Gå til innhold

Har alle på KG lekkert undertøy og strømper..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eg som skreiv over. Truser i bomull altså

Anonymous poster hash: 52cab...67d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker blondetruser i forskjellige farger, de fleste fra Cubus. Bh-ene er fra Change, dessverre er de fleste svarte eller hvite, men vil gjerne ha litt fargerikt undertøy. Bh-ene og trusene matcher som regel ikke, det blir vanskelig og dyrt å få til.

Ellers går det i meget sexy ullundertøy nå på vinteren. :fnise:



Anonymous poster hash: 409f1...59b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig bare brukt Calvin Klein stringtruser i årevis. Og hipstere. De er kjempegode å bruke, og de holder seg i mange år. Har lekrere undertøy også, men det er altså CK som brukes til hverdags. BH og farge på den, velger jeg ut fra om den synes under klær eller ikke. Er avhengig av gode BHer, ettersom jeg har store pupper, så de koster gjerne litt. Uten at de dermed er så veldig sexy. Også liker jeg at at de er glatte, så ikke blonder og sånt vises som "skrukkete overflate" når jeg går i t-skjorter.

https://www.zalando.no/calvin-klein-underwear-string-hvit-c1181a00g-a11.html

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare undertøy jeg synes er fint. Helst sømløse hipstere, de fleste i bomullsstretch, noen i silke. Aldri "silke" eller annen polyester, aldri blonder, sånt liker jeg ikke. BH-ene mine er også blondefrie, men det er bortimot umulig å finne BH-er som både er glatte, gir riktig støtte og er laget av naturmaterialer, så jeg har dessverre bare BH-er av kunststoffer. Noe av undertøyet mitt er dyrt, noe er billig, alt er ting jeg synes er lekre.

Jeg liker ordentlige strømper, men bruker helt klart mest strømpebukser for enkelhets skyld, så jeg har ikke noe særlig av strømper og strømpeholdere, men jeg har både traust ull og florlette nylon blant de få strømpeparene jeg har. Alt til sitt bruk.



Anonymous poster hash: c7eb9...7fe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare undertøy som jeg synes er fint, men jeg synes at bomullstruser og hipsere også kan være fint:) liker ikke blondetruser og bher, men kan godt ha blondedetaljer. kjøper undertøyet mitt på H&M, Lindex og Victoria's Secret

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv bruker jeg vanlig bomullstruse, kanskje en hipster eller noe. Så ser jeg i undertøystråden at folk kjøper skikkelig ordentlig undertøyssett i ulike farger, materialer med blonder og silke og hold-in og push up og strømpeholdere og hele pakka!

Er dette normen? Bruker dere strømper og strømpeholdere hver dag? Eller bare på jobb med pencil skjørt?

Lurer oppriktig på dette, prøver ikke å lage en ekkel trusetråd:(

OG: Når dere sier strømper. Det er ikke sokker? Ikke strømpebukse? Det er sånne tynne som går langt opp ja?

takk for svar kg

Anonymous poster hash: 26963...048

Jeg tror ikke alle gjør det.

For min kjæres del så kaller hun strømper, strømpeholder og hold inn for "bestemor-undertøy."

Noe hun ikke vil bruke.

Hun pleier å kjøpe sett med bh og truse i samme mønster.

Hun liker ikke push-ups for hun "vil ikke ha puppa opp under øra.".

Ellers bruker hun ankelsokker når hun har sokker og strømpebukser.

Hun har noen ganger knestrømper på høsten utenpå strømpebuksene, når hun har skjørt og shortser.

Hun går ikke frivillig i pencil-skjørt, fordi hun sier det er kjærring-klær for sekretærer.

Det var vel det?

Jo, hun liker å kjøpe ting i silke, som ruinerer budsjettet fullstendig. Både truser og strømpebukser...

Men man kan jo ikke nekte henne å ha comfy undertøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stort sett bare lekkert undertøy med blonder og stash, men fordi jeg er håpløs med å holde skapet ryddig så er pene farger umulig. For å matches så handler jeg stort sett kun svart. Har et par andre farger til spesielle anledninger og antrekk, men 90% svart. Liker undertøy som sitter godt, støtter godt og ser bra ut.

For å holde skapet ryddig?

Her går det i en netting-kurv som alt dumpes i, etter vask.

Så roter man gjennom og finner den trusa som matcher bh-en.

Men bh'er pleier å ligge i en annen kurv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å holde skapet ryddig?

Her går det i en netting-kurv som alt dumpes i, etter vask.

Så roter man gjennom og finner den trusa som matcher bh-en.

Men bh'er pleier å ligge i en annen kurv.

Tror ikke jeg skal gå inn på min klesoppbevaring. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg skal gå inn på min klesoppbevaring. :P

Man du kan vel kjøpe klær i de fargene du liker? Du velger vel ikke klær i butikken som skal får det til å se ryddig ut hjemme?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man du kan vel kjøpe klær i de fargene du liker? Du velger vel ikke klær i butikken som skal får det til å se ryddig ut hjemme?

