Gå til innhold

Et nytt datings-konsept,hva tror dere om dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var det noen som sa til hun i Hollywood også.

Men hun var dyktig på å finne noen til andre likevel.

 

Akkurat som psykologer som går til psykolog selv. :P

Ikke rart hun i hollywood ikke finner noen, hun er jo frekk som faen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faktisk fire feil bare i den tittelen!

 

Det kommer vel an på hva man velger å definere som en direkte feil, men man kan i alle fall være enige i at den ikke er direkte vellykket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du. Ikke alle er enig i det, det må du vel forstå.

Særlig de som ikke kjenner slike, vil jeg tro.

Iallfall har fem nærme naboer her skaffet seg slike koner, og fire er kjempeførnøyde. Den femte forsvant ganske kjapt, men fire av fem ekteskap som har holdt i mange år er bedre statistikk enn for vanlig norsk+norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særlig de som ikke kjenner slike, vil jeg tro.

Iallfall har fem nærme naboer her skaffet seg slike koner, og fire er kjempeførnøyde. Den femte forsvant ganske kjapt, men fire av fem ekteskap som har holdt i mange år er bedre statistikk enn for vanlig norsk+norsk.

Jeg kjenner også til ekteskap som har holdt lenge. Der er det æresbegrep. Han er ikke noe snill med henne, men hun blir, fordi det er en skam å skille seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner også til ekteskap som har holdt lenge. Der er det æresbegrep. Han er ikke noe snill med henne, men hun blir, fordi det er en skam å skille seg.

Du burde få deg nye venner. Slike er ingenting å samle på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde få deg nye venner. Slike er ingenting å samle på.

Kjenner til betyr ikke at det er venner. Poenget er at det nok ikke er enestående, slik at langvarig ekteskap nødvendigvis ikke betyr lykke og velvære.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er dette prisene ligger på i dating bransjen.

 

Gode Vibber kan gi deg perfekt nettdating profil for 15 000 kr: http://www.perfektprofil.no/profilpakke.html#.VbdbT7fud1Q

 

De kan også gi deg high-end coaching til 42 000 kr:  http://www.sjekkeskolen.no/coaching.html#.VbdcGbfud1Q

 

Dating Adventure tilbyr også kurs: http://dating-adventure.com/coaching/

 

Så har du Torkel som tilbyr allslags kurs til med masse "verdi": http://www.genuine-connections.com/mestergruppe

 

Bare ta med en av de internasjonale karene som får jenter bare han ser på de (hahahaha) : http://www.skyylifestyles.com/services/

 

Så en må ta stilling til dette selv om det funker, men aktørene er flinke til å skape forventninger og utnytte folk som har det mindre bra.

 

 



Anonymous poster hash: 8f09b...30b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da være helt ok. 22500 er en del penger, men ikke veldig mye. Hvis man feiler, så får man penga tilbake. Alle som er på nettstedet er seriøse, så man slipper de som er ute etter venner eller fuck friends. I tillegg slipper man de psykiatriske tilfellene, som plager livet av deg, da de uansett ikke har råd.  Jeg skjønner ærligtalt ikke hva som er galt med opplegget. For meg personlig høres det bra ut, da jeg arbeider som en gal og har svært lite tid til nettdating. Ender stort sett med sene svar og i noen tilfeller surmuling.

 

Dette nettstedet er et resultat av at de fleste nordmenn får bedre råd og tidsklemma mange havner i.

 

Det er jo nettopp de som benytter seg av slike tjenester og blir fanget opp i dette. De som ikke har det bra med seg selv og søker etter det perfekte livet.

Anonymous poster hash: 8f09b...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Særlig de som ikke kjenner slike, vil jeg tro.

Iallfall har fem nærme naboer her skaffet seg slike koner, og fire er kjempeførnøyde. Den femte forsvant ganske kjapt, men fire av fem ekteskap som har holdt i mange år er bedre statistikk enn for vanlig norsk+norsk.

 

Jeg kjenner "slike", hva nå det enn måtte bety? Og statistikk sier ingenting om hvor godt disse parene har det sammen, ei heller er det noen garanti for at det holder livet ut. Selv får jeg en dårlig smak i munnen av kjøpt og betalt ektefelle. Og jeg får en like dårlig smak i munnen av konseptet som det linkes til i HI. Den dagen jeg må betale for å få meg en partner, da er jaggu bunnen nådd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til betyr ikke at det er venner. Poenget er at det nok ikke er enestående, slik at langvarig ekteskap nødvendigvis ikke betyr lykke og velvære.

