Gå til innhold

Det FLAUESTE du har opplevd under sexakten?


Gjest kokos19

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke akkurat flaut, men etter en sex akt med ekstypen så slang han bort et håndkle til meg der jeg lå naken i senga - for å tørke litt rundt "området" hvis dere skjønner hva jeg mener..

Jeg gjorde naturligvis det og i det jeg flyttet på håndklet lå det en diger edderkopp rett ved åpningen :sjokkert:

Den hade gjemt seg i håndkle jeg brukte. Heldigvis har jeg ikke edderkoppfobi så det gikk greit, men det var litt ekkelt med en så stor edderkopp nær en kroppsåpning :fnise:



Anonymous poster hash: 035d4...7b7
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kinkylita

Ikke akkurat flaut, men etter en sex akt med ekstypen så slang han bort et håndkle til meg der jeg lå naken i senga - for å tørke litt rundt "området" hvis dere skjønner hva jeg mener..

Jeg gjorde naturligvis det og i det jeg flyttet på håndklet lå det en diger edderkopp rett ved åpningen :sjokkert:

Den hade gjemt seg i håndkle jeg brukte. Heldigvis har jeg ikke edderkoppfobi så det gikk greit, men det var litt ekkelt med en så stor edderkopp nær en kroppsåpning :fnise:

Anonymous poster hash: 035d4...7b7

Shit :0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de første gangene jeg skulle ha sex med kjæresten min var jeg klar for å ha det litt røft. Han er gjennomsnittlig i lengden, men han er veldig tykk (jeg må bare si det; tykkelsen er mye viktigere enn lengden). Når han må inn i meg må vi ta det veldig rolig, selv med masse spytt/glidemiddel. Så fort jeg er "ferdig utvidet" er det jo veldig deilig når han tar meg hardt, og jeg ble litt overivrig og skriker "mer, mer, MEEEER" og han jukker som en kanin på speed, også treffer han søren meg rumpa mi.

Den tykke kuken, min urørte rumpe og full fart... au, au, au!! :( selvfølgelig kom det en fiselyd som sikkert kunne høres i halve byen, og jeg begynte selvfølgelig å grine siden det gjorde så grusomt vondt!

Dette er nå 2 år siden, og det har heldigvis ikke skjedd mer :fnise:



Anonymous poster hash: 2add1...2e7
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en sen kveld, og vi var begge rimelig fulle. Jeg hadde mensen så endte med at jeg skulle suge han (husker ikke så mye) plutselig sier han nå må du gi deg eller så kommer jeg til å tisse på deg, han gikk på do og jeg sovna, rimelig flaut. Dagen etter fikk jeg høre at jeg hadde bitt han i tissen. Flaut ja..



Anonymous poster hash: 54a34...fb4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere ting. Men gir dere den beste! :)

Kjæresten min sin mor bestemte seg for å gå rett inn på rommet hennes en gang vi holdt på . Jeg lå bak henne og hadde heldigvis penetrert henne mens vi lå i skje, så kommer da "svigers" inn, hun teagerer med en gang, river til seg dyna jeg trekker meg ut fort som fy å snur meg på magen. Dyne fikk jeg imidlertid ikke, så det endte med at jeg lå å strutta med rumpa mot moren til kjæresten min.. Hun gikk fort ut igjen men ingen av oss som ville videre i tilfelle hu skulle komme tilbake:P

Anonymous poster hash: 014da...52e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var en del yngre og tøffere, skulle jeg og en kompis ha sex i det fri. Vi lette ganske lenge etter et bra sted, og fant til slutt en avsidesliggende sti, og stilte oss litt utenfor stien.

Han tar meg bakfra, og vi har begge buksene rundt anklene (jeg hadde forøvrig også tatt av meg på overkroppen) og er i full sving når et helt busslass med turister på fugletitting (eller noe i den duren), kommer traskende forbi oss med omtrent èn meters avstand.

Den første turisten i rekken så oss, og informerte de andre langt raskere enn vi fikk dratt på oss klærne.



Anonymous poster hash: c2fd7...3bc
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lo godt en gang det gikk for eksen... Han stod over meg med vidåpne øyne, halvåpen munn og stønnet høyt, samtidig som tidenes fisrekke kom ut av baken på han i takt med sædkaskadene :ler:

Anonymous poster hash: fd76c...18e

:skratte::fnise: :fise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en til: Min aller første sexpartner syntes det var morsomt å late som han skulle bite meg, litt sånn "arr arrgh" med glimt i øyet, hvis det gir mening.. :P

En gang red jeg han, og han gjorde drev å "leke beit" samtidig som jeg lente meg fram. Brystvorten havnet på et eller annet vis inni munnen hans i det han biter sammen med full kraft.

Det mest pinlige var nok å (som 15-åring) dra til familiens fastlege med en liten bit av brystvorta, og få denne sydd på.... :laugh:



Anonymous poster hash: c2fd7...3bc
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Hadde jeg sex med en som hadde ganske stort utstyr. Plutselig havnet vi på et rart vis opp i en stilling som gjorde at kuken "satt fast" inni meg, den ble liksom klemt fast innvendig. Han skrek ut "FAEN, fitta di BITER meg for faen!!!". Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, for det gjorde så vondt for han at han ikke bare kunne dra den ut og jeg fikk ikke lov å bevege meg heller. Ble liggende der som et spørsmålstegn en stund..

Jeg føler denne trenger oppfølging... Hva skjedde?

