Gå til innhold

Betatt av barnehageansatt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TS her. Vi er to voksne mennesker, ikke 14 åringer. Det blir ikke kleint hvis han har sendt meg feil signaler? Da sier jeg bare at "Neivel det var synd, ha en fortsatt fin dag!" Og går videre :) Jeg synes som sagt det er utrolig bra at han har så god kjemi med barnet mitt og derfor tenkte jeg at det er naturlig å prate om han. Når jeg henter i barnehagen kommer han fort mot meg så han får snakke med meg, selvom jeg ser at en annen er på vei bort til meg. Jeg vil heller angre på å ha prøvd, enn å angre på at jeg aldri turte pga nedlatende kommentarer fra noen av dere! Gleder meg til å se han senere i dag! :)

Anonymous poster hash: 3d27e...2ce

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette virker jo bare creepy.

Bestemmer du deg for å kontakte han, bør du holde sønnen din "utafor". Ikke si at sønnen liker han, du synes det er hyggelig bla bla. Det kan han heller få høre etter hvert. Fokuser på dere i stedet.

Ellers sier jeg meg enig med de som skriver at barnehageansatte kan ha en tone som for noen kan oppfattes som flørtende, selv om det slett ikke er det.

Anonymous poster hash: 46e7a...a61

det som er creepy her er jo hvis det er VANLIG at barnehageansatte bevisst har en flørtete tone med alle og en hver!

Anonymous poster hash: 3d27e...2ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å vær forsiktig TS. Det er bare å holde en åpen og god tone, men vent med å gjøre noe drastisk til du får flere sikre signaler fra han :)

Oppdater oss gjerne

Anonymous poster hash: 51c5b...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å vær forsiktig TS. Det er bare å holde en åpen og god tone, men vent med å gjøre noe drastisk til du får flere sikre signaler fra han :)

Oppdater oss gjerne

Anonymous poster hash: 51c5b...a63

Det er planen ja! <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> det skal jeg gjøre :D TS.

Anonymous poster hash: 3d27e...2ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var litt risky;)

Jeg ville nok ventet litt og sett hvordan det utviklet seg. Bare for å bli helt sikker.

Vet noen menn er litt sånn flørtete. Ene mannen i dattera mi sin bhg er sånn, og i starten ble jeg litt brydd faktisk. Men nå skjønner jeg at han bare er sånn, og går ut fra at han er sånn med alle. (Jeg er godt gift, og ville uansett helst unngått akkurat barnehagen som sjekkearena)

Men er du sikker på at DU liker ham? Eller tiltrekkes du av han fordi han går så godt overens med ditt barn? Dette ville jeg tenkt litt på. For noe som er kleinere enn å bli kjæreste med en ansatt i bhg, er å ha en ex der!

Anonymous poster hash: 80379...6b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge dere begge er single så er det ikke noe forbudt over dette :-) man lever bare en gang!

Min ex fant tonen med ei som jobbet i bhg der vårt felles barn gikk, i dag er de gift, har flere felles barn & har det topp :-)

Kjærlighetens veier er uransaklige!

Anonymous poster hash: 710a7...4dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke send mld på facebook, det du foreslo er naturlig å si ansikt til ansikt.

Anonymous poster hash: ec3ea...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

5 år seinere lurer en ensom sjel i samme båt på hvordan dette gikk...🙄

Anonymkode: 11f26...ab7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ana0603

Nei men er det så strengt? Du kan sikkert date ham uten at medarbeiderne hans vet om det, bare ikke kyss ved inngangen? 🤭

Endret av ana0603
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...