Å, ikke venner? I motsetning til deg skriver jeg om ting jeg kjenner til: om venner, der jeg vanker i huset, ikke bare har hørt sladder om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, ikke venner? I motsetning til deg skriver jeg om ting jeg kjenner til: om venner, der jeg vanker i huset, ikke bare har hørt sladder om.

At folk ikke er venner betyr ikke at man ikke vet hva som foregår. Som du sier, man omgås ikke slike. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner "slike", hva nå det enn måtte bety? Og statistikk sier ingenting om hvor godt disse parene har det sammen, ei heller er det noen garanti for at det holder livet ut. Selv får jeg en dårlig smak i munnen av kjøpt og betalt ektefelle. Og jeg får en like dårlig smak i munnen av konseptet som det linkes til i HI. Den dagen jeg må betale for å få meg en partner, da er jaggu bunnen nådd.

 

Det er nok mange som er økonomisk avhengig av en partner.

Jeg kjenner personlig flere som kunne tenkt seg å gå fra partneren men er økonomisk avhengig.

 

Hvem som er kjøpt og betalt er en vurderingssak, det er nok en del som er i et ekteskap fordi de trenger noe partneren gir dem, enten det er økonomi, barn, foreldreansvar osv.

Mange ekteskap er fornuftsbasert, og begge har noe den andre trenger.

Det er ikke akkurat helt svart-hvitt i mange norske ekteskap heller.

 

Folk får nå gjøre det som de blir lykkelige av, enten det er det ene eller det andre. Så lenge det ikke er tvang med i bildet så har ikke andre noe med det.

Hva du gjør er jo ditt valg, men hva andre gjør er like mye deres valg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Det er nok mange som er økonomisk avhengig av en partner.

Jeg kjenner personlig flere som kunne tenkt seg å gå fra partneren men er økonomisk avhengig.

 

Hvem som er kjøpt og betalt er en vurderingssak, det er nok en del som er i et ekteskap fordi de trenger noe partneren gir dem, enten det er økonomi, barn, foreldreansvar osv.

Mange ekteskap er fornuftsbasert, og begge har noe den andre trenger.

Det er ikke akkurat helt svart-hvitt i mange norske ekteskap heller.

 

Folk får nå gjøre det som de blir lykkelige av, enten det er det ene eller det andre. Så lenge det ikke er tvang med i bildet så har ikke andre noe med det.

Hva du gjør er jo ditt valg, men hva andre gjør er like mye deres valg.

 

Hvor mange er egentlig økonomisk avhengig av en partner i dag? Kan aldri tenke meg det er så voldsomt mange. Det var slik på 50-og 60-tallet, men den virkeligheten er ikke lenger en realitet for så veldig mange.

 

Med kjøpt og betalt refererer jeg selvfølgelig til Vox populi sitt innlegg om importerte ektefeller fra fattige land i verden. Og tvang kan være så mangt, men det som er nesten verre, er hvor mange av disse importbrudene som blir lurt til landet av menn som får dem hit under falske forutsetninger. De lover dem gull og grønne skoger, men utrolig mange av disse mannfolka er overhodet ikke noe snille med damene sine. Det har jeg sett mange eksempler på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner "slike", hva nå det enn måtte bety? Og statistikk sier ingenting om hvor godt disse parene har det sammen

Slike = sånne. Av sammenhengen framgår det at det her siktes til damer fra Asia og Øst-Europa.

Så vidt jeg kan bedømme, etter å ha vanket i deres hjem, er de fornøyde alle fire damene. Mennene er meget fornøyde, som sagt. Jeg kan dessverre ikke rapportere det samme fra alle norske hjem jeg har besøkt!

Jeg kjenner ingen som er kjøpt og betalt, som du uttrykker det. Det som skjer, er at de blir påspandert reise hit og får kanskje gaver. Er det ikke vanlig å være litt raus mot den en er glad i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange er egentlig økonomisk avhengig av en partner i dag? Kan aldri tenke meg det er så voldsomt mange. Det var slik på 50-og 60-tallet, men den virkeligheten er ikke lenger en realitet for så veldig mange.

 

Med kjøpt og betalt refererer jeg selvfølgelig til Vox populi sitt innlegg om importerte ektefeller fra fattige land i verden. Og tvang kan være så mangt, men det som er nesten verre, er hvor mange av disse importbrudene som blir lurt til landet av menn som får dem hit under falske forutsetninger. De lover dem gull og grønne skoger, men utrolig mange av disse mannfolka er overhodet ikke noe snille med damene sine. Det har jeg sett mange eksempler på.

