Gå til innhold

Amerikansk Staffordshire terrier


T__|:)|__S

Anbefalte innlegg

Staffordshire Bullterrier er jo noe lignende... Men hvilke kriterier er det som gjør at dere ønsker dere en slik hund da? Ikke meningen å være skeptisk altså, men det er en hund som krever mye. Er nok ikke en førstegangs-hund i alle fall  :) Har du noen spørsmål er det bare å sende meg en PM..

Vi ønsker en hund som er tilpasningsdyktig, familievennlig, snill og god.. begge oss har hatt hund hele livet, dog jeg har hatt retrievere, og han vorster, men vi er villig til å ta ferie for at vi skal få en snill hund.. Og kurs vi lvi melde oss på...Vi er meget klar over at disse MÅ passes ekstra på , ALLTID ha i bånd..

Dessuten liker jeg det litt tøffe utseendet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Staffordshire Bullterrier er jo noe lignende... Men hvilke kriterier er det som gjør at dere ønsker dere en slik hund da? Ikke meningen å være skeptisk altså, men det er en hund som krever mye. Er nok ikke en førstegangs-hund i alle fall  :) Har du noen spørsmål er det bare å sende meg en PM..

Gud, så nydelige dem er! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia 30.08.08

[quote name=T__|:)|__S' date='10.05.2007 (12:35) ]hvis du hadde lest linken jeg la ved...

Står det mye om amstaff'en .. Og siden den er forbudt så vil jeg se etter noe lignende.. jeg har hatt hund hele livet, kjæresten har hatt hun hele livet.. Merkelig nok tror jeg at vi er mer egnet som hundeeiere enn ganske mange andre som skaffer seg hund.

Terriene er dessuten veldig tilpasningsdyktige!

takk for svar alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da ikke sagt noe som helst om at dere ikke er egnet som hunde-eiere! Hva var vitsen med å si det??! Og jeg er VELDIG godt kjent med amstaffer så tror nok jeg vet nok om dem. Jeg spurte om hvilke egenskaper hos amstaffen det var dere ville se i en annen hund.

oi, det var ikk ement som noe" bjeffing" mot deg.. Beklager! Er så lett å bli misforstått her..

Inne på linken jeg la ved, så sto det masse om amstaffen, og det var slike egenskaper ved en hund jeg så etter, var jeg mente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...