Gå til innhold

Syns dere menn at kvinner er for opptatt av utseendet sitt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Evans

Ja, jeg syns det er mange som er alt for opptatt av hvordan de ser ut og tydelig bekymrer seg for at de ikke er bra ut. Det er fryktelig synd, for jeg tror mange kunne fått det bedre med seg selv om de forstod at de er mer enn bra nok som de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fotballen

Noen er alt for opptatt av utseendet ja. Rettere sagt hjernevaska. Er selv opptatt av mitt eget utseende, men det finnes en grense. Jeg kaster meg ikke under kniver for å endre på ditt og datt, som visse kvinnfolk gjør. Sånne holder jeg meg unna. Det er kun greit når det er snakk om sykdom og sånt. Ei kvinne skal være ekte. Men det skjønner ikke noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er alt for opptatt av utseendet ja. Rettere sagt hjernevaska. Er selv opptatt av mitt eget utseende, men det finnes en grense. Jeg kaster meg ikke under kniver for å endre på ditt og datt, som visse kvinnfolk gjør. Sånne holder jeg meg unna. Det er kun greit når det er snakk om sykdom og sånt. Ei kvinne skal være ekte. Men det skjønner ikke noen.

Nettopp. Har vedkommende blitt skadet, eller har en medfødt skavank, er det greit å klippe og lime litt, men ikke ellers. Og en kvinne er mye vakrere uten sminke og dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...