Gå til innhold

8-åring(!) spås stor modellkarriere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun er en pen jente, men verdens vakreste? Ser ofte barn som er veldig vakre, men da synes jeg det er fordi de har et utseende som skiller seg ut litt. F.eks knallgrønne øyne og lignende. Men er uansett synd om hun blir presset inn i modellyrket av foreldrene. Pleier ikke modeller å si at yrket er knallhardt, og med mye snusk? Da vil vel ikke moren som er tidligere modell at datteren skal gå samme vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nydelig jente, men det er en skremmende bransje med stor fokus på kropp. Hun er bare et barn og er helt avhengig av å ha et støtteapparat som tenker på hennes beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der er laaaaaangt over gjennomsnitlig pen

at hun er verdens vakreste 8 åring kan jeg faktisk tro på

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Den var litt på siden, men kommunismen bestemmer hva barn skal bli og utdanner dem fra ung alder.

Visste du ogsá at i Russland er det masse press pá at kvinner burde gifte seg fór de blir 25? De er sett pá som gifte materiale nár de er mellom 20-23 ár, etter dette er de sett pá som gamle og med mindre sjans for á bli gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig vakker jente. Jeg ser ikke noe seksuelt i bildene. Håper foreldrene vet hvordan de skal ta vare på henne om hun skal jobbe som barn og tenåring. De skulle jo ihvertfall ha erfaring med bransjen og rampelyset. Det er veldig mange russiske småjenter som vokser opp i en mer usikker skjebne enn det der. Selv russiske leger er jo importvarer som bruder til tilårskomne norske ungkarer, prostituerte i Nordnorge er det også eksempler på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vakker jente!

Men sexualiserende bilder?? Da har man litt spesiell tankegang selv....

Anonymous poster hash: 26035...25f

Spesiell tankegang? Har du sett alle bildene av henne? Her er flere bilder av henne som jeg synes er direkte smakløse, og en åpenbar fokus på kropp. Det virker rett og slett pedofilt! Hvis du seriøst mener dette er ok bilder av en 8-åring, så blir jeg skremt.

Kristina-kristina-pimenova-19978133-720-

Kristina-kristina-pimenova-19978126-720-

Kristina-kristina-pimenova-19978114-400-

Kristina-kristina-pimenova-19978118-720-

Anonymous poster hash: 8447b...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spesiell tankegang? Har du sett alle bildene av henne? Her er flere bilder av henne som jeg synes er direkte smakløse, og en åpenbar fokus på kropp. Det virker rett og slett pedofilt! Hvis du seriøst mener dette er ok bilder av en 8-åring, så blir jeg skremt.

Kristina-kristina-pimenova-19978133-720-

Kristina-kristina-pimenova-19978126-720-

Kristina-kristina-pimenova-19978114-400-

Kristina-kristina-pimenova-19978118-720-

Anonymous poster hash: 8447b...3b4

Jeg får heller ikke seksuelle vibber av disse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heller ikke seksuelle vibber av disse.

Ikke jeg heller. Får man det så får man det overalt i media der barn viser siste barnemote eller hva det er. Er jo normale bilder, og slik barn flyr rundt hele tiden.

Har et barn et talent så ser jeg ikke hvorfor det skal være et problem å teste ut talentet? Denne ungen er jo ekstremt symmetrisk og ypperlig for en modellkarrière. Foreldre pusher jo på andre ting som fotball, turn, håndball osv på ungene sine, og har dem et talent så vil man jo gjerne at ungen skal lykkes i det? Man ønsker jo ungen en god fremtid, og får hun eller han den mer eller mindre gratis ved å være flink i noe så hvor er problemet? Det at moteblader osv kaller henne for "verdens peneste 8 åring" er jo heller ikke en overraskelse. Overskrifter skal selge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som blir uvel av dette?

http://www.side2.no/mote/er-det-ok-a-kalle-en-attearing-for-verdens-vakreste/8513284.html

Det er så sjukt at jeg ikke finner ord. At en 8-åring allerede blir kåret til "verdens vakreste" og spås en modellkarriere gjør meg trist og kvalm. Flere av bildene av henne har klare seksuelle undertoner. Vanvittig.

Anonymous poster hash: 8447b...3b4

Tantebarnet mitt ser likens ut og like gammel også. Hvis hun blir modell blir jeg veldig overrasket da hun lever for å score mål og griner de gangene hun må ha kjole på.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Nár det gjelder talent sá synes jeg at det burde vente litt til ho er stórre og velger det sjólv. Oftest er drómmen for á bli modell en dróm for mange jenter nár de kommer inn i tenára. Klart at smá jenter kan leke seg fram med sminke og kjoler, men da burde det vaere fordi det er sett pá som lek og morro.

Det er mye press i modell bransjen, og hvis barn starter litt for tidlig med á mátte gjóre det som foreldrene forventer av dem bare fordi DE synes det hadde vaert flott á se barnet sitt utvikle seg i den retningen de har hatt i tankene sine for dems framtid, sá vil de vaere noe det barnet ser pá som sin plikt á gjóre. De fleste barn som fár tidlig stjerne status vil ikke fá oppleve det mange andre barn opplever, de vil ikke ha samme opplevelse av skole og venner. Dette kan lett gjóre livet mer ensomt for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spesiell tankegang? Har du sett alle bildene av henne? Her er flere bilder av henne som jeg synes er direkte smakløse, og en åpenbar fokus på kropp. Det virker rett og slett pedofilt! Hvis du seriøst mener dette er ok bilder av en 8-åring, så blir jeg skremt. Kristina-kristina-pimenova-19978133-720-Kristina-kristina-pimenova-19978126-720-Kristina-kristina-pimenova-19978114-400-Kristina-kristina-pimenova-19978118-720-Anonymous poster hash: 8447b...3b4

Jeg har bodd i Russland, og alle småjenter der blir kledd opp smakløst etter vår/min smak, veldig oppdolla, trashy og "seksualisert", hvis seksualisert betyr hæler, miniskjørt, leopardprint, fuskepels, spaghettistropper og sminke, samt overfrisert hår. Slik som de voksne russerinnene. Så disse bildene var da smakfulle til barn av nyrike russere i Moskva å være.

Anonymous poster hash: 0a001...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mora hennes er vertfall ikke pen! Hun er verken pen utpå eller inne! Så kanskje en av grunnene til at hun vil gjøre dattera hennes enda vakrere :fnise: typisk mødre å prøve å gjøre døtrene vakrere enn de er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Mora hennes er vertfall ikke pen! Hun er verken pen utpå eller inne! Så kanskje en av grunnene til at hun vil gjøre dattera hennes enda vakrere :fnise: typisk mødre å prøve å gjøre døtrene vakrere enn de er!

Kan du henvise bilde av mora hennes. Har ikke sett det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er vakker, men det er alle barn. Noen blir styggere når de blir voksne og noen blir penere, så å utpeke henne til en fremtidig topmodell når hun er så ung er å kjøpe katta i sekken, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt pen. Tror også hun er "dømt" til å leve av utseende uansett.



Anonymous poster hash: ef173...f58
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...