 

Det har jeg også sett.Og det er nok en medvirkende årsak til at når disse kvinnene innser at de kan få det mye bedre,så skiller de seg.Gjennom jobb og nærmiljø har jeg truffet mange kvinner fra Asia og øst-Europa som i dag er fraskilte,forsørger seg selv og klarer seg utmerket på egen hånd.

 

På den annen side finnes det også pengegriske lykkejegere som gjør hva som helst for penger, og de holder nok ut i dårlige forhold hvis mannen er rik nok til å forsørge dem og tilby materielle goder.

Anonymous poster hash: 96c14...353

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike = sånne. Av sammenhengen framgår det at det her siktes til damer fra Asia og Øst-Europa.

Så vidt jeg kan bedømme, etter å ha vanket i deres hjem, er de fornøyde alle fire damene. Mennene er meget fornøyde, som sagt. Jeg kan dessverre ikke rapportere det samme fra alle norske hjem jeg har besøkt!

Jeg kjenner ingen som er kjøpt og betalt, som du uttrykker det. Det som skjer, er at de blir påspandert reise hit og får kanskje gaver. Er det ikke vanlig å være litt raus mot den en er glad i?

 

Slik som min kompis som dro til sør-Amerika og brukte over 100 000 på en ung dame han trodde han var forlovet med :) Etter en stund fant vi ut at jaggu var hun ikke forlovet med 2 andre også! Han fikk aldri dra hjem til henne.De møttes kun på hotell der hun kom for å knulle ham om natten.Han måtte betale henne for barnevakt,og kjøpe gaver til henne hele tiden,betale for nye klær og medisiner til barna henne osv..Noen av pengene gikk også med til å pusse opp farens leilighet.

 

Det finnes et ord for kvinner som tar i mot penger og gaver for sex og andre ytelser :)

 

 

 

Anonymous poster hash: 96c14...353

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mythic

Slike = sånne. Av sammenhengen framgår det at det her siktes til damer fra Asia og Øst-Europa.

Så vidt jeg kan bedømme, etter å ha vanket i deres hjem, er de fornøyde alle fire damene. Mennene er meget fornøyde, som sagt. Jeg kan dessverre ikke rapportere det samme fra alle norske hjem jeg har besøkt!

Jeg kjenner ingen som er kjøpt og betalt, som du uttrykker det. Det som skjer, er at de blir påspandert reise hit og får kanskje gaver. Er det ikke vanlig å være litt raus mot den en er glad i?

 

Påstanden om kjøpt og betalt var det i grunnen du som kom med i det første innlegget ditt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det noen som sa til hun i Hollywood også.

Men hun var dyktig på å finne noen til andre likevel.

 

Akkurat som psykologer som går til psykolog selv. :P

Nå ja, flink og flink - suksessraten er egentlig ikke så stor. Litt som med The Bachelor/Bachelorette, så og si alle ender opp forlovet, men én av 10 holder sammen i mer enn et halvt år. Er nok like stor sjanse for å finne den rette på vanlige datingsider.  :tongue:  

Uansett hvordan jeg vrir og vender på det så klarer jeg ikke så for meg hvordan dette konseptet skal fungere. Det er kanskje ikke voldsomt mye penger å betale for å finne ''the one'', men det er dritdyrt for et forhold som varier i et par uker eller måneder. Ser for meg at mange kommer til å føle seg lurt/angre, og/eller at mange prøver å lure bedriften (kjærester, vi? Absolutt ikke, gi meg penga tilbake!).  :laugh:

Endret av Gaea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo Nettinettet som var/er bruker her på KG! 

Jeg hadde aldri i livet betalt så mye for en sånn tjeneste.

 

Haha, jeg bare visste at hun egentlig drømte om å være Patti Stanger. 

 

Men etter å ha sett rådene hennes her på KG burde virkelig ingen kjøpe denne tjenesten.

Anonymous poster hash: adbdb...5fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo Nettinettet som var/er bruker her på KG! 

Jeg hadde aldri i livet betalt så mye for en sånn tjeneste.

Er du seriøs? Dette var faktisk min første tanke. Jeg håper virkelig ingen bruker denne tjenesten. Hun kom jo med bare svada og var selvutnevnt ekspert. 

Anonymous poster hash: b9bc5...bd8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...