Gå til innhold

Hva gir man i gave når man ikke ble invitert tilbake?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med mindre hun tror at dere har fått den.. ? Har du nevnt at dere ikke er invitert?

Anonymous poster hash: 08a0e...ebd

Bryllupet er veldig snart, så da burde hun jo ha etterlyst et svar i tilfelle? Jeg har ikke nevnt noe, jeg synes det blir så smålig. Men jeg sa bare at jeg kanskje kom i kirken og så på vielsen (det er vanlig her vi bor), og det synes hun var hyggelig. Så jeg er 100 % sikker på at jeg ikke er invitert.

Anonymous poster hash: a6b53...146

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bryllupet er veldig snart, så da burde hun jo ha etterlyst et svar i tilfelle? Jeg har ikke nevnt noe, jeg synes det blir så smålig. Men jeg sa bare at jeg kanskje kom i kirken og så på vielsen (det er vanlig her vi bor), og det synes hun var hyggelig. Så jeg er 100 % sikker på at jeg ikke er invitert.

Anonymous poster hash: a6b53...146

:(

Da hadde jeg ikke brukt store beløpet nei... Hun betyr vist mer for deg, enn hva du gjør for hun..

Anonymous poster hash: 08a0e...ebd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er dessverre sikker på det. Hadde i det lengste håpet at invitasjonen skulle komme, men det gjorde den aldri. Jeg spurte henne nylig om hva de ønsket seg til bryllupet, og det svarte hun på. Så da ville det vel vært naturlig at hun hadde sagt noe hvis det var slik at invitasjonen var blitt borte i posten.

Anonymous poster hash: a6b53...146

Du vet aldri. Du kan jo nevne forsiktig at hun var i ditt bryllup og at du ikke har fått invitasjon til hennes bryllup. Så får du se om hun "våkner" da. Veldig rart at hun ikke inviterer deg siden du inviterte henne, hvis det skal være rundt 100 gjester. Så kan du kjøpe noe av det hun har sagt at hun ønsker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke i ditt liv mer. Ingenting. Et glemt minne!



Anonymous poster hash: 03624...6b0
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt så såret (jada, jeg er ekstremt sensitiv og absolutt alt går inn på meg) at jeg hadde kuttet henne ut og i hvert fall ikke gitt henne noe.



Anonymous poster hash: d8f81...786
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig å gi gave når man ikke er invitert

Anonymous poster hash: d5e89...799

Instruktøren til barnet mitt skal snart gifte seg. Dette er to nydelige mennesker. Vi er ikke invitert, å jeg ser det ikke naturlig, men vi skal kjøpe gave til de.

Anonymous poster hash: f639e...4c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar! Til dere som nevner blomster: er det vanlig å sende til bryllup? Tenker det kanskje er litt upraktisk for brudeparet å få hvis de f.eks skal reise fort på bryllupsreise?



Anonymous poster hash: a6b53...146
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo åpenbart at det mest sannsynlige er at det har skjedd en feil her, men TS gidder jo ikke å sjekke engang.



Anonymous poster hash: d28d3...383
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du bry deg om henne når hun ikke gjør det samme tilbake?

Anonymous poster hash: b88fd...f79

Der har du er godt poeng. Jeg må innrømme at det kan være fristende å bare gi f*** i hele gaven, for jeg er så skuffet. Men så er det liksom ikke helt i min natur å gjøre slik heller. For hun betyr jo noe for meg, selv om det begynner å gå opp for meg at hun tydeligvis ikke setter "vennskapet" like høyt.

Anonymous poster hash: a6b53...146

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo åpenbart at det mest sannsynlige er at det har skjedd en feil her, men TS gidder jo ikke å sjekke engang.

Anonymous poster hash: d28d3...383

Har du lest hele tråden eller? Jeg er jo 100 % sikker på at det ikke har skjedd en feil. Når jeg sier til bruden at jeg vil komme og kikke i kirken, og hun svarer at det er hyggelig at jeg vil overvære vielsen så sier det seg selv at jeg ikke er invitert.

Anonymous poster hash: a6b53...146

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for alle svar! Til dere som nevner blomster: er det vanlig å sende til bryllup? Tenker det kanskje er litt upraktisk for brudeparet å få hvis de f.eks skal reise fort på bryllupsreise?

Anonymous poster hash: a6b53...146

Man har som regel ordnet med noen som tar seg av blomster og sånt etter festen. Vi hadde det i hvert fall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send et kort. Et bryllup koster penger. De får middag, drikke, kake osv, du får gave. Ingen bryllup, ingen gave!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan svare ut fra hva jeg selv gjorde; jeg gratulerte henne.. på facebook. :)

Av akkurat samme grunn som deg. Jeg hadde ikke giftet meg, men hun snakket masse om bryllupet med meg. Jeg forventet i utgangspunktet ikke innbydelse fordi det bar preg av et typisk budsjett-bryllup pga ung alder. Så at jeg ikke ble invitert kom ikke som noen overraskelse, men når jeg derimot var eneste i vennegjengen som ikke ble invitert, og at hun hadde invitert mennesker hun hadde mindre kontakt med enn meg attpåtil med partner. Da er man tydeligvis ikke så nære venner at man gir gave.. :)

Edit: skrivefeil

Endret av _Essx
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du lest hele tråden eller? Jeg er jo 100 % sikker på at det ikke har skjedd en feil. Når jeg sier til bruden at jeg vil komme og kikke i kirken, og hun svarer at det er hyggelig at jeg vil overvære vielsen så sier det seg selv at jeg ikke er invitert.

Anonymous poster hash: a6b53...146

Ja, har lest hele tråden. Nei det sier ikke seg selv.

Anonymous poster hash: d28d3...383

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfellet hadde jeg ikke gitt gave. Med så stort bryllup så er det merkelig at hun ikke fant plass til deg, ei venninne som hun i tillegg var i bryllupet til.

Hadde vært noe helt annet hvis venninna di f.eks hadde giftet seg med et fåtall gjester tilstedet, f.eks bare familie og forlover.

Mulig jeg hadde sendt et kort, eller en blomster i etterkant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gitt gave.

Hvis det var jeg som hadde giftet meg hadde jeg ikke forventet gave fra noen som ikke var invitert.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...