Gå til innhold

Hvorfor forsette å være aktiv på tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi liker begge hverandre godt, men har kun vært med hverandre 2 ganger. Ikke gjort noe fysisk enda, annet enn å kysse/holde hender/klemme. Prater mye på facebook, og sender snaps. Det virker egentlig ut som han er ute etter et seriøst forhold.

Spurte han i går hvorfor han alltid var aktiv på tinder, og han var faktisk ikke klar over at jeg kunne se at han var aktiv for en time siden, tjue minutter siden osv. Jeg og en venninne, som med vilje har matchet med hverandre på tinder har funnet ut at man kun vises som aktiv der, når man sitter å liker/ikke liker folk, ikke når man skriver i chatten på tinder.

Han har ikke særlig mange matcher, jeg derimot har rundt 400. Noe han reagerte på (han ble bare litt sjokkert, og tøyset med det) Han mener han forsetter å være på tinder flere ganger til dagen, fordi det er tidsfordriv/morsomt. Jeg sjekker helst tinder for å se når han var aktiv sist, jeg..

Så dere menn (men også kvinner), om dere finner noen dere virkelig interesserer dere i - hvorfor forsetter dere å lete etter nye folk på tinder? Tror dere jeg ikke er god nok for han? Kanskje jeg bare er litt utålmodig..



Anonymous poster hash: 6f3c4...343
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere har jo, som du skriver, bare vært med hverandre to ganger. Jeg synes jo ikke dette kvalifiserer til at han må slutte med Tinder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har jo bare møttes to ganger? Jeg hadde nok heller ikke vært aktiv for å finne noen andre hvis jeg har møtt en person to ganger, men du kan ikke forvente "ekslusivitet" i den grad at han slutter å swipe.. Tinder ER jo tidsfordriv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres litt syk ut, Ts, som sammen men en venninne har undersøkt hvordan overvåke folk på Tinder. Tror nok hans interesse vil dale fort om du fortsetter med dette tullet.

Anonymous poster hash: 1254c...cac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS er ikke syk, hun er som de fleste andre, nysgjerrig på om han hun liker , liker henne like godt! Man blir ofte litt for fokusert på å finne ut av nettopp det, og bruker mye tid og energi på å finne ut hvordan denne interessen kan måles. Ved å sjekke om de klikker liker på facebook, ha kontroll over når de er pålogget på sosiale medier osv.

Sukk, tenk så herlig det var før når vi ikke kunne overvåke hverandre på denne måten?

Ja, for det er overvåking TS, og når du forteller han at du overvåker han, hvordan tror du det får han til å føle seg? Og hva slags følelser tror du det skaper i han om deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS er ikke syk, hun er som de fleste andre, nysgjerrig på om han hun liker , liker henne like godt! Man blir ofte litt for fokusert på å finne ut av nettopp det, og bruker mye tid og energi på å finne ut hvordan denne interessen kan måles. Ved å sjekke om de klikker liker på facebook, ha kontroll over når de er pålogget på sosiale medier osv.

Sukk, tenk så herlig det var før når vi ikke kunne overvåke hverandre på denne måten?

Ja, for det er overvåking TS, og når du forteller han at du overvåker han, hvordan tror du det får han til å føle seg? Og hva slags følelser tror du det skaper i han om deg?

Jeg er ikke syk, nei.. Jeg fortalte det til han, han synes det var morsomt!! Og nå får jeg kjeft, om jeg var den som var sist aktiv på tinder :fnise: Han sendte to morsomme bilder i chatten på facebook plutselig i kveld, hvor han først peker på øynene sine, og så mot kamera, med teksten "i see you". Jeg forsto ikke hva han mente og da sa han "Tinder. Nå har jeg deg under åsyn!"

Tror jeg har truffet spikeren med å finne en som er ganske lik meg, jeg.. Og nå har vi begge ikke vært aktiv på Tinder på en god stund faktisk. Har vel blitt en liten "konkurranse/utfordring"

Anonymous poster hash: 6f3c4...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...