Gå til innhold

Kan jeg spørre om han dater andre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en flott mann i to uker. Vi har en veldig fin tone og veldig kjemi. Første to dater snakket vi i flere timer. Tredje date gikk vi på tur i skogen og fjerde date så vi film hos han. I morgen skal han spise middag hos meg. Jeg er ganske sikker på at han er interessert, men jeg vil gjerne snakke om hvor vi står før vi har sex. Kan jeg spørre om han dater andre eller skal jeg bare anta det? Han gir veldig utrykk for at han liker meg og at han ser fremover, men jeg er allikevel usikker og ville følt meg mye bedre om vi snakket om det. Vil jeg skremme han bort om jeg spør?

Anonymous poster hash: e9a56...401

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så lyver han til deg når du spør, og har sex med deg. Motstår du fortsatt så mister han interessen over tid. Det må pules før eller senere og det burde flere kvinnfolk få inn med tskje.

Og hva er greia med jenter å forlange forpliktelse etter få dates? Forpliktelser er mer ettersøkt i dagens samfunn enn sex, og vil du ha deg forpliktelse så må du nå legge deg på ryggen.. Sex har det gått inflasjon i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du spør så lyver han bare, siden alle menn lyver. Menn vil bare tømme seg i flest mulig skjønneru. Patetisk oppførsel av dem.



Anonymous poster hash: 994f4...f09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig synes det er helt feil å skulle ha den praten fordi du tenker på å ha sex med han. Har du lyst til å ha sex med han så skal ikke det skje på bakgrunn av at han sier han ikke dater andre, men fordi du har lyst. Hvis du frykter at han skal slutte å treffe deg etter at dere har sex, og ikke takler det så har du ikke sex med han. Han kan fint si at han ikke treffer andre hvis han føler at det vil få deg til å ville ha sex med han. Du vet aldri.

Men liker han deg, og har sett det han trenger av deg for å vite at du er ei han vil satse på så har ikke det at dere har sex noe betydning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ventet med sex til du kjenner han litt bedre, det er få menn som gidder å date 4-5 ganger bare for å få sex. Men noen er det jo. Ville ikke hatt sex før han tar deg med på en restaurant, hvis det bare har vært hjemmedates og slikt.

For meg personlig så er jeg ikke så keen på hjemmedates, treffer gutter ute på byen eller pub og da merker du fort hvordan de er. Men det er min personlig mening, og fungerer greit som sil for meg.

Endret av majagirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er litt kleint å ta en slik "prat" etter to uker.

Det er også forskjell på å ikke treffe andre og å ikke ville treffe andre. Det er en god mulighet for at han ikke har hatt en date med noen andre men han er åpen for det om det skulle skje.

Et slikt spm. kan fremstå som at du stiller ham litt til veggs. Det er jo tydelig at du vil ha noen forsikringer, men det er for tidlig å gi dem. Han vil antakeligvis tenke at du vil vite dette dersom du skal ha sex med ham. Sier han da at han ikke treffer andre har han gjort en slags forpliktelse slik at du er berettighet til å kalle ham drittsekk om han dumper deg etter sex - selv om han egentlig bare har funnet ut at dere ikke passer sammen.

Bare se hvordan tingene går og se etter signaler på at han er genuint interessert.



Anonymous poster hash: 4b3c5...592
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EspenAskeladd

Ville ventet med sex til du kjenner han litt bedre, det er få menn som gidder å date 4-5 ganger bare for å få sex. Men noen er det jo. Ville ikke hatt sex før han tar deg med på en restaurant, hvis det bare har vært hjemmedates og slikt.

For meg personlig så er jeg ikke så keen på hjemmedates, treffer gutter ute på byen eller pub og da merker du fort hvordan de er. Men det er min personlig mening, og fungerer greit som sil for meg.

Restaurant for å ha sex? Seriøst?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Restaurant for å ha sex? Seriøst?

Hvis det ikke er nok interesse for til at de gidder å ta meg med ut en kveld så er det ikke seriøst. Da er det bare tidsfordriv, slik tenker jeg. Det har fungert greit. Hvis flere jenter hadde holdt seg til en viss standard så hadde det vært færre problemer med gutter som "bare vil ha sex".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en mann tar meg med ut for å spise er ikke noe som jeg ser på som et bevis på seriøsitet. Når han spør om jeg vil være med på noe som involverer koleger, venner eller familie derrimot....

