Gå til innhold

Vil bli kvitt søtsuget - noen som er med!?


Gjest studenten95

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest earlgrey

Noen som i første omgang vil være med på godtestopp ut oktober? Fra i dag/morgen.

Er med! Men må vel kanskje ha litt halloweensnop den 31 oktober? ;)

Og hva er lov, kake og sukkerfritt eller ingenting?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med! Men må vel kanskje ha litt halloweensnop den 31 oktober? ;)

Og hva er lov, kake og sukkerfritt eller ingenting? ;)

Jeg tenkte at alt som klassifiseres som "søtt" ikke er lov - kake, boller, godteri, sjokolade, brus, etc. Sukkerfritt er OK. Du kan avslutte på halloween hvis du vil det, eller man kan fortsette godtestoppet videre.

Så hvem blir med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Jeg er dessverre med. Har tyvstartet da, begynte i helgen som var.

Jeg utelukker "alt", sjokolade, potetgull, kake, kakao, kjeks og godteri.

Har kjøpt inn masse frukt og selvom det ikke er det samme funker det vel til en viss grad. Men savner virkelig sjokolade!!

Lykke til folkens:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult, ja vi starter i morgen! :)

Jeg kommer til å få et stooort sjokoladesug i starten.. Men det går over etter noen dager, håper jeg! Lurt å spise frukt, jeg spiser ikke så mye av det til vanlig, men skal handle inn mer av det :) Jeg kutter ikke ut potetgull og popcorn forresten, men skal prøve å begrense det til helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil gjerne være med her!

Er altfor glad i sjokolade, og spiser det helst hver dag..:O Jeg startet på mandag, så er på min tredje dag nå. Har ikke noe stort behov for å gå ned i vekt, men et par kg hadde ikke gjort noe. Er 21 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med. Kostholdet mitt har sklidd langt ut i grøfta gjennom sommeren, og det går i sjokolade, chips, mengder av brus og annet ugunstig mat hver dag. Huff og huff.. :(:fnise:

Vel, på tide å slutte med tullet. For skal jeg være ærlig er det godt med både frukt, salat, grønnsaker, nøtter osv. Bare det at når jeg først får snusen på sjokoladen så er det så utrolig vanskelig å holde hendene og munnen unna. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest studenten95

Ok!

I dag spiste jeg min siste sjokolade for både oktober og november. (Mon tro om jeg vil klare dette.) Jeg skal spise faste måltider, og ikke spise opp all maten før jeg har bestemt meg for å spise. (Jeg er et matvrak, og om jeg har hatt med meg god matpakke på skolen, spiser jeg ofte i forelesningene selv om jeg er mett) Skal spise frokost, lunsj, middag og kanskje et knekkebrød til kvelds. Får jeg lyst på noe søtt skal jeg lage meg en kopp te. Har funnet ut at det er lurt å ha med seg en vannflaske - når den står der drikker jeg av den som jeg spiser av sjokoladeskåla om den står foran meg. Lurt.

Og jeg skal IKKE spise sjokolade/vafler/boller som jeg får gratis på stripa på NTNU! (Her har jeg syndet mye.)

Kanskje litt sprøtt, men nevner det likevel: Er det noen her som vil møtes en dag, på cafe eller ett eller annet sted og "planlegge" litt mer i detalj hvordan vi skal angripe dette og hvilke mål vi skal sette oss? Så kan vi støtte hverandre gjennom perioden, og kanskje dele tips til sunn og enkel mat. Tenker det kan hjelpe noe utrolig på motivasjonen, og det blir med en gang litt mer "seriøst" om vi har avtalt diverse.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Jeg er med, men på Halloween må jeg unne meg litt smågodt, jeg har som tradisjon å se grøsser og spise godis den dagen :)

Kanskje litt blondt spm, men gjelder superchips potetgull som godis? Har nettopp kost meg med litt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest studenten95

Jeg er med, men på Halloween må jeg unne meg litt smågodt, jeg har som tradisjon å se grøsser og spise godis den dagen :)

Kanskje litt blondt spm, men gjelder superchips potetgull som godis? Har nettopp kost meg med litt. :fnise:

hehe:) Ja, jeg synes det bør telle som godteri altså. Ikke såå mye bedre. Altså, hvis du greier å holde deg til bare haloween, så er jo det en prestasjon i seg selv, så de må du få lov til!

Men er det noen som bor i Trondheimområdet som har lyst til å treffes for å motivere og planlegge!? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godtestopp frem til 1 desember, kanskje 16 (da begynner juleferien min) :) Krysser fingrene for at jeg klarer det.

hehe:) Ja, jeg synes det bør telle som godteri altså. Ikke såå mye bedre. Altså, hvis du greier å holde deg til bare haloween, så er jo det en prestasjon i seg selv, så de må du få lov til!

Men er det noen som bor i Trondheimområdet som har lyst til å treffes for å motivere og planlegge!? :D

Heisann, jeg studerer også på NTNU, send meg en pm så kan vi kanskje treffes en dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på godteristopp, men jeg vil fortsatt spise is/kake i bursdager f.eks eller kose meg med et stykke eplekake hjemme en regnfull høstkveld. Så ikke fullstendig sukkerstopp, men Fredags/Lørdags snopet vil jeg kutte ut, spiser alltid altfor mye og blir uggen og dårlig i magen av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil gjerne være med! Har ikke viljestyrke når det gjelder sjokolade eller kjeks for den sak skyld. De siste ukene har det alltid vært noe søtt hver dag, og nå er jeg lei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER det fullstendig stopp eller er det liksom tillatt med noe kos f.eks lørdagen ? Jeg er med i såfall for det er ukene jeg er verst. Der er jeg rett og slett ille. Farlig å ha vending maskinen rett nedi gangen på jobb :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...