Gå til innhold

Noen som har møtt Jesus her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest iGirl

Jeg har faktisk det, lå på sykehuset når jeg var seks år å ble behandlet mot en veldig alvorlig og dødelig sykdom. Jeg lå å gråt etter mamma og pappa som ikke kunne ligge på samme rom som meg, plutselig ble det lyst ved sengen min, og plutselig sto det en skikkelse der. Så hørte jeg en stemme som sa alt skulle bli bra å jeg skulle komme hjem igjen, og at jeg ikke skulle bli redd.

Neste dag løp legene frem og tilbake å kjønte ikke at jeg hadde reagert så bra og så fort på behandlingen. Noen uker senere kom jeg hjem. Har aldri vært syk etter det. Men noen år senere så fant legene ut at jeg hadde blitt behandlet for feil sykdom. De trudde jeg hadde hatt en sykdom som jeg ikke hadde. De sa at det er et mirakel at jeg leve og at jeg burde takke gud. Har aldri vært syk siden den gang, bortsett fra noen bagateller i forhold til sykdommen min.

Nå er 22 og er forsatt 100% sikker på at det var Jesus som sto ved sengen min. Så alt veldig tydelig :)

Anonymous poster hash: 3f349...97d

 

Sa legene at du burde "takke gud"? Var dette i Norge?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sa legene at du burde "takke gud"? Var dette i Norge?

Ja det var det. Fikk veldig lite medesiner i forhold til det jeg egentlig skulle ha får å få vekk sykdommen, sykdommen skulle egentlig ikke blitt borte med så lite medesiner, skulle egelig ha mye mye større doser og andre medesiner. Så de sa at de ikke helt kjønte at det gikk så bra son det gjorde. Jeg skulle i tillegg egentlig blitt behandlet i utlandet der de vet mer om sykdommen.

Anonymous poster hash: 3f349...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har møtt Jesus, han er veldig hyggelig og snill. Han har åpenbart seg for meg, og jeg var en av de utvalgte pga jeg var et veldig godt menneske med god personlighet. Jeg elsker Jesus :)  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Jeg har møtt opp til flere Jesus' er i Spania. De har en forkjærlighet for lyse jenter, så er du blond, dra til Spania så tiltrekkes du Jesus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har møtt Jesus, han er veldig hyggelig og snill. Han har åpenbart seg for meg, og jeg var en av de utvalgte pga jeg var et veldig godt menneske med god personlighet. Jeg elsker Jesus :):hjerte:

Tok han deg på puppene?

Anonymous poster hash: 75ff6...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok han deg på puppene?

Anonymous poster hash: 75ff6...4e5

 

Jeg har ganske store pupper, faktisk helt enorme! Men Jesus er ikke sånn, han kom for å be meg en bønn og velsigne meg. Følte meg helt beæret, begynte å gråte av glede. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ganske store pupper, faktisk helt enorme! Men Jesus er ikke sånn, han kom for å be meg en bønn og velsigne meg. Følte meg helt beæret, begynte å gråte av glede. :)

De ser veldig pene ut:) men Jesus er vel ikke som menn flest. Bra at han klarte å holde fingrene fra fatet 😇

Anonymous poster hash: 75ff6...4e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske store pupper, faktisk helt enorme! Men Jesus er ikke sånn, han kom for å be meg en bønn og velsigne meg. Følte meg helt beæret, begynte å gråte av glede. :)

Har han langt hår forresten? Er han sexy?

Anonymous poster hash: 75ff6...4e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han langt hår forresten? Er han sexy?

Anonymous poster hash: 75ff6...4e5

 

Ja han hadde langt brunt hår og hvit kjole, han tok hånden på hodet mitt og hodepinen var bort og jeg kjente en følelse av godhet og glede. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk det, lå på sykehuset når jeg var seks år å ble behandlet mot en veldig alvorlig og dødelig sykdom. Jeg lå å gråt etter mamma og pappa som ikke kunne ligge på samme rom som meg, plutselig ble det lyst ved sengen min, og plutselig sto det en skikkelse der. Så hørte jeg en stemme som sa alt skulle bli bra å jeg skulle komme hjem igjen, og at jeg ikke skulle bli redd.