Det handler om å se handlinger som tilsier at han ønsker å etablere ett forhold, ikke at han prøver å imponere meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er nok interesse for til at de gidder å ta meg med ut en kveld så er det ikke seriøst. Da er det bare tidsfordriv, slik tenker jeg. Det har fungert greit. Hvis flere jenter hadde holdt seg til en viss standard så hadde det vært færre problemer med gutter som "bare vil ha sex".

Vil ikke veldig pengesterke menn gjøre sånn på generelt basis, for å imponere damene og dermed håpe at det blir sex?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke veldig pengesterke menn gjøre sånn på generelt basis, for å imponere damene og dermed håpe at det blir sex?

Ingenting er 100% sikkert, men jeg har mange andre variabler jeg sjekker menn opp mot i tillegg. Alder, jobb, sexpartnere. antall forhold.

Typisk så dater jeg ikke veldig rike folk, men personer som er på ca samme nivå som meg. Jeg liker ikke finansfolk som tjener penger på andre, type inkasso eller at man tjener på at andre taper. Hvis han jobber innen finans så må det være noe som skaper(jobber/penger).

Det siste jeg vil bli er en Acta eller Terra kone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan du det. Men jeg ville valgt å ikke date en jeg mistenker er en slask.



Anonymous poster hash: 8aa1a...054
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er 100% sikkert, men jeg har mange andre variabler jeg sjekker menn opp mot i tillegg. Alder, jobb, sexpartnere. antall forhold.

Typisk så dater jeg ikke veldig rike folk, men personer som er på ca samme nivå som meg. Jeg liker ikke finansfolk som tjener penger på andre, type inkasso eller at man tjener på at andre taper. Hvis han jobber innen finans så må det være noe som skaper(jobber/penger).

Det siste jeg vil bli er en Acta eller Terra kone.

Jeg synes ikke restaurant er noe tegn på virkelig interesse, men det motsatte er nok tegn på mangel på interesse.

Alle menn jeg har datet har tatt meg med på middag for date en eller to. Rett og slett fordi det er en typisk date, man deler god mat og vin og blir kjent med hverandre under hyggelige omstendigheter.

En lengre middag på restaurant krever mer av en mann enn en drink, vin hjemme hos ham eller en tur i parken. En mann som bare vil ha sex vil nok unngå slike scenario, og foretrekke at man treffes ute eller hjemme hos ham kanskje tidlig.

Men mange menn som bare vil ha sex har jo ikke bestemt det på forhånd - de er bare menn som er tiltrukket av deg fysisk men ikke tenner like mye på personligheten din. Det er ikke som om menn flest er delt inn i to kategorier.

Tror det avhenger veldig av kultur. En drink eller en middag er normen for alle dater jeg har hatt, men jeg har også bodd perioder i utlandet. Ser jo her at folk "går tur" på date og det virker megakleint for meg. For noen menn er det naturlig å be ut på middag for en date, uten at det gir noen indikasjon på hans hensikter. Så det kommer an på fyren.

Endret av Neeli00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville ikke spurt, og heller ikke hatt sex på dette tidspunktet.



Anonymous poster hash: f3dc3...489
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå nettdater jeg, og der avklarer vi veldig tidlig om vi er ute etter noe seriøst eller ikke. Jeg dater bare menn som er ute etter noe seriøst. Og dermed har vi ikke praten om han dater andre eller ikke. Er du veldig usikker, så hadde jeg nok heller ventet med sex.



Anonymous poster hash: 4ba09...080
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter bare to uker ville jeg ikke spurt om noe sånt. Hvis svaret hans er det som avgjør om du skal ha sex med han eller ikke (det virker sånn), så er det ikke særlig garanti for at han faktisk gidder å svare sannheten. Han kan si "nei, jeg dater ingen andre" og så ville det være greit for deg, mens han i virkeligheten da kan mene uten å si alt; "nei, har ikke dukket opp noen dater de siste par ukene unntatt de med deg, men jeg ville gått på date med andre om jeg fikk tilbudet".

Jeg tror jeg ville drøyd det en stund til før jeg evt stilte sånne spørsmål, som vitner om at du begynner å føle eiendomstrang over han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...