Gå til innhold

Hvilken egenskap hos det motsatte kjønn synes du er mest attraktivt?


waco

Anbefalte innlegg

Alle har tenkt på hva de misunner mest med det annet kjønn. Hvilken egenskap er det andre kjønn har som man synes er beundringsverdig?

Meg selv synes det er helt utrolig hvordan kvinner flest som er utro klarer å skylde på mannen sin for utroskapen. Altså at de rettferdiggjør utroskapen med at mannen er dum eller tulling eller ett eller annet. Selvsagt forteller de ingenting til mannen, det er en del av spenningen, - det vil si, først skylde på mannen, deretter ikke fortelle noe. Slik er kvinners rettferdighetssans.

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt forstår hvordan dere klarer dette her. Også uten å få dårlig samvittighet! Får man ikke nesten gåsehud av å tenke på hvor utspekulerte dere kan være?

De av dere som klarer å være utro og som rettferdiggjør utroskapen med mannen deres, og som deretter ikke forteller noe til mannen deres, - hvordan gjør dere det?

Går det av seg selv? Er det instinkt vis slik hos kvinner at hvis man ikke snakker om noe, så har det aldri skjedd? Da skal man ikke bry seg?

I følge undersøkelsen som ble gjort viser det seg at hele åtte av ti utro kvinner skylder på mannen, og hele seksti prosent kan ikke noe umoralsk i dette her. http://www.side3.no/dittsexliv/--den-som-blir-bedratt-far-skylde-seg-selv/8516629.html

At dere ikke klarer å se noe umoralsk i en slik dårlig handling er noe jeg veldig misunnelig av dere. Tenk å ha den egenskapen at man kan skade mennesker uten å få dårlig samvittighet? Det vi menn kaller psykopati men som er helt alminnelig kvinnelig egenskap?

Hva tenker dere selv når dere reflekterer over dette her? Kan dere forstå at flere skulle ønske de hadde den egenskapen at man kan gjøre hva man vil selv? Og slippe å tenke på konsekvenser, ah, det hørtes deilig ut.

Nei, hva synes du er den mest attraktive egenskapen hos det motsatte kjønn?

Syns du det er en beundringsverdig egenskap???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han må være ydmyk og ha selvironi, samtidig som å ha god humor

Ikke svar. Waco bare har laget en tråd for å kamuflere at han bare vil spre kvalme om kvinner igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke svar. Waco bare har laget en tråd for å kamuflere at han bare vil spre kvalme om kvinner igjen

Men nå har du svart to ganger da!

Ting jeg liker best med damer; kvinner er flinke til å holde orden rundt seg og liker å ha det ryddig. Kvinner flest påstår at de er lettere å påvirke (noe jeg tviler på). Det er viktig for kvinner å bli likt, og det er viktig for kvinner å fremstå som ærlig og redelige. Og kvinner er mer pliktoppfyllende og mange ganger mer trofaste og lojale.

Men det er litt fascinerende at det finnes mennesker som klarer å være utro og deretter skylde på partneren for til slutt ikke fortelle noe. Hvordan får man det til lurer jeg på? Åssen hadde du klart det her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har du svart to ganger da!

Ting jeg liker best med damer; kvinner er flinke til å holde orden rundt seg og liker å ha det ryddig. Kvinner flest påstår at de er lettere å påvirke (noe jeg tviler på). Det er viktig for kvinner å bli likt, og det er viktig for kvinner å fremstå som ærlig og redelige. Og kvinner er mer pliktoppfyllende og mange ganger mer trofaste og lojale.

Men det er litt fascinerende at det finnes mennesker som klarer å være utro og deretter skylde på partneren for til slutt ikke fortelle noe. Hvordan får man det til lurer jeg på? Åssen hadde du klart det her?

Det klarer vel de fleste som er utro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har du svart to ganger da!