Var det så vanskelig å forstå at fordi jeg roter så er det enklest å holde seg til én farge, i stedet for flere? Jeg skrev ikke at jeg føler denne ene fargen er stygg.

Edit: teskje i tilfelle enten jeg er tungforklart eller du har tungt for det. Jeg liker å matche truse og BH, enkleste måte er alt i samme farge. Da slipper jeg å passe på at den vinrøde trusa med blonde er ren samtidig som den vinrøde BHen med blonde, og slipper å bare finne rosa og marineblå truser når jeg ønsker å bruke den sorte stroppeløse BHen til en kjole.

Lettere?

Endret av Tirkes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker strømper og strømpeholder til daglig. Også sexy undertøy ellers. Føler meg delikat og sexy under kjolen. Deilig følelse. Det er vel ikke noe galt i det?

Ludmila

Hvorfor spør du? Dette er ikke en sånn tråd som du tror det er :s

Anonymous poster hash: 26963...048

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det så vanskelig å forstå at fordi jeg roter så er det enklest å holde seg til én farge, i stedet for flere? Jeg skrev ikke at jeg føler denne ene fargen er stygg.

Edit: teskje i tilfelle enten jeg er tungforklart eller du har tungt for det. Jeg liker å matche truse og BH, enkleste måte er alt i samme farge. Da slipper jeg å passe på at den vinrøde trusa med blonde er ren samtidig som den vinrøde BHen med blonde, og slipper å bare finne rosa og marineblå truser når jeg ønsker å bruke den sorte stroppeløse BHen til en kjole.

Lettere?

Nei, jeg har ikke tungt for det.

Du sa det var håpløst med pene farger...

Hvis noe ikke er pent, så... Ja.

Også sa du at det ble håpløst med pene farger fordi det ble rotete i skapet.

Da så jeg for meg en dame som gikk i butikken og tenkte "Hmmm... Den passer kanskje i skapet mitt... Kjip farge, men den passer nederste hylle. Jeg tar den." :fnise:

Men jeg skjønner jo nå hva du mente. Du kjøper undertøy i en farge, så det rene du har i skapet alltid matcher. :)

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kone opplyser om at drømmen hadde vært om man kunne ha kleshengere til alt undertøyet og hengt det opp.

Jeg vet ikke om hun er seriøs...

Hun påstår hun er dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bruker så og si alltid fint undertøy, føler meg alltid mye bedre når jeg jeg har på meg fint undertøy. Bruker samme undertøy til hverdags, som jeg ville pyntet meg med for samboeren. Har så klart andre ting igjen jeg kan bruke med samboer, men det telles ikke som normalt undertøy, uansett!

Prøver også å matche det sånn nogenlunde, men bher bruker jeg mer enn en gang mellom hver vask, så er ikke alltid jeg bruker hele sett! Men har flere truser som passer til hver bh, så går jeg heller for den optimale matchen om vi skal på date etc. :)

Har alltid elsket undertøy, og kan aldri få nok, så ja, for de spesielt interesserte kan man si!

Anonymous poster hash: fd3ec...c61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undertøysskuffen min er veldig fin og fargerik. Jeg elsker å kjøpe pent undertøy. Har gjort det så lenge jeg har brukt BH. Jeg kjøper dog ikke dyrt undertøy, selvom det er mye fint på div undertøysforretninger i London f.eks. Strømper bruker jeg ikke, med mindre jeg skal være ekstra fin for kjæresten. Han liker meg best uten en tråd da ;)

Anonymous poster hash: bdbea...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke sånn veldig syntetisk undertøy med masse stive blonder, men kjøper pent undertøy likevel. Men først og fremst må det være behagelig.

Kjøper dette undertøyet:

V428913.jpg

Både Bher og truser (hiphuggers?) av akkurat den typen i forskjellige farger. Det er ikke akkurat sexy, men det er helt normalt pent uten å bli ubehagelig (synes jeg da).



Anonymous poster hash: aaac8...936
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det så vanskelig å forstå at fordi jeg roter så er det enklest å holde seg til én farge, i stedet for flere? Jeg skrev ikke at jeg føler denne ene fargen er stygg.

Edit: teskje i tilfelle enten jeg er tungforklart eller du har tungt for det. Jeg liker å matche truse og BH, enkleste måte er alt i samme farge. Da slipper jeg å passe på at den vinrøde trusa med blonde er ren samtidig som den vinrøde BHen med blonde, og slipper å bare finne rosa og marineblå truser når jeg ønsker å bruke den sorte stroppeløse BHen til en kjole.

Lettere?

Enig. Jeg har kun hvitt og sort. Da matcher halvparten.

Anonymous poster hash: a8721...2b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...