Gå til innhold

Hvilken te liker du best?


himmeloghav

Anbefalte innlegg

Jeg liker Earl Grey, men ønsker gjerne forslag om andre teer som er gode. Finnes det grønne teer som smaker godt unntatt twinings earl grey med sitron?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns nype-te (confecta sin er best) er veldig godt.

Dersom du liker Earl Grey, så burde du prøve Lady Grey også. Samme te bare med litt citrus :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Earl Grey, men ønsker gjerne forslag om andre teer som er gode. Finnes det grønne teer som smaker godt unntatt twinings earl grey med sitron?

 

Hvis det er Twinings det går i, så er Spicy Indian Chai, Chai Green og Apple, Cinnamon & Raisin, veldig gode. Eller så er Pukka sin Detox te med smak av sitron veldig god.

Anonymous poster hash: c88f0...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konverter til løs te, smaker MYE bedre, pluss mye mer utvalg.

Kinesisk grønn gunpowder te er en av mine favoritter, syrlig, bitter smak.

Rooibos te fra Sør Afrika er en annen, nydelig. Finnes i en rekke aromaer.

Twinings sin Summer Garden tea er favoritten innen pose te tror jg.

Endret av Jellybean78
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å blande kirsebærte med sjokomint, begge i løsvekt fra Te og Kaffehuset, smaker himmelsk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortnum & Masons Royal Blend og Countess Blend er de jeg drikker mest av i tillegg til Earl Grey. Countess Blend har litt appelsinsmak i seg, veldig godt. Disse kan kjøpes på nett om du ikke skal til England i nærmeste fremtid.

 

Av Twinings sine syns jeg Lady Grey er god, og Apple, Cinnamon and Raisin som høstkosete.

 

Av fruktte drikker jeg helst ulike varianter fra London Fruit and Herb Company, selges på helsekost. Disse er også gode å lage iste av.

 

Slår også ett slag for løsvektste i likhet med Jellybean78, bare husk å oppbevare den i tett boks, ellers forringes smaken fort.



Anonymous poster hash: f3db2...2fb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit granateple fra Te og kaffehuset, ingen over ingen ved siden! Og sjokkerende nok er jeg veldig glad i alle teer med peppermynte ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasmin te, det inneholder grønnte med jasminblader. Smaker godt :D Kjøpes hos utenlandske butikker. 



Anonymous poster hash: fa967...5e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Twinings eksporterer svært lite av den beste teen de tilbyr. Den forbeholdes det britiske markedet. De har en fin liten butikk i sentrum av London, der de selger hele spekteret sitt samt te i løsvekt, som aldri når butikkene. 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Twinings eksporterer svært lite av den beste teen de tilbyr. Den forbeholdes det britiske markedet. De har en fin liten butikk i sentrum av London, der de selger hele spekterer sitt samt te i løsvekt, som aldri når butikkene. 

Det visste jeg ikke, har alltid vært innom F & M (ligger like ved Piccadilly Circus og anbefales), men neste gang skal jeg jammen ta turen innom Twinings sin butikk også. Takk for tips :)

Anonymous poster hash: f3db2...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

 

Det visste jeg ikke, har alltid vært innom F & M (ligger like ved Piccadilly Circus og anbefales), men neste gang skal jeg jammen ta turen innom Twinings sin butikk også. Takk for tips :)

Anonymous poster hash: f3db2...2fb

 

Du kan også ha glede av min absolutte favoritt, Drury Tea & Coffee i New Row. Høy kvalitet, lave priser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...