Gå til innhold

Daten min dukket ikke opp og mener jeg overdriver.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor står det at dette var en date? TS sa de skulle møtes. Ingenting om at det var en date.

Anonymous poster hash: 45a25...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En som forholder seg slik til avtaler hadde jeg droppa lett.

Enig!

Anonymous poster hash: 45a25...383

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ts sier, en avtale er en avtale. Å si at man er full, møtes på byen er ingen ordentlig avtale blabla, blir for dumt. Man holder avtaler uansett. Kommer det noe i veien, så gir man beskjed. 

 

Nja, vet ikke om du har sett hvordan noen nordmenn blir når de drikker alkohol, men mange nøyer seg ikke med et par glass vin for å si det slik og da er det fort gjort at avtaler man hadde midt på natten går litt i glemmeboka/du-bryr-deg-ikke-boka desverre. 

Anonymous poster hash: 336ca...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det at dette var en date? TS sa de skulle møtes. Ingenting om at det var en date.

Anonymous poster hash: 45a25...383

 

Ingen som har sagt at TS har sagt det heller (annet enn at han er beskrevet som "daten"), poenget er vel at hun forholder seg litt til det som om det var en potensiell date.

Anonymous poster hash: 63f34...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nja, vet ikke om du har sett hvordan noen nordmenn blir når de drikker alkohol, men mange nøyer seg ikke med et par glass vin for å si det slik og da er det fort gjort at avtaler man hadde midt på natten går litt i glemmeboka/du-bryr-deg-ikke-boka desverre. 

Anonymous poster hash: 336ca...967

 

Ja, men virket ikke som om han beklagla skikkelig neste dag. For all del det kan jo være at han blir mer interessert i henne om de dater mer, men akkurat nå virker han ikke så gira.

 

Jeg legger meg i hvert fall helt flat når jeg har drukket og glemt å dra på ting jeg har avtalt. For det skjer jo at man drikker for mye.

Anonymous poster hash: df941...803

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, vet ikke om du har sett hvordan noen nordmenn blir når de drikker alkohol, men mange nøyer seg ikke med et par glass vin for å si det slik og da er det fort gjort at avtaler man hadde midt på natten går litt i glemmeboka/du-bryr-deg-ikke-boka desverre.  Anonymous poster hash: 336ca...967

Jeg er fult klar over det. Jeg synes ikke alkohol er en unnskyldning. Avtale er en avtale uansett om det er 12 på dagen eller 12 på natta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mythic

Hvor står det at dette var en date? TS sa de skulle møtes. Ingenting om at det var en date.

Anonymous poster hash: 45a25...383

 

Så hvis du har en avtale med noen, og de sier flere ganger at de er i farta, dukker opp snart e.l, men ikke kommer, så synes du det er helt greit? Uavhengig om det er en date eller en avtale med noen andre? Det er ikke så nøye å holde en avtale? 

TS: Jeg hadde ikke brukt mer tid på en som er så lite opptatt av å holde en avtale. Det vitner om lite respekt for andre, og viser også at han ikke er så fryktelig interessert i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis du har en avtale med noen, og de sier flere ganger at de er i farta, dukker opp snart e.l, men ikke kommer, så synes du det er helt greit? Uavhengig om det er en date eller en avtale med noen andre? Det er ikke så nøye å holde en avtale? 

TS: Jeg hadde ikke brukt mer tid på en som er så lite opptatt av å holde en avtale. Det vitner om lite respekt for andre, og viser også at han ikke er så fryktelig interessert i deg.

Har jeg sagt noe annet? Jeg synes det han gjorde var dårlig gjort og overhodet ikke greit!

Jeg så bare flere omtalte det som en date og det har ikke ts sagt noe om

Anonymous poster hash: 45a25...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en sms av han istad hvor han sa hvis dette skulle funke, så måtte jeg ikke være så innpåsliten. Ok? Synes ikke jeg var det. Synes bare han skulle holde avtalen sin. Han må jo forstå at jeg ble skuffet.

Nå er jeg veldig usikker :(

Anonymous poster hash: 1a241...d56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en sms av han istad hvor han sa hvis dette skulle funke, så måtte jeg ikke være så innpåsliten. Ok? Synes ikke jeg var det. Synes bare han skulle holde avtalen sin. Han må jo forstå at jeg ble skuffet.

Nå er jeg veldig usikker :(

Anonymous poster hash: 1a241...d56

 

Det er det verste! Han skulle ha beklaget seg. Du må ikke være usikker her, men dumpe han kontant. Bare svar "Innpåsliten? Ha ha. Dette er over."

Anonymous poster hash: 0f635...771

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere en klar avtale? Eller var det mer - "men vi kan jo kanskje møtes utpå kvelden når vi skal ut på byn".



Anonymous poster hash: 71182...324
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dere en klar avtale? Eller var det mer - "men vi kan jo kanskje møtes utpå kvelden når vi skal ut på byn". Anonymous poster hash: 71182...324

Jeg kalle det en klar avtale når han sier han er i byen da og da. Jeg sa hvor jeg var hen og han sa jeg kommer. Noe han aldri gjorde. Vi ble enige om på onsdag at vi skulle treffes i byen siden vi begge skulle ut.

