Gå til innhold

Middagstråd - alle typer.


Rachel

Anbefalte innlegg

I går: fullkornspasta, tomatsaus, ovnsbakt squash og aubergine, oliven og mozzarella.

I dag: pita-pizza med tomatsausrester, biffstrimler, løk og brie. Og salat ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hockeyfrue

Jeg er hjemme alene i dag, så da blir det min "guilty pleasure"-mat: tomatsuppe på pose (med så mye melk oppi at den blir rosa) med pølsebiter 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart ferdig med å lage biff Wellington! Tilbehør blir råstekte poteter med hvitløksmør, ertepuree og peppersaus. Og en (alkoholfri) øl til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisedag i dag med mye bilkjøring, utpakking, sortering og vasking av klær gjør at energinivået mitt tilsvarer knekkebrød med ost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

I går hadde vi spagetti og kjøttsaus som vanlig, og i dag blir det oksestek med brun saus, poteter og diverse tilbehør hos svigers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det pasta alla puttanesca eller slut's spaghetti  :fnise: Er en Nigella Lawson oppskrift som er veldig enkel med en saus laget av ansjos, tomat, hvitløk, kapers og oliven, blandet sammen med nykokt pasta.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hockeyfrue

Vi skal ha nakkekoteletter i form med rotgrønnsaker og en tomat- og creme fraiche basert saus. Tror også det blir stekte poteter ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toro pastasaus med urter og ost, erter, sprøstekt bacon og spagetti. Gadd ikke handle så greit å finne ting i frys og skap 😄

Anonymous poster hash: 41127...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...