Gå til innhold

Feil å gå på date etter en natt med fuckfriend!


AnonymBruker

Først fuckfriend og så date?   

22 stemmer

  1. 1. Orker du å gå på date rett etter en natt med en fuckfriend?

    • Ja
      11
    • Nei
      11


Anbefalte innlegg

Jeg var lenge sammen med en mann. Vi endte opp som fuckfriends etter at han gjorde det slutt i sommer. Jeg var veldig forelsket i den mannen, og har fortsatt følelser.

 

Jeg har ikke datet etter han. Har ikke vært klar for det. Nå ble jeg invitert på date i dag, men jeg måtte avlyse fordi jeg hadde hatt meg en natt med min fuckfriends, og dermed følte jeg det var ekkelt å gå på date med en ny mann i dag.

 

Jeg ser og skjønner, at jeg tydeligvis må slutte å ha sex med eksen min for at jeg skal bli klar for å treffe en ny.

 

Er det noen som har tips å gi? Noen som forstår tankesettet mitt, og situasjonen?

 

 



Anonymous poster hash: 80e99...c1f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du gjør som du vil, men jeg må innrømme at jeg tenker mitt når du er puledama til ekskjæresten din som så gjerne vil pule, men ikke være kjæresten din....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjør som du vil, men jeg må innrømme at jeg tenker mitt når du er puledama til ekskjæresten din som så gjerne vil pule, men ikke være kjæresten din....

Og årsaken til at jeg knullet han var ikke uinteresse for han som ba meg på date... Det var fordi jeg føler meg merkelig nok tryggere med han som jeg hadde. Men han vil jo ikke ha meg... Men allikevel håper jeg på at han vil være med meg resten av livet. Men jeg ser at jeg ødelegger for meg selv med å fortsette "sirkelen" med å ha sex med han. Jeg måtte avlyse en interessant date i dag pga det. ...

Anonymous poster hash: 80e99...c1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Og årsaken til at jeg knullet han var ikke uinteresse for han som ba meg på date... Det var fordi jeg føler meg merkelig nok tryggere med han som jeg hadde. Men han vil jo ikke ha meg... Men allikevel håper jeg på at han vil være med meg resten av livet. Men jeg ser at jeg ødelegger for meg selv med å fortsette "sirkelen" med å ha sex med han. Jeg måtte avlyse en interessant date i dag pga det. ...

Anonymous poster hash: 80e99...c1f

 

 

Der ser du, det at du er knulledama til eksen din ødelegger for deg. Du kommer deg ikke videre pga det. Og man kutter ut gammel moro før man er interessert i en kjæreste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du, det at du er knulledama til eksen din ødelegger for deg. Du kommer deg ikke videre pga det. Og man kutter ut gammel moro før man er interessert i en kjæreste. 

Det er helt sant. Å være knulledama hans ødelegger alt. Han er god i sengen, men det hjelper ikke når jeg vet at han før eller siden kommer til å forsvinne, for han vil jo ikke forplikte seg. Og da vil det si at han før eller siden forsvinner, og jeg står helt alene igjen. Derfor bør jeg kutte det ut, slik at jeg kan konsentrere meg om å finne den som vil ha et forhold. 

Anonymous poster hash: 80e99...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er helt sant. Å være knulledama hans ødelegger alt. Han er god i sengen, men det hjelper ikke når jeg vet at han før eller siden kommer til å forsvinne, for han vil jo ikke forplikte seg. Og da vil det si at han før eller siden forsvinner, og jeg står helt alene igjen. Derfor bør jeg kutte det ut, slik at jeg kan konsentrere meg om å finne den som vil ha et forhold. 

Anonymous poster hash: 80e99...c1f

 

Riktig! Men kan du ikke prøve å få til en ny date med han interessante da? Kutt ut eksen din som bare utnytter deg, du ødelegger selvbildet ditt på denne måten.

Anonymous poster hash: 85523...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Riktig! Men kan du ikke prøve å få til en ny date med han interessante da? Kutt ut eksen din som bare utnytter deg, du ødelegger selvbildet ditt på denne måten.

Anonymous poster hash: 85523...f6c

 

Jeg holder kontakt med han interessante fortsatt.. Men jeg vet ikke når jeg skal være klar for et treff med han, selv om jeg liker han. Jeg har fortsatt følelser for min eks, og fuckfriend.... Ikke lett, men jeg må forsøke å gjøre det jeg kan for å løsrive meg i fra det. Setter pris på tips :)

Anonymous poster hash: ef86d...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fuckfriend er jo en du har vært i et forhold med, så jeg syntes det blir ganske surrete og kjasete.

