Gå til innhold

Ikke det spor rart at dere er "ufrivillig" single!


Zienna

Anbefalte innlegg

Siviløkonom må han gjerne være, for han har ambisjoner. Men ikke sosionom, for han tjener for dårlig. Skostørrelse og høyde er jo også veldig viktig, forstår jeg! Og gjerne passelig solbrun..

Og enda undres dere på hvorfor dere ikke finner "drømmepartneren"? Ler meg skakk!

Hahaha helt sant :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bryr meg om både utséende, karriere og personlighet, og jeg har ikke problem med menn.

Så jeg tror nok at det ikke er det er det eneste problemet til de som er ufrivillig single, for det skal da ikke være vanskelig å finne menn som fyller de kriteriene? :P

Har lest en del tråder her på KG, og jeg kan si basert på det jeg har lest at jeg aldri ville blitt sammen med mange av de om jeg var mann :P Sure damer som kjefter på menn og dømmer andre jenter for ingenting, og alle småting han gjør er dumpemateriale.

Kvinnfolk, ass :P :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siviløkonom må han gjerne være, for han har ambisjoner. Men ikke sosionom, for han tjener for dårlig. Skostørrelse og høyde er jo også veldig viktig, forstår jeg! Og gjerne passelig solbrun..

Og enda undres dere på hvorfor dere ikke finner "drømmepartneren"? Ler meg skakk!

Altså, jeg kan godt få meg kjæreste nå om jeg hadde ønsket det, men vi har ingen kjemi! og det har absolutt ingenting med hans skostørrelse, utdannelse eller alt det du skriver å gjøre. ingen kjemi = ingen forhold.

Enkelt og greit

Anonymous poster hash: 6e3cc...7d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg kan godt få meg kjæreste nå om jeg hadde ønsket det, men vi har ingen kjemi! og det har absolutt ingenting med hans skostørrelse, utdannelse eller alt det du skriver å gjøre. ingen kjemi = ingen forhold.

Enkelt og greit

Anonymous poster hash: 6e3cc...7d3

Jeg har alltid lurt på hva damer legger i ordet "kjemi". Har i det siste konkludert med at det betyr "Han må få det til å kile i musa når jeg ser han". Problemet er bare at de som gir denne fantastiske følelsen ikke er av det stabile kjærestematerialet. Dermed forblir man singel.

Menn er ikke noe bedre de heller. Vi går alltid etter de aller fineste og ignorerer 75% av alle potensielle flotte kjærester. Spøkte med en kompis her om dagen og sa: "Har du noen gang tenkt på alle liggene du har gått glipp av iløpet av en kveld, bare fordi du hadde tunnelsyn og kun så de deiligste?" Vi konkluderte med at vi var like dumme som damer.

Personlig har jeg gitt opp å finne meg en kjæreste. Klart det hadde vært deilig, men om jeg skal investere tid i en dame så vil jeg gjerne at det varer lenge. Siden jeg også liker tall og SSB, så stoler jeg dessverre på mitt gamblers instinkt, og velger å avstå.

Anonymous poster hash: eeb86...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid lurt på hva damer legger i ordet "kjemi". Har i det siste konkludert med at det betyr "Han må få det til å kile i musa når jeg ser han". Problemet er bare at de som gir denne fantastiske følelsen ikke er av det stabile kjærestematerialet. Dermed forblir man singel. Menn er ikke noe bedre de heller. Vi går alltid etter de aller fineste og ignorerer 75% av alle potensielle flotte kjærester. Spøkte med en kompis her om dagen og sa: "Har du noen gang tenkt på alle liggene du har gått glipp av iløpet av en kveld, bare fordi du hadde tunnelsyn og kun så de deiligste?" Vi konkluderte med at vi var like dumme som damer. Personlig har jeg gitt opp å finne meg en kjæreste. Klart det hadde vært deilig, men om jeg skal investere tid i en dame så vil jeg gjerne at det varer lenge. Siden jeg også liker tall og SSB, så stoler jeg dessverre på mitt gamblers instinkt, og velger å avstå. Anonymous poster hash: eeb86...146

Er vel helst personligheten din det er noe galt med. Og ikke minst din særdeles umodne måte å fremlegge saken på ( bitter much)

Jeg kjenner både uføre, kokker, taxisjåfører og navere som har både kjærester, samboere og ektemfeller.

