Gå til innhold

Savner du eksen?


himmeloghav

Anbefalte innlegg

Ja.. På tross av at han knuste meg for omtrent et år siden og at selvfølelsen min er langt nede i kjelleren.

Allikevel ville jeg gitt ganske mye for at han skulle gitt meg en ny sjanse..

All denne tenkingen gjør meg nesten deprimert.. Og det at vi har hatt en del kontakt den siste tiden gjør det ikke noe bedre, for han vil jo sikkert aldri ta meg tilbake - og om han gjør det så vil selvfølelsen min aldri bli den samme igjen.

Hater dette, og har mest lyst til å bare komme meg langt, langt bort.

Anonymous poster hash: 92df8...b50

Vil anbefale deg å kutte kontakten helt og fokusere kun på deg selv i en periode.

Jeg savner ikke eksen, men savner å ha en kjæreste. Kuttet all kontakt med ham etter at han kastet meg ut til fordel for en felles venninne, har ikke sett ham siden. Vi var sammen i nitten år, og jeg sliter fortsatt med tanker rundt hvordan han behandlet meg. Får vonde flashbacks, ting jeg husker som om det skulle vært i går. Jeg var mindre verdt enn søppel for ham. I årevis. Hater at han fortsatt har makt over meg på denne måten, men vet ikke hvordan jeg skal komme meg ut av det. Skammer meg veldig over å ha vært sammen med dette mennesket, og hater meg selv over å ha latt meg bli behandlet på denne måten så lenge. Gidder ikke bruke mye energi på å hate ham, han er ikke verdt det.

Anonymous poster hash: bfac7...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går nesten ikke en dag uten at jeg savner eksen, selv om det var mitt valg å gå. Han er en fantastisk mann, og håper jeg kan finne en like flott mann i fremtiden.

Anonymous poster hash: a7df7...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Absolutt ikke. Har vært slutt i et år, og jeg savner ingenting ved ham. Jeg lykkelig over å være alene! Har det så fantastisk som singel og kan endelig leve ut drømmene mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kontakt med en av dem, ble slutt for noen år siden, men liker personligheten hans, så hvorfor ikke? Vi snakker om alt og har et godt vennskap selv om ingen av oss vil bli sammen igjen :)

 

Resten savner jeg ikke.

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale deg å kutte kontakten helt og fokusere kun på deg selv i en periode.

Jeg savner ikke eksen, men savner å ha en kjæreste. Kuttet all kontakt med ham etter at han kastet meg ut til fordel for en felles venninne, har ikke sett ham siden. Vi var sammen i nitten år, og jeg sliter fortsatt med tanker rundt hvordan han behandlet meg. Får vonde flashbacks, ting jeg husker som om det skulle vært i går. Jeg var mindre verdt enn søppel for ham. I årevis. Hater at han fortsatt har makt over meg på denne måten, men vet ikke hvordan jeg skal komme meg ut av det. Skammer meg veldig over å ha vært sammen med dette mennesket, og hater meg selv over å ha latt meg bli behandlet på denne måten så lenge. Gidder ikke bruke mye energi på å hate ham, han er ikke verdt det.

Anonymous poster hash: bfac7...11d

 

Er litt samme tilfelle som hos deg (bare vi var ikke sammen i 19 år). Sitter her med en syk smerte i brystet når jeg tenker over hva han gjorde mot meg etter det ble slutt. Det var vel og merke etter han gjorde det slutt, men det gjør fortsatt så utrolig vondt og for meg var det så utrolig respektløst..

 

Hater at jeg bruker energien min opp på en slik fyr.

 

Jeg og savner å ha kjæreste. Savner å ha noen å komme til etter jobb, noen å snakke med om alt, og noen å ha det gøy med. Alle mine venner har kjæreste(/samboer), og det gjør jo ikke akkurat saken noe bedre det heller.

 

Og grunnen til at jeg savner akkurat han er fordi jeg frykter det er ingen som vil få meg til å føle det så bra mens vi er sammen. Ikke at jeg føler meg bra når vi er sammen nå. Nå tenker jeg bare på hva han gjorde mot meg og det sitter som støpt i hodet mitt..

 

Om vi så skulle prøvd igjen (snakket om det for et par uker siden), så tror jeg at jeg kommer til å trenge hjelp til å slutte å tenke på hva han gjorde etter det ble slutt..

Anonymous poster hash: 92df8...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...