Ting jeg liker best med damer; kvinner er flinke til å holde orden rundt seg og liker å ha det ryddig. Kvinner flest påstår at de er lettere å påvirke (noe jeg tviler på). Det er viktig for kvinner å bli likt, og det er viktig for kvinner å fremstå som ærlig og redelige. Og kvinner er mer pliktoppfyllende og mange ganger mer trofaste og lojale.

Men det er litt fascinerende at det finnes mennesker som klarer å være utro og deretter skylde på partneren for til slutt ikke fortelle noe. Hvordan får man det til lurer jeg på? Åssen hadde du klart det her?

Eh. Det finnes også mange menn som er utro og som skylder på kvinnen.

Det går BEGGE veier. Dersom du hadde opprettet en tråd for BEGGE kjønn som var utro, så hadde det vært litt mer interessant. Dette blir bare for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh. Det finnes også mange menn som er utro og som skylder på kvinnen.

Det går BEGGE veier. Dersom du hadde opprettet en tråd for BEGGE kjønn som var utro, så hadde det vært litt mer interessant. Dette blir bare for dumt.

Nå må du ikke bli så fort hissig da. Jeg bare gjentar fra en undersøkelse, http://www.side3.no/dittsexliv/--den-som-blir-bedratt-far-skylde-seg-selv/8516629.htmlles selv og bedøm. Det helt feil å bli sur på meg, blir det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klarer vel de fleste som er utro

Det er akkurat det her jeg lurer på hvordan man klarer?

Se undersøkelsen du også, så kanskje du lærer litt om menneskesinnet og hva som motiverer mennesker til å gjøre det man selv har lyst til?

http://www.side3.no/dittsexliv/--den-som-blir-bedratt-far-skylde-seg-selv/8516629.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke bli så fort hissig da. Jeg bare gjentar fra en undersøkelse, http://www.side3.no/dittsexliv/--den-som-blir-bedratt-far-skylde-seg-selv/8516629.htmlles selv og bedøm. Det helt feil å bli sur på meg, blir det ikke?

Jeg er ikke sint, jeg. Prøvde å få fram et poeng.

Ja, kvinner som er utro og skylder på mannen er noen idioter. Det er aldri greit å være utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det her jeg lurer på hvordan man klarer?

Se undersøkelsen du også, så kanskje du lærer litt om menneskesinnet og hva som motiverer mennesker til å gjøre det man selv har lyst til?

http://www.side3.no/dittsexliv/--den-som-blir-bedratt-far-skylde-seg-selv/8516629.html

Mennesker er egoistiske av natur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sint, jeg. Prøvde å få fram et poeng.

Ja, kvinner som er utro og skylder på mannen er noen idioter. Det er aldri greit å være utro.

Og i følge undersøkelsen var det visst mye vanligere for kvinner å skylde på mannen sin kontra menn som skyldte på kona si. Menn tok litt mer ansvar over utroskapen sin virker det som om.

Men alt hadde vært mye lettere om dere selv leste undersøkelse så kunne vi diskutert kjønnsforskjellene her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i følge undersøkelsen var det visst mye vanligere for kvinner å skylde på mannen sin kontra menn som skyldte på kona si. Menn tok litt mer ansvar over utroskapen sin virker det som om.

Men alt hadde vært mye lettere om dere selv leste undersøkelse så kunne vi diskutert kjønnsforskjellene her?

"60 prosent av kvinnene i undersøkelsen mener at de ikke har gjort noe umoralsk ved å være utro. 54 prosent av mennene mener det samme."

Det er bare 6 % forskjell i undersøkelsen, så tror ikke forskjellen er så himla stor.

Anonymous poster hash: a86a2...b65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i følge undersøkelsen var det visst mye vanligere for kvinner å skylde på mannen sin kontra menn som skyldte på kona si. Menn tok litt mer ansvar over utroskapen sin virker det som om.

Men alt hadde vært mye lettere om dere selv leste undersøkelse så kunne vi diskutert kjønnsforskjellene her?