En jeg har regelmessig sex med og som aldri i verden ville vært i et forhold med meg og omvendt har jeg hatt sex med rett etter en date og rett før en date.. Jepp, classy. Men han er god i senga. Han er ikke til bruk for noe annet, han er så kynisk og falsk og følelsesløs (100x mer enn meg). Når det gjelder de jeg dater, så tenker jeg ikke å avslutte sexen før jeg har møtt noen som jeg virkelig liker og som virkelig liker meg også.

Anonymous poster hash: 2a88c...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fuckfriend er jo en du har vært i et forhold med, så jeg syntes det blir ganske surrete og kjasete.

En jeg har regelmessig sex med og som aldri i verden ville vært i et forhold med meg og omvendt har jeg hatt sex med rett etter en date og rett før en date.. Jepp, classy. Men han er god i senga. Han er ikke til bruk for noe annet, han er så kynisk og falsk og følelsesløs (100x mer enn meg). Når det gjelder de jeg dater, så tenker jeg ikke å avslutte sexen før jeg har møtt noen som jeg virkelig liker og som virkelig liker meg også.

Anonymous poster hash: 2a88c...a58

Det er vel sånn at jeg fortsatt har følelser for min eks. Når jeg hadde sex med han sist så var det sånn at jeg liker sexen, men jeg klarer ikke å se meg videre. Jeg sier meg fornøyd i mitt hode med bare sexen fordi jeg liker han så godt. Men samtidig så vet jeg at en dag så kan han forsvinne for han vil jo ikke forplikte seg til meg. Jeg er kjempeglad i han, og ville føle meg utro om jeg går på date med en annen.  Jeg tror at han ville blitt såret om han hadde funnet ut at jeg datet en annen. Tror pga mange årsaker at han ikke er ute etter forhold og at det er derfor han kun vil ha meg som en fuckfriend. Og det er flere årsaker som gjør at jeg tror at han ikke klarer å ha et forhold i seg selv.  

Men jeg vet ikke. 

 

Jeg vil forsøke å tenke meg videre, men jeg har han i hodet hele tiden... Så det er ikke lett. Men jeg får ta tiden til hjelp. Jeg tror også at det beste med han er at han er god i sengen, og at det er utseende og det sexuelle jeg liker med han. For hadde han sett anderledes ut.. så er det ikke sikkert at jeg hadde hatt problemer å komme over han, for personligheten hans er ikke noe å rope hurra over. 

 

Godt å få tips , og takk til alle som svarer. 

Anonymous poster hash: 80e99...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel sånn at jeg fortsatt har følelser for min eks. Når jeg hadde sex med han sist så var det sånn at jeg liker sexen, men jeg klarer ikke å se meg videre. Jeg sier meg fornøyd i mitt hode med bare sexen fordi jeg liker han så godt. Men samtidig så vet jeg at en dag så kan han forsvinne for han vil jo ikke forplikte seg til meg. Jeg er kjempeglad i han, og ville føle meg utro om jeg går på date med en annen. Jeg tror at han ville blitt såret om han hadde funnet ut at jeg datet en annen. Tror pga mange årsaker at han ikke er ute etter forhold og at det er derfor han kun vil ha meg som en fuckfriend. Og det er flere årsaker som gjør at jeg tror at han ikke klarer å ha et forhold i seg selv.

Men jeg vet ikke.

Jeg vil forsøke å tenke meg videre, men jeg har han i hodet hele tiden... Så det er ikke lett. Men jeg får ta tiden til hjelp. Jeg tror også at det beste med han er at han er god i sengen, og at det er utseende og det sexuelle jeg liker med han. For hadde han sett anderledes ut.. så er det ikke sikkert at jeg hadde hatt problemer å komme over han, for personligheten hans er ikke noe å rope hurra over.

Godt å få tips , og takk til alle som svarer.

Anonymous poster hash: 80e99...c1f

Men så hold deg til ham da enn så lenge. Er det mulig å være så vinglete? Enten er du på utkikk etter noe nytt, eller så fortsetter du som du gjør med Exen til han ikke orker mer. Dette er bare grådighet, du vil ha i pose og sekk. Og det KAN slå tilbake på deg. Æsops fabler har litt rot i ting som kunne skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

faen så skitne dere jenter er

Anonymous poster hash: aa4bf...65b

 

 

La du merke til at hver av jentene knullet en mann? Er jenter mer skitne enn gutter?

Anonymous poster hash: f1271...15c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

La du merke til at hver av jentene knullet en mann? Er jenter mer skitne enn gutter?

Anonymous poster hash: f1271...15c

 

Likestilling. 

Anonymous poster hash: 80e99...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...