Gå til innhold

Aldersgrense på uggs?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Der er helt greit det, det er dine føtter og rygg, men det er feil å si at hæler er værre for føttene enn uggs.

Anonymous poster hash: 7b04d...0d6

Jeg klarer ikke gå på hæler. Jeg har ikke problemer med hverken føtter eller rygg, og setter derfor komfort høyt. Jeg står og går ikke i uggsene mine 8 timer om dagen forresten. Jeg går ikke så mye i løpet av en dag. Jeg trener endel, men da har jeg selvsagt løpesko. Har man en jobb man går og står hele dagen bør man investere i type spesialsåler. Så ja, jeg elsker mine uggs, men jeg sier ikke dermed at det er riktige sko til f.eks lagerjobb eller butikkjobb, da kreves spesialsåler, ellers kan man få problemer på sikt. Men i forhold til min hverdag er uggs tipptopp! :tommel:

-TS

Anonymous poster hash: 91b6e...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan klarer man å bruke UGGs som vintersko i all snøen og slapsen? De blir jo helt gjennomvåte? :o

Er det ordentlig vinter er det kaldt og da er det tørr snø og ikke slaps.

Anonymous poster hash: 24219...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ordentlig vinter er det kaldt og da er det tørr snø og ikke slaps.

Anonymous poster hash: 24219...b2d

Jeg er Sørlending, og vår "ordentlige vinter" varer i omtrent 3 dager før slapsen kommer :-p Her tar jeg iallefall ikke sjangsen på å impregnere den typen sko, men hvis det funker for andre er det jo helt knall. Jeg var bare nysgjerrig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett flere voksne kjendiser som bruker uggs, f.eks Sarah Jessica Parker

Betyr ikke at det ser bra ut for det om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UGGs burde bare kommet i størrelser under 25 og vært forbeholdt babyer og småbarn i vogn på vinterstid...

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du at uggs er forbeholdt de i tenårene, 20-årene og til nød 30-årene?

Er jeg i grenseland? :fnise:

-TS (30 år og elsker sine sorte "utendørstøfler" :laugh: )

Anonymous poster hash: 91b6e...141

Tenker at uggs er sko som burde forbys ved lov

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjelltur vintersko? Uggs er vel ikke akkurat de skoa som egner seg til fjellturer....

Anonymous poster hash: 7b04d...0d6

nei, men folk bruker fjellturstype vintersko og andre fæle vintersko. Greit de er praktisk, men uggs er da myke og varme-praktisk de også.

Mente ikke at uggs er fjellsko når jeg skrev ''enn andre fjellturssko'' eller whatever :vetikke:

Anonymous poster hash: 2b511...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha hvis man trives med å støtte tortur av dyr og være et naivt, umenneskelig, dyrehatende, pro-dyremishandling og usmakelig menneske så passer de sikkert til alle aldre :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha hvis man trives med å støtte tortur av dyr og være et naivt, umenneskelig, dyrehatende, pro-dyremishandling og usmakelig menneske så passer de sikkert til alle aldre :laugh:

Til info har ikke jeg de originale og dyre uggsene, men jeg kaller de for uggs fordi jeg ikke vet hva jeg ellers skal kalle de for at folk skal skjønne hvilke type sko jeg mener :) Burde heller kalt de for uggs kopier eller noe i HI, men jeg er så vant til å bare si uggs.

-TS

Anonymous poster hash: 91b6e...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info har ikke jeg de originale og dyre uggsene, men jeg kaller de for uggs fordi jeg ikke vet hva jeg ellers skal kalle de for at folk skal skjønne hvilke type sko jeg mener :) Burde heller kalt de for uggs kopier eller noe i HI, men jeg er så vant til å bare si uggs.

-TS

Anonymous poster hash: 91b6e...141

Åja haha, da forstår jeg! Takk for info, syntes virkelig ikke noe om de ekte mtp produksjon etc. - men har selv "fake" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er voksen og elsker å gå i uggs. Syns det er stygt og ser fjortisaktig ut, og føler det blir litt som å gå i en komfortabel joggebukse. Ergo tenker jeg meg om før jeg tar de på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestemoren min på over 60 bruker uggs!

De er så deilige og varme. For et utseendefiksert land vi bor i. Jeg synes de er finere enn andre fjellturs vintersko.. :rodmer:

Anonymous poster hash: 2b511...127

Uggs er da ikke noen fjelltursko, haha.

Anonymous poster hash: 198aa...f95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 25 å elsker UGGs ! De er ikke de vakreste skoene men fy så varme de er :) I fjor valgte jeg å kjøpe et annet merke som også skulle være bra å varmt. Men var ufattelig kaldt på tærne når det var som kaldest. Men i UGGs har jeg ikke opplevd noe slikt. Folk må slutte med det tullet om At man må utelukke visse plagg bare fordi man er opp i åra. Eller slenge dumme kommentarer som at ting er for 14 åringer eller Harry etc. Bruker akkurat hva jeg vil, og om folk begynner å kommentere bruker jeg det enda mer bare for å irritere. Er lei av at ting bare blir kritisert så fort noen mener det er tacky eller skadelig etc. Bruk hva du vil når du vil! Bedre å være varm å ha det bra enn motsatt :)

Anonymous poster hash: 8e9ea...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...