Jeg kjenner også en flush av mennesker som ikke er de " deiligste" som får seg noe støtt og stadig.

Jeg holder en knapp på at det er fremtoninga di og personligheten det er noe galt med og ikke utseende og inntekten din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ufrivillig singel fordi jeg får ufrivillige tanker, Tanker som "hva er det denne dama bringer til forholdet annet enn sex?" "Hun er vel ute etter sin backupplan, og jeg er lommeboka hennes" "Lurer på hvor mange partysvensker hun har knulla". Og da forblir man singel. Så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg om både utséende, karriere og personlighet, og jeg har ikke problem med menn.

Så jeg tror nok at det ikke er det er det eneste problemet til de som er ufrivillig single, for det skal da ikke være vanskelig å finne menn som fyller de kriteriene? :P

Har lest en del tråder her på KG, og jeg kan si basert på det jeg har lest at jeg aldri ville blitt sammen med mange av de om jeg var mann :P Sure damer som kjefter på menn og dømmer andre jenter for ingenting, og alle småting han gjør er dumpemateriale.

Kvinnfolk, ass :P :P

Merkelig nok er det disse sure damene som aldri er single.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig nok er det disse sure damene som aldri er single.

Hihi :-)

Anonymous poster hash: 2b32b...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig nok er det disse sure damene som aldri er single.

Hihi :-)

Anonymous poster hash: 2b32b...dc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi :-)

Anonymous poster hash: 2b32b...dc9

Seriøst jeg tror mrnn liker bitchy dog kontrollerende damer som nekter de alt mulig. Selcdestruktivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid lurt på hva damer legger i ordet "kjemi". Har i det siste konkludert med at det betyr "Han må få det til å kile i musa når jeg ser han". Problemet er bare at de som gir denne fantastiske følelsen ikke er av det stabile kjærestematerialet. Dermed forblir man singel.

Menn er ikke noe bedre de heller. Vi går alltid etter de aller fineste og ignorerer 75% av alle potensielle flotte kjærester. Spøkte med en kompis her om dagen og sa: "Har du noen gang tenkt på alle liggene du har gått glipp av iløpet av en kveld, bare fordi du hadde tunnelsyn og kun så de deiligste?" Vi konkluderte med at vi var like dumme som damer.

Personlig har jeg gitt opp å finne meg en kjæreste. Klart det hadde vært deilig, men om jeg skal investere tid i en dame så vil jeg gjerne at det varer lenge. Siden jeg også liker tall og SSB, så stoler jeg dessverre på mitt gamblers instinkt, og velger å avstå.

Anonymous poster hash: eeb86...146

Nope, var ikke det jeg mente med god kjemi. God kjemi for meg er at han får meg til å bli interessert og vil møte han igjen. Han er en jeg kunne ha tenkt å bli sammen med.

Anonymous poster hash: 6e3cc...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst jeg tror mrnn liker bitchy dog kontrollerende damer som nekter de alt mulig. Selcdestruktivt

Kanskje det er menn som vet at de ikke får noe bedre, som er sammen med disse kontrollerende sinnataggene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid lurt på hva damer legger i ordet "kjemi". Har i det siste konkludert med at det betyr "Han må få det til å kile i musa når jeg ser han". Problemet er bare at de som gir denne fantastiske følelsen ikke er av det stabile kjærestematerialet. Dermed forblir man singel.

