Gå til innhold

Forelsket i legen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg opererte denne uken(en liten operasjon, ble skrevet ut samme dag). Nå er jeg forelsket i legen som ga meg narkose. Har sykehuset lov å gi meg navnet på legen?

Anonymous poster hash: 939c9...71a

Anonymous poster hash: 939c9...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HAr det noe å si hvilket sykehus? Alle skal vel ha rett på å vite navnet på den legen som opererer heter?

Anonymous poster hash: 939c9...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr det noe å si hvilket sykehus? Alle skal vel ha rett på å vite navnet på den legen som opererer heter?

Anonymous poster hash: 939c9...71a

Ja det har noe å si altså.. Kanskje noen her inne på kg vet det , vet du ;) Tviler på at sykehuset gir deg navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var på Ålesund sykehus. Er det normalt å bli forelsket i legen? Han var ikke kjekk og han var mye eldre enn meg...

Anonymous poster hash: 939c9...71a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå legen få fred da, denne "forelskelsen" din går nok over, og er nok med all sikkerhet ikke gjensidig. Og hvis den mot formodning skulle være gjensidig så har legen navnet ditt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på Ålesund sykehus. Er det normalt å bli forelsket i legen? Han var ikke kjekk og han var mye eldre enn meg...

Anonymous poster hash: 939c9...71a

Det er helt normalt. Noen kler yrket sitt selv om de ikke skulle være så kjekke. Kanskje du falt for vesenet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har leger lov til å date tidligere pasienter da?

Anonymous poster hash: ff679...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...