Anonymous poster hash: 95756...ea0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, opplevde dette i dag tidlig faktisk... Vi lå og spoonte og koste litt, og mens han var inni meg måtte jeg nyse. I det jeg nøys kom det en fittefis. Uff. Jeg HATER fittefiser..... Jeg er av den barnslige typen som legger meg i fosterstilling og gnir hodet i puta når det skjer....

Endret av Alja91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og typen hadde hatt en skikkelig runde med doggy. Det var jo fint og bra det, men da han trakk seg ut gikk det to sekunder før jeg presterte å få til TIDENES fittefis. Det var ikke et sånn uskyldig lite ''piff'', det var mer jordskjelv og vulkanutbrudd på Island på en gang.

Typen utbrøt veldig forskrekka: ''HVA FAEN!!'', før han trilla rundt i latterkrampe. Fant ut at det beste bare var å le med..



Anonymous poster hash: 9f06b...66c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vet ikke hvor flaut dette er, men hvertfall morsomt! ^^

Meg og typen fikk en "lys ide" midt i akten: hent sjokoladesaus!!

Giret som vi var, smurte vi inn og griselerte med denne sausen under akten. Vel ferdig endte vi opp med gjennomgriset sengetrekk og ikke minst oss, så vi bestemte oss for å ta en "velfortjent" dusj. Da vi går ut av dusjen, trykket jeg på en lysbryter(jeg sverger, bare det) og hele strømmen i huset gikk. Fortumlet og halvnakne i panikk gikk vi rundt midt på natta for å få fikset dette. Ikke nok med det, men badedøren stod åpen, pga intetanende meg ante ikke at brannalarmen reagerte på damp! Så der sto vi litt forskrekket, med en brannalarm (som også aktiveres i leilighene under oss) i mørket. Kjæresten min var halvsur pga dette skjedde, jeg var noe irritert pga jeg skulle på jobb kl 07 dagen etter (klokken var nå blitt 0400.) Så ingen søvn på oss den dagen. Mye styr for bare litt sex med andre ord! :)

Anonymous poster hash: 95068...a84

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette var for noen år siden da vi ikke hadde flyttet sammen ennå..

Jeg var på besøk hos han, og det endte jo som oftest med at vi var på rommet alene, så film og det førte så til sex.. Denne gangen så tenkte vi å prøve det litt "røft" så han satt seg i sofaen og jeg red han mens han spanket meg. Så kom jeg etterhvert på at jeg kunne "ta bind for øynene hans" og lette etter noe jeg kunne bruke..endte med at jeg festet bhen min rundt hodet hans med koppene foran øynene hans, og i det det var gjort så åpnes døren, så jeg hopper fort til sides mens typen sitter der naken med bhen min foran øyene og ikke skjønner helt hva som skjedde.. Ser bare svigermor lukke døren fort og løpe vekk igjen...

Hahahhaha ler godt når jeg tenker på det nå, men GUD så flaut det var den gang.

Anonymous poster hash: c6e2d...0e5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en til foresten.....

Dette skjedde ikke under en sexakt, men den passer godt inn uansett.,

Vel...jeg og typen hadde gått til innkjøp av litt av hvert sexleketøy osv, blandt annet en vibrator som jeg kunne bruke mens han pulte meg..og det prøvde vi, og når vi var ferdige så la jeg vibratoren under sengen. Dagen etter så satt vi på rommet å spillte litt på data osv med broren hans og søskenbarnet hans, så plutselig var det et eller annet som skjedde så typen kom borti vibratoren som lå der, så den begynte å dirre...ikke bare det, men den hoppet bortover under der, og vips så lå den foran oss på gulvet og dirret....tror jeg aldri har vært så kjapp som jeg var nettop da, plukket den opp, skrudde den av og lo godt sammen med de andre.

Jeg rød som en tomat

Anonymous poster hash: c6e2d...0e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom tråd! :fnise:

Har ikke så mange å komme med, men synes det var super flaut med fittefis under sex før. Når har jeg jo vært sammen med typen min i over 2 år og det er ikke noe vi bryr oss om. Vi bare ler og synes det er morsomt.

Husker jo den gangen da vi først hadde blitt sammen og skulle ha sex. Vi hadde 69 og gjett om det smalt en fittefis fra meg rett i trynet hans. Skikkelig stor og ekkel fittefis. Gash hadde lyst til å bare løpe ut av rommet :flau: Gjorde ikke ting noe bedre da det smalt igjen når jeg ridde han. Jeg på toppen rød som en tomat. Huff. I dag bare ler vi av den hendelsen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drev på med en fyr som hadde rom i 1 etasje, så jeg pleide å klatre inn vinduet hans. Vi var godt i gang, jeg hadde kledd av meg på overkroppen og satt og sugde kuken hans da moren hans kom inn på rommet. Jeg satt med ryggen til henne og måtte jo bare bli sittende for å ikke vise både meg og han. Hun ble stående i noe som virket som et halvt minutt mens han sa: du må lære deg å banke på!

Ble med en fyr hjem fra byen. Jeg er ganske høylydt til vanlig. Når jeg er full kan det dessverre bli enda verre. Jeg var veldig full og trodde at han bodde alene, fordi han hadde ikke sagt noe annet. Etter runde 2 var ferdig kommer bestemora hannes inn på rommet og sier ifra om at "nå må det bli stilt her!" Jeg ble mildt sagt sjokkert. Neste morgen var hun dratt ut. Jeg var rask med å dra før hun kom hjem igjen. Flaut.

Anonymous poster hash: 4f6e0...df1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...