt var faktisk brukt, men ikke så mange ladesykluser på det, og tror ikke det var så mye brukt heller - betalte vel rundt 300 kr.

Ser de har hos altitec også, og ipimp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Bergen er det også et firma som heter macrep som skifter batteri billig, mye billigere enn Eplehuset. 400 kr for Macbook Pro 13. tror jeg det var. 

De kjøper også defekte macer og jeg solgte nettopp min gamle og fikk en god pris for det. De framstår som veldig seriøse. Var ikke noe problem å få avtalt levering (Du kan levere selv eller få tilbud om fraktetikett). Leverte, de sjekket at alt var sånn som jeg beskrev og jeg fikk pengene på kontoen dagen etterpå, som lovet. 

Anonymkode: 80d2f...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...