Gå til innhold

Podcaster på iPhone


Gjest Gjest_Hello Kitte

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hello Kitte

Jeg er vant til androide hvor jeg lastet ned Podcast Addict, og den var så enkel for der kunne jeg markere de episodene jeg har hørt på som spilt, og da var de ikke lengre synlig på lista

Den appen finnes tydeligvis ikke i appstore, og jeg prøver å bruke den som følger med i telefonen. Men må er jeg såååå lei av å måtte lete meg fram på lista for å prøve å finne ut hvor jeg var, ikke så gøy når en podcast har et par tusen episoder :/

Finnes det en løsning på dette som jeg bare ikke har skjønt enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Haaploes

Mener du at du liker å hoppe mellom episoder?

Hvis ikke er det no bare å trykke "Spilles nå" eller hva det heter, så fortsetter den der du slapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er en liste med episoder i, la oss si Radioresepsjonen

Jeg begynner da på første episode....etter en stund så er det vanskelig å huske hvilken episode jeg er på, så om jeg da er på f.eks episode 52 så må jeg bla meg nedover og sjekke hvilken episode det er siden jeg ikke husker episoden

Så mange ganger jeg tror jeg har funnet riktig, men så er det en jeg allerede hadde hørt og jeg må lete videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker appen podcaster på iPhone, lå inne fra før.

Laster ned podcast og den blir merket som hørt når den er hørt :) kan også brukes til stream :)

Anonymous poster hash: 94041...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine blir ikke merket når jeg er ferdig med en episode

Den blir liggende der som alle andre episoder

Jeg vil at man tydelig kan se at jeg har hørt den episoden eller at den forsvinner fra listen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg går inn på f.eks Radioresepsjonen så får jeg opp to valg: Uspilt eller strøm

Når jeg trykte Abboner på podcasten så ble det slik:

-Under Uspilt så kom bare nyeste episode opp, altså kun en episode

-Under strøm så kom alle andre episoder, og når jeg da trykker på den eldste episoden (for å starte fra starten) så spilles den av, men den blir liggende som vanlig i listen

Endret av Hello Kitte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...