Gå til innhold

Lader til macbook air?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Laderen til macbooken synger på siste verset, og jeg innser at det er på tide med en ny lader. Sjekket prisene på disse, og de ligger jo på nærmere 800 spenn! Er det noen som vet hvor man kan få tak i disse laderene billig? 



Anonymous poster hash: 01830...1fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alright. Det finnes ingen kinaladere altså? Som man kan bestille fra f.eks ebay?



Anonymous poster hash: 01830...1fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Alright. Det finnes ingen kinaladere altså? Som man kan bestille fra f.eks ebay?

Anonymous poster hash: 01830...1fe

 

 

har du prøvd å gå inn på ebay og søke? det finnes tusenvis av kinakopier til en brøkdel av prisen. disse er av verste kina kvalitet, har kjøpt 4-5 slike og de konket ut på bare noen uker. Strømadapter til pc/mac er dyrt fordi det er avansert kraftelektronikk og dette kommer du ikke utenom. Garantien på macen din vil også utgå om du bruker forsyning som ikke apple selv leverer.

 

Sverger selv til orginale strømforsyninger. ikke verd risken å svi macen eller brann i huset ved å kjøpe noe drit.

Anonymous poster hash: 1e828...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende du får ny lader gratis om du drar på eplehuset og leverer den inn. Jeg fikk ny gratis selv om den faktisk var knekt.

Anonymous poster hash: a7ebb...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende du får ny lader gratis om du drar på eplehuset og leverer den inn. Jeg fikk ny gratis selv om den faktisk var knekt.

Anonymous poster hash: a7ebb...1e5

For øvrig ville jeg aldri kjøpt kina-lader. Vil ikke risikere å ødlegge macen eller i verste fall brenne ned huset.

Anonymous poster hash: a7ebb...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...