Neste dag løp legene frem og tilbake å kjønte ikke at jeg hadde reagert så bra og så fort på behandlingen. Noen uker senere kom jeg hjem. Har aldri vært syk etter det. Men noen år senere så fant legene ut at jeg hadde blitt behandlet for feil sykdom. De trudde jeg hadde hatt en sykdom som jeg ikke hadde. De sa at det er et mirakel at jeg leve og at jeg burde takke gud. Har aldri vært syk siden den gang, bortsett fra noen bagateller i forhold til sykdommen min.

Nå er 22 og er forsatt 100% sikker på at det var Jesus som sto ved sengen min. Så alt veldig tydelig :)

Anonymous poster hash: 3f349...97d

var nok helst hjelperen din...

Anonymous poster hash: cb89c...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest krølletomat

Ja, han var sammen med en venninne en gang i tiden. Merkelig fyr. Han var så glad i insekter at han ikke ville drepe lusene som bodde i håret hans.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svært mange vittige svar her.

Toleransen og respekten ovenfor anderledes tenkende er ikke høy.

Jeg møtte Jesus når jeg var 19 år.

Det er vanskelig å beskrive det med ord, men det er en erfaring som ikke lar seg avfeie.

Det merkelige er at jeg ikke hadde noe stort ønske om å tro, det har jeg ikke nå over tjue år etter heller. Men jeg kan ikke la være. Opplever stadig tilstedeværelsen av Han.

Har du selv hatt en opplevelse, siden du spør.

Anonymous poster hash: eb60f...67c

 

Sure.

 

Jeg møtte Frodo her om dagen, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Sure.

 

Jeg møtte Frodo her om dagen, jeg.

 

Nå er det fult mulig at Jesus eksisterte ikke som Guds sønn og alt det der. Men som en helt vanlig mann.

Det er ikke slik at bibelen er det eneste stedet hvor Jesus er nevnt. Han er nevnt i romerekse skrifter og andre steder.

 

Frodo derimot har med 100% aldri eksistert. 

 

Jesus kan ha eksistert. Altså som sagt en helt vanlig mann. 

 

 

Du er sikkert uenig i dette og vil gjøre narr av mitt syn. Som jo er vanlig på nette. Men det får så være.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det fult mulig at Jesus eksisterte ikke som Guds sønn og alt det der. Men som en helt vanlig mann.

Det er ikke slik at bibelen er det eneste stedet hvor Jesus er nevnt. Han er nevnt i romerekse skrifter og andre steder.

 

Frodo derimot har med 100% aldri eksistert. 

 

Jesus kan ha eksistert. Altså som sagt en helt vanlig mann. 

 

 

Du er sikkert uenig i dette og vil gjøre narr av mitt syn. Som jo er vanlig på nette. Men det får så være.

 

Hvis han var en helt vanlig mann, så hadde ikke AB som jeg siterte kunne "møtt" han.

 

Hvis Bibelen regnes som en troverdig kilde for at Jesus har levd, er Ringenes Herre en like troverdig kilde for at Frodo har levd. Begge bøkene er fiksjonsbøker skrevet av mennesker. Og folk sier hele tiden at det er dokumentert at Jesus har levd andre stedet enn i Bibelen, men oddly enough kommer aldri kilder pakket med disse påstandene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er litt interessant lesing. Dansk journalist møtte Jesus, og ble som hun sier "motvillig troende"... 

http://www.vl.no/meninger/hun-m%C3%B8tte-jesus-1.348771

Ellers traff jeg en tiligere muslim i Kirigisistan så jesus henge på korset i en drøm, og flere detaljer fra NT stemte uten at hun hadde lest eller viste noe serlig om Jesus. Det var først når hun snakket med noen kristne at de kunne vise at det hun hadde drømt stemte overens med nytestamentet. 

Endret av Faulkner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig Jesus var en vanlig mann, i så fall er han en av historiens største bedragere.

Enten er han den han sa han var, eller en notorisk løgner.

Ikke et forbilde eller et godt menneske.

Tenk om det er som han sa. Hva gjør du da?

Anonymous poster hash: eb60f...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...