Hvorfor tok du dette med i en tråd som liksom skal handle om egenskaper man beundrer i det motsatte kjønn? Hvorfor kan ikke denne tråden med en koselig tittel få handle lm noe positivt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvinne, men har aldri vært utro, så det der kan jeg ikke forklare deg. men jeg kan svare på det jeg trodde var trådens tema, nemlig hva jeg misunner hos det annet kjønn: Selvsikkerhet. Det forundrer meg stadig hvordan menn kan hevde noe bombastisk, som det etterpå viserseg er feil. Og hvordan de setter i gang prosjekter med dødsforakt, der de egentlig ikke har peiling på hvordan det skal gjøres. Selv argumenterer jeg bare for saker som jeg virkelig har satt meg inn i. Og jeg leser bruksanvisningen før jeg begynner å montere ting. Jeg skulle ønske jeg kunne kaste meg utpå like lett som menn gjør. Og bare trekke på skuldrene om noe går galt, som dem.

Det er ikke selvtillit, men villighet til å ta risiko. Selv jeg, som kanskje ikke har verdens beste selvtillit, kan glimte til med slike ting.

Hva jeg synes er mest attraktivt med kvinner... Vet ikke. Jeg kommer ikke på noen attraktiv egenskap akkurat nå som jeg kan si er typisk kvinne. De attraktive egenskapene jeg kommer på kunne liksågodt vært typisk mann, men det er allikevel kvinner jeg tiltrekkes av. Nå ble det vanskelig her. <_< ... >_>

Endret av fullførsetningen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tok du dette med i en tråd som liksom skal handle om egenskaper man beundrer i det motsatte kjønn? Hvorfor kan ikke denne tråden med en koselig tittel få handle lm noe positivt?

Selvfølgelig kan den det. Det er jo bare å si noe positivt om det motsatte kjønn. Jeg har gjort det i to tre innlegg allerede jeg. Nå kan jo du også forsøke en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det jeg beundrer med menn er hvordan de blir så herlig oppslukt i ting. Enten det er biler eller fotball og at de er lidenskapelig opptatt av ting de liker. Skulle ønske jeg også kunne ha det sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg beundrer med menn er hvordan de blir så herlig oppslukt i ting. Enten det er biler eller fotball og at de er lidenskapelig opptatt av ting de liker. Skulle ønske jeg også kunne ha det sånn

Ett av mannens ypperste kvaliteter er evnen til å kunne tilpasse seg og å være litt fleksibel. Nå har jeg takket være tilbakemeldinger (som fra deg) endret hovedteksten slik at den har blitt litt vennligere i innhold og bedre tilpasset overskriften.

Ta å les forskjellen.

En positiv ting med kvinner er kvinners evne til å si ifra til menn dersom det er noe som plager dem og menn sin evne til å endre atferd for å tilpasse seg kvinner.

Endret av waco
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett av mannens ypperste kvaliteter er evnen til å kunne tilpasse seg og å være litt fleksibel. Nå har jeg takket være tilbakemeldinger (som fra deg) endret hovedteksten slik at den har blitt litt vennligere i innhold og bedre tilpasset overskriften.

Ta å les forskjellen.

En positiv ting med kvinner er kvinners evne til å si ifra til menn dersom det er noe som plager dem og menn sin evne til å endre atferd for å tilpasse seg kvinner.

Nå var du litt god da waco :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, etter gjentagende oppfordriner fra deg, har jeg lest artikkelen du linket til. Det mest interessante var innledningen: 23 prosent av kvinner og 29 prosent av menn i alderen 18-49 år har vært utro en eller annen gang i livet. Det bekrefter at menn er mest utro. Men tenk så gledelig: 77 prosent av kvinnene og og 71 prosent av mennene har aldri, noensinne, vært utro!

Er ikke det gladnyhet, så vet ikke jeg! Spesielt i disse julebordtider som det hevdes at "alle" er utro. Så du kan med god samvittighet stole på partneren din. Godt over halvparten av oss er alltid trofaste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...