Gå til innhold

Blør etter sterilisering.


KrisBro

Anbefalte innlegg

Min 8 mnd katt ble sterilisert på torsdag, ho er i super form, god appetitt, gjer sitt i kattedoen og ellers alt bra! Meeeen, det blør litt fra stingene! Noken som har erfaring med dette?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StripeyPanda

Hvis hun blør så har hun enten slikket det sårt, eller så har hun slikka det slik at stingene har begynt å åpne seg igjen. Få på henne en skjerm/body (klipp til en strømpebukse eller babybody og tre på) og hold svært øye med såret de neste dagene slik at det ikke blir betent! Hilsen veterinærstudent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun blør så har hun enten slikket det sårt, eller så har hun slikka det slik at stingene har begynt å åpne seg igjen. Få på henne en skjerm/body (klipp til en strømpebukse eller babybody og tre på) og hold svært øye med såret de neste dagene slik at det ikke blir betent! Hilsen veterinærstudent :)

Tusen takk!:) ringte veteinæren men han var lite til hjelp.. "Nei veit ikkje" seie han. Har holdt ett øye til ho, har slikket av og til, men da har vi stoppet ho og ho har ikkje forsatt! Men skal lage body!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StripeyPanda

Tusen takk! :) ringte veteinæren men han var lite til hjelp.. "Nei veit ikkje" seie han. Har holdt ett øye til ho, har slikket av og til, men da har vi stoppet ho og ho har ikkje forsatt! Men skal lage body! :)

Hvis man ikke er helt i ro med svaret fra veterinæren selv så er det fullt lov å få en second opinion :) Uten at jeg vet alt så høres han ut som en av de litt eldre veterinærene som rister litt på skuldra av slikt :P Jeg hadde selvsagt tatt en kikk om såret blødde to dager etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...