Gå til innhold

Til menn, kunne dere datet meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest incognita

Hva med dassrullen. Skal enden inn mot veggen eller ut fra veggen? Og knørver du papiret eller folder du det?

Anonymous poster hash: 75a0d...e06

Viktig spørsmål. Potensiell dealbreaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Omg jaaa! Jeg kunne datet deg! Høres jo ut som drømmedama!

Hah, var du ironisk nå?

TS

Anonymous poster hash: 48f08...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt du skreiv kan brukes for å beskrive meg, og da mener jeg alt er treffende for å beskrive meg, så selvfølgelig hadde jeg vært nysgjerrig på deg... Så jeg hadde nok tatt sjansen for tidligere forhold har jo vært med jenter som har vært ganske ulik meg, og det endte jo i singelliv til sist, selv om det var fine forhold mens de varte...

Aldri datet noen som deler så mange av mine egenskaper, så hvordan det hadde blitt aner jeg ikke...

Det hadde sikkert blitt mye gøy, men lite fornuft. Sikkert som en berg og dalbane. (jeg liker berg og dalbaner da..)

Her har det også gått i personer som har vært svært ulik meg, og det resulterte også i singelliv.

TS

Anonymous poster hash: 48f08...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Sorry jeg disset de store kj.leppene dine. :fnise:

Anonymous poster hash: 75a0d...e06

Sier du bare fordi du har så liten penis at du ikke klarer å komme deg gjennom noe som helst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Hah, var du ironisk nå?

TS

Anonymous poster hash: 48f08...954

Nei jeg var seriøs! Skrev kanskje litt teit ;D, men jeg var seriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei jeg var seriøs! Skrev kanskje litt teit ;D, men jeg var seriøs.

Gøy å høre, takk! ;D

Ts

Anonymous poster hash: 48f08...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kunne nok ikke datet deg. Men det er fordi aldersforskjellen er alt for stor.

Men hør her: Omgivelsene oppfatter deg vanligvis annerledes enn du selv gjør. I tillegg vil sikkert jeg se deg annerledes enn en annen mann. Det du selv hater ved deg selv, vil noen andre elske. Finn deg selv, vær en ekte utgave av deg selv. Vær den beste utgaven av deg selv. Da vil den som ser deg og som elsker det han ser, dukke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kunne nok ikke datet deg. Men det er fordi aldersforskjellen er alt for stor.

Men hør her: Omgivelsene oppfatter deg vanligvis annerledes enn du selv gjør. I tillegg vil sikkert jeg se deg annerledes enn en annen mann. Det du selv hater ved deg selv, vil noen andre elske. Finn deg selv, vær en ekte utgave av deg selv. Vær den beste utgaven av deg selv. Da vil den som ser deg og som elsker det han ser, dukke opp.

Prøver på det. : )

TS

Anonymous poster hash: 48f08...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde sikkert blitt mye gøy, men lite fornuft. Sikkert som en berg og dalbane. (jeg liker berg og dalbaner da..)

Her har det også gått i personer som har vært svært ulik meg, og det resulterte også i singelliv.

TS

Anonymous poster hash: 48f08...954

Berg og dalbaner er spennende dem, og jeg har mye erfaring fra å gjøre noe spontant og ufornuftig som har preget meg i ettertid, og da kommer berg og dal-banen inn, først gjør man noe man bare MÅ gjøre, etterpå opplever man følgene av krumspringet man hadde og dem kan jo prege enn masse.

Dog angrer jeg ALDRI på noe jeg har foretatt meg, også ikke det faktum at jeg har ødelagt for meg selv med å la hele skoleår gå i vasken da jeg var yngre, Jeg har hatt ett spennende og innholdsrikt liv, jeg er fortsatt der at jeg kan finne på det mest ufornuftige som andre rister på hodet av, jeg søker nemlig øyeblikkene og så får konsekvensene av det følge og jeg får ta dem...

Men jeg er ekstremvarianten der altså, de fleste som tror dem er spontane og impulsive får sjokk i møte med meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah, var du ironisk nå?

TS

Anonymous poster hash: 48f08...954

Antakelig ikke, men det skal vel en del til at Hummels IKKE hadde datet noen.

Anonymous poster hash: 588a5...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...