Menn er ikke noe bedre de heller. Vi går alltid etter de aller fineste og ignorerer 75% av alle potensielle flotte kjærester. Spøkte med en kompis her om dagen og sa: "Har du noen gang tenkt på alle liggene du har gått glipp av iløpet av en kveld, bare fordi du hadde tunnelsyn og kun så de deiligste?" Vi konkluderte med at vi var like dumme som damer.

Personlig har jeg gitt opp å finne meg en kjæreste. Klart det hadde vært deilig, men om jeg skal investere tid i en dame så vil jeg gjerne at det varer lenge. Siden jeg også liker tall og SSB, så stoler jeg dessverre på mitt gamblers instinkt, og velger å avstå.

Anonymous poster hash: eeb86...146

Nå er jeg mann, men kjemi for meg handler ikke om å få det til å krible i buksa. Det har man andre ord for. Jeg er ikke sikker på hva som egentlig trigger denne følelsen av at man har kjemi. Men kjemi er noe mer enn at man er tiltrukket. Kjemi handler om at det føles behagelig og likevel spennende å være i nærheten av hverandre, at det er hyggelig og føles naturlig og selvfølgelig å kommunisere. Men noen ganger skjer det så og si uten kommunikasjon også.

Det er noe man kan føle tilnærmet likedan ovenfor noen av samme kjønn også, selv om det sjelden er en like kraftig følelse da. En av mine nærmeste kompiser var jeg helt sikker på at var en venn for livet etter at vi hadde rukket å betvile hverandres intelligens og mulighet for å lykkes her i verden i løpet av den første timen vi snakket sammen.

Hvis det føles ufarlig å si det som faller deg inn uten å tenke i det hele tatt (noe man gjerne gjør Når man møter noen for første gang ellers) er det et godt tegn på at det er eller kan bli god kjemi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er menn som vet at de ikke får noe bedre, som er sammen med disse kontrollerende sinnataggene :P

Jeg er ganske sikker på at de kan få bedre. Problemet er vel mer at de TROR de ikke kan få bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de korte mennene ikke får formert seg så er vi jo kvitt problemet om en generasjon eller to(hihi). Men til alvor.

Det er ikke krise for jenter å være single. Mange føler man kan få unger selv rundt 40, og har god tid, selv om det ikke er sant for alle. Man har venninner som har samboere med gode utdannelser, god lønn, man ønsker en samboer som kan matche de,(i sosiale sammenhenger) og som har råd til å betale for fine ferier.

Vi har alle venninner som er sammen med en snekker osv, og ser jo hvor ukomfortabelt det noen ganger kan bli i sosiale sammenhenger, mens det for andre lavt utdannede fungerer greit.

Det handler om å få det livet man ønsker seg, mange jenter har jobbet hardt og slitt seg gjennom 5-6 år med universitet. Det er ikke for å bli sammen med en som tjener 400.000 og er 15 cm lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En snekker tjener da ikke dårlig. Jeg hadde vært stolt av å være med en snekker. Dødssexy yrke og jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whatevz

Er menn også opptatt av hva damene jobber med? At ei dame ikke har bra nok yrke osv? Jeg blir sjokkert over hvor mange som bryr seg om jobbene til mannfolk. Du skal ikke ha hans penger likevel. Tjen dine egne penger! Dette er ikke nittenfirogførr!

Endret av Whatevz
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whatevz

Jeg tjener 400 000 i året og har mer en nok penger til å klare meg selv og kjøpe det jeg ønsker meg.Jeg tjener mine penger så får mannen tjene sine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tjener 400 000 i året og har mer en nok penger til å klare meg selv og kjøpe det jeg ønsker meg.Jeg tjener mine penger så får mannen tjene sine

400 000 er da ikke nok til fine ferier!!! Man har jobbet hardt for i 5 år så man kan dra på fiiiinee feeeerieeeer med mannen som har 800 000+ i lønn! Herregud kvinne her må du virkelig skjerpe deg!! Penger AKA fine ferier er det som betyr noe når man velger seg partner! :skratte:

Anonymous poster hash: b717e...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...