Gå til innhold

Kan jeg være gravid?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Få positiv test før du lurer kroppen til å tro du har alle mulige slags symptomer. Er altfor tidlig med så mange symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få positiv test før du lurer kroppen til å tro du har alle mulige slags symptomer. Er altfor tidlig med så mange symptomer.

Tipper jeg ikke kan innbile meg diarè? Eller hodepine.. Men venter på positiv test ja.

Anonymous poster hash: 380c2...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper jeg ikke kan innbile meg diarè? Eller hodepine.. Men venter på positiv test ja.Anonymous poster hash: 380c2...535

aldri hørt at diaré er et symptom på graviditet, men ikke uvanlig å få det rett før fødsel. Hodepine er et vanlig symptom, men ikke så tidlig. Lykke til!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange får diaré i starten når de er gravide. Jeg hadde det i alle mine 3 svangerskap

Anonymous poster hash: ab03e...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiver meg på denne☺

Jeg lurer også veldig på om jeg er gravid. Har prøvd en god stund uten at det har klaffet. Hadde el den 17.1, hadde sex den 14, 17 og 19.1.. Fikk litt rosa på papiret fra den 25.1, som kom i blandt ved toalettbesøk, ingenting i trusen. Av og til litt brunt. Den 31.1 kom det rødt blod, men i mindre mengder enn vanlig. Har hatt menssmerter i mage og litt i korsrygg 31.1, 1.2 og litt 2.2 og 3.2..

Har ikke hatt øme bryst, men det får jeg aldri ved menstruasjon, el eller noe.

Har jo kjent på diverse symptomer, som f.eks. en følelse av innfluensa i kroppen (fra midt i ryggen og nedover), utrulig svimmel i perioder, en smule humørsjuk (noe jeg ellers aldrig er). Alt er sikkert for tidlig å kjenne på, men noen kjenner jo symptomer tidlig og noen har jo tilnærmet vanlig menstruasjon.

Er det noen som kjenner seg igjen som har fått positiv test? Eller må jeg bare fortsette å rekne med at det ikke klaffet denne gangen heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på denne☺

Jeg lurer også veldig på om jeg er gravid. Har prøvd en god stund uten at det har klaffet. Hadde el den 17.1, hadde sex den 14, 17 og 19.1.. Fikk litt rosa på papiret fra den 25.1, som kom i blandt ved toalettbesøk, ingenting i trusen. Av og til litt brunt. Den 31.1 kom det rødt blod, men i mindre mengder enn vanlig. Har hatt menssmerter i mage og litt i korsrygg 31.1, 1.2 og litt 2.2 og 3.2..

Har ikke hatt øme bryst, men det får jeg aldri ved menstruasjon, el eller noe.

Har jo kjent på diverse symptomer, som f.eks. en følelse av innfluensa i kroppen (fra midt i ryggen og nedover), utrulig svimmel i perioder, en smule humørsjuk (noe jeg ellers aldrig er). Alt er sikkert for tidlig å kjenne på, men noen kjenner jo symptomer tidlig og noen har jo tilnærmet vanlig menstruasjon.

Er det noen som kjenner seg igjen som har fått positiv test? Eller må jeg bare fortsette å rekne med at det ikke klaffet denne gangen heller?

Viss du hadde el 17.01 kan du jo ta en test nå som skal vise positiv viss du er gravid...

Viss ikke er nok mensen bare litt for sen... jeg hadde di samme symptomene som deg, mensen kom 2 dager for sent...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsovidt fått mensen, men mindre mengde enn det jeg har pleid å ha. Så hadde/har et lite håp om at jeg kunne være gravid likevel 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsovidt fått mensen, men mindre mengde enn det jeg har pleid å ha. Så hadde/har et lite håp om at jeg kunne være gravid likevel

Jeg har vært gravid to ganger, og begge gangene utelukket jeg i starten graviditet fordi jeg fikk "mensen". Det vil si.... den var litt rar for å være mensen. Kom mye mindre enn det pleier.

Jeg ville tatt en test bare i tilfelle. :)

Anonymous poster hash: e005f...cfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gravid to ganger, og begge gangene utelukket jeg i starten graviditet fordi jeg fikk "mensen". Det vil si.... den var litt rar for å være mensen. Kom mye mindre enn det pleier.

Jeg ville tatt en test bare i tilfelle. :)

Anonymous poster hash: e005f...cfd

Oh! Håpe-håpe 😊 Hvor mye mindre var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutta å være kvalm i går. Kjæresten min fikk omgangssyken og da ble jeg frisk. Så da var ikke det et tegn på graviditet. Men jeg har et par andre som vekker litt tanker i hode mitt: mye utflod, oppblåst og hodepine... Hmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh! Håpe-håpe 😊 Hvor mye mindre var det?

Vanskelig å beskrive, men mener det var mer som en brunlig og sparsom mensturasjon. Ikke mye friskt blod sånn som til vanlig. Kunne ikke bruke tampong for det var ikke snakk om store mengder. Men det der varierer, min mor hadde tilnærmet vanlig mensturasjon i starten av svangerskapet, hun var sikker på hun aborterte. Kanskje sånt går i arv? Vet du hvordan det var med din egen mor og blødninger i svangerskapet?

Anonymous poster hash: e005f...cfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test idag. Negativ..

Får vente til mensen på mandag...

Fremdeles alt for tidlig å ta i dag...:)

Anonymous poster hash: ab03e...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fremdeles alt for tidlig å ta i dag...:)

Anonymous poster hash: ab03e...c5f

Ja får vente til mandag/tirsdag evt

Anonymous poster hash: 380c2...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!!

Jeg lurer på noe og håper på kjapt svar!!

Jeg slutta på p-piller i januar. Og på torsdag testa jeg positivt, på kvelden. Tok en til hos helsesøster på fredag, den

Ble også positiv. Ringte legen og fikk time om 3 uker! Så jeg tenkte å ta en ny test i morgen som er digital som viser hvor mange uker jeg er på vei. Er redd den skal være negativ :( er jeg gravid tror dere? Har synptomer som diare, kvalme og sykt ømme bryst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg lurer på noe og håper på kjapt svar!!

Jeg slutta på p-piller i januar. Og på torsdag testa jeg positivt, på kvelden. Tok en til hos helsesøster på fredag, den

Ble også positiv. Ringte legen og fikk time om 3 uker! Så jeg tenkte å ta en ny test i morgen som er digital som viser hvor mange uker jeg er på vei. Er redd den skal være negativ :( er jeg gravid tror dere? Har synptomer som diare, kvalme og sykt ømme bryst....

Du får legge ut ett bilde her x)

men jeg tipper at du er gravid ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

Jeg lurer på noe og håper på kjapt svar!!

Jeg slutta på p-piller i januar. Og på torsdag testa jeg positivt, på kvelden. Tok en til hos helsesøster på fredag, den

Ble også positiv. Ringte legen og fikk time om 3 uker! Så jeg tenkte å ta en ny test i morgen som er digital som viser hvor mange uker jeg er på vei. Er redd den skal være negativ :( er jeg gravid tror dere? Har synptomer som diare, kvalme og sykt ømme bryst....

Du har fått positive svar, og jeg ville gått ut ifra det nå :) Ikke noe vits i å ta sorgene på forskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...