Gå til innhold

Questbarer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer også på når dere spiser disse? Er det i forbindelse med trening? Som erstatning for måltid, eller som snacks?

Qest Nutrition som flere nevner her selges jo de fleste steder. Koster vel rundt 300 for 12 stk, så en sparer ikke veldig mye på å handle i fra iHerb fremfor xxl, proteinfabrikken og gymgrossisten.

Spiser de når jeg har lyst på noe godt. Evt i forbindelse med trening om jeg vet jeg ikke får dratt rett hjem og spist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiser en rett etter trening, tar ofte litt tid før jeg får i meg mat etter treningen. Spiser også "på farten" og om jeg er fysen på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vitacost er billigere enn iherb, og de har mye av det samme utvalget. Frakten er også billigere

http://www.vitacost.com/quest-nutrition-questbar-protein-bar-double-chocolate-chunk-12-bars-5

Anonymous poster hash: 0ee17...802

Det stemmer ikke.

Med billigste fraktalternativ hos dem begge så koster det hos iHerb $32,12 og hos Vitacost $32,98.

iHerb sier ca 10 leveringsdager til Europa, mens Vitacost sier 9-17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan og når bruker dere disse? Mellom måltid ved Slanking? Før el etter trening? Som godteri?

Anonymous poster hash: 86a17...25f

jeg spiser de på lørdager :) double chocolate chunk og cookie dough er best

Anonymous poster hash: fa37e...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om Questbarer er bedre enn f.eks Nutrilett og Atkins, og eventuelt hvorfor? Har allitd hatt lyst til å prøve, har en lokalbutikk som selger masse Questbarer :)



Anonymous poster hash: 756f2...7ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...