Gå til innhold

4 dager forsinket mens


Skolejenta

Anbefalte innlegg

Jeg er ingen prøver siden jeg enda går på skole, men ønsker barn, så tenkte det ble rett å spørre her. Hodet har spilt meg puss før, men mens har alltid komt på rett tid, uten om denne gangen. Har tatt to tester, og begge var negative.

Har litt panikk, for jeg snuser, og hvis jeg faktisk er gravid, kommer jeg aldri til og tilgi meg selv for at jeg enten har skadet barnet, eller kunne ha gjort det (Har nå lagt bort snusen til jeg skal til legen. Hadde heldigvis bestilt time før, så skal snart inn), men jeg drakk også litt før jeg forventet mens. Ikke mye, men det er ikke mye som skal til.

Men jeg føler hele tiden jeg begynner å blø, noe som ikke skjer.
Jeg har fått mer kviser enn normalt.
Har litt vondt i ryggen, noe som kommer og går, men er i korsryggen.
Mer vondt i hodet enn normalt. Jeg har hatt konstant hodepine noen år, men pleier ikke være så sterkt hele tiden.
Føler meg helt utslitt og trøtt hele tiden.
Går på do oftere, og føler ikke jeg får tømt blæra skikkelig (Vet ikke om det med blæra er relevant).
Men det jeg reagerte mest på er at katten er beskyttende igjen. Etter jeg opererte for noen måneder siden, begynte han å dilte etter meg over alt å vasket meg titt og ofte til jeg ble bedre, han lå nå nettop i fanget mitt å ga meg en kattevask.

Siden jeg har syklus på 30 dager, hadde jeg vel eggløsning den 14 februar. Hvis jeg husker rett hadde jeg sex 1-2 dager før, og dagen etter el.
Men det jeg lurer på er om hvor sikker blodprøven er. Og om jeg bare har forsinket syklus eller kjemisk abort. Trodde først det var kjemisk abort, men siden jeg har et par tegn også, så er jeg så forvirret nå.
Sluttet på ppillene for 4-6 mnd siden, fordi jeg bare ikke klarte å ta dem som jeg skulle, og ga derfor bare opp, og tenkte at hvis jeg blir gravid, så er det bare en fantastisk gave, selv i en så ung alder. :fnise:
Jeg beklager jeg skrev så mye, men håper på gode svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt du lister opp, med unntak av katta, kan og kan ikke være symptom på graviditet. Hvis du tester negativt og har så mange symptomer er du nok ikke gravid.

Anonymous poster hash: 3f601...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du sluttet på ppillene, det kan være grunnen til alle symptomene. Hormonkrøll.

Anonymous poster hash: 18949...e6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når tok du testene?



Anonymous poster hash: eec83...9a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...