Anonymous poster hash: 1a241...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en sms av han istad hvor han sa hvis dette skulle funke, så måtte jeg ikke være så innpåsliten. Ok? Synes ikke jeg var det. Synes bare han skulle holde avtalen sin. Han må jo forstå at jeg ble skuffet.

Nå er jeg veldig usikker :(

Anonymous poster hash: 1a241...d56

Nå er det et veldig skjevt maktforhold mellom dere. Du er usikker og masete og for ham er jakten over og spenningen allerede forbi. Tviler på at dette er liv laga. Du var nok litt for needy på lørdagen og han trengte ei uhøytidelig og selvsikker jente som klarte å ha det gøy uten ham. Han løy jo når han skrev at han ventet på taxi så det var råttent gjort av ham, mens du nok var i overkant masete. Det er viktig at du nå har et litt mer likegyldig attitude for ikke å miste interessen hans fullstendig.

Anonymous poster hash: 1063a...c6d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kalle det en klar avtale når han sier han er i byen da og da. Jeg sa hvor jeg var hen og han sa jeg kommer. Noe han aldri gjorde. Vi ble enige om på onsdag at vi skulle treffes i byen siden vi begge skulle ut.

Anonymous poster hash: 1a241...d56

Når det er fyll og fest involvert og dere begge koser dere på hver deres kant så vil nok svært mange se på det som en løsere avtale enn om man har planlagt en skikkelig date. Å ringe rundt midnatt for å hooke opp er vel uansett en booty call. Kanskje han syns det var litt for tidlig for det.

Anonymous poster hash: 1063a...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en sms av han istad hvor han sa hvis dette skulle funke, så måtte jeg ikke være så innpåsliten. Ok? Synes ikke jeg var det. Synes bare han skulle holde avtalen sin. Han må jo forstå at jeg ble skuffet.

Nå er jeg veldig usikker :(Anonymous poster hash: 1a241...d56

Det der hadde jeg ikke giddet å bli med på mer. Som noen andre nevnte, så er maktforholdet helt feil her. Han legger åpenbart mye mindre i dette enn du gjør og gidder ikke en gang LATE som han er en allright type (som ville vært å si "huff da har vi missforstått hverandre, jeg trodde det bare var en løs avtale. Jeg beklager om jeg gjorde noe som gjorde at du ble lei deg. Vi må bli klarere i det vi kommuniserer").

Du må vel nesten ta et valg NÅ, om du ønsker å kutte han ut eller om du ønsker å investere mer tid og følelser i han.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesielt at han først gjør dette og deretter reagerer som han gjør når du tar det opp. Neeext.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har selv vært personen som gjorde slik som daten din, bare at jeg er jente. For å være helt ærlig så var jeg ikke såå interessert i fyren at jeg følte jeg ville prioritere å henge med han/invitere han bort og måtte henge med han. :/ jeg valgte å avslutte datingen et par uker etter den kvelden, fordi jeg innså at jeg ikke var interessert nok.

Anonymous poster hash: 336ca...967

Tragisk at du ikke var moden nok til å si det med en gang!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en sms av han istad hvor han sa hvis dette skulle funke, så måtte jeg ikke være så innpåsliten. Ok? Synes ikke jeg var det. Synes bare han skulle holde avtalen sin. Han må jo forstå at jeg ble skuffet.

Nå er jeg veldig usikker :(

Anonymous poster hash: 1a241...d56

Han der hadde jeg ikke kontaktet igjen, ikke en gang for å vise hvor fornærmet jeg er. Han er jo ikke det grann interessert...

Anonymous poster hash: 81011...abe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går skulle jeg møte han på byen (vi har vært på 2 dater før) Han skulle først på fest og sa han ville være i byen i 11 tida. Halv 12 fikk jeg sms og han ventet på taxi. Sa han var i byen om 20 min. Jeg sa hvor vi var.

Tiden gikk og han kom ikke. Prøvde å Kose meg med venninnene, men det var litt vanskelig. Jeg gledet meg veldig til å se han. Kl 1, så ringte jeg, men kom bare til mobilsvar. Vi dro kl 2 og han kom aldri.

Jeg ble litt skuffet. Å det sa jeg i dag. Vel, han sa han hadde det så gøy der han var. Javel, kunne du ikke spurt om jeg kunne komme bort? Da mente han at jeg overdrev og måtte roe meg litt. Han hadde det gøy med vennene sine. Avtale er en avtale da. Men men.

Hvordan hadde dere reagert i min situasjon?

Anonymous poster hash: 1a241...d56

Skjønner at du blir veldig lei deg. Jeg hadde også blitt det, men først veldig forbanna. Og hadde jeg fått det svada svaret du fikk hadde jeg bare gitt F i personen.Kan ikke forholde seg til slike tapere som ikke holder avtaler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en sms av han istad hvor han sa hvis dette skulle funke, så måtte jeg ikke være så innpåsliten. Ok? Synes ikke jeg var det. Synes bare han skulle holde avtalen sin. Han må jo forstå at jeg ble skuffet.

Nå er jeg veldig usikker :(

Anonymous poster hash: 1a241...d56

Har du svart? I så fall, hva svarte du?

Anonymous poster hash: 1063a...c6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...