Gå til innhold

Aldersgrense på uggs?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker du at uggs er forbeholdt de i tenårene, 20-årene og til nød 30-årene?

Er jeg i grenseland? :fnise:

-TS (30 år og elsker sine sorte "utendørstøfler" :laugh: )



Anonymous poster hash: 91b6e...141
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager dette, men det finnes ingen i verden som kler Uggs.



Anonymous poster hash: 58d55...de0
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Tenker du at uggs er forbeholdt de i tenårene, 20-årene og til nød 30-årene?

Er jeg i grenseland? :fnise:

-TS (30 år og elsker sine sorte "utendørstøfler" :laugh: )

Anonymous poster hash: 91b6e...141

Du tenker på de tøflene fra UGGS? Ingen aldersgrense, men sjekk ut utvalg utover tøfler. De har mye lekkert, og med kvalitet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestemoren min på over 60 bruker uggs!

De er så deilige og varme. For et utseendefiksert land vi bor i. Jeg synes de er finere enn andre fjellturs vintersko.. :rodmer:



Anonymous poster hash: 2b511...127
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager dette, men det finnes ingen i verden som kler Uggs.

Anonymous poster hash: 58d55...de0

Å joda! ;) Men liker du ikke uggs så liker du ikke uggs.

Du tenker på de tøflene fra UGGS? Ingen aldersgrense, men sjekk ut utvalg utover tøfler. De har mye lekkert, og med kvalitet. ;)

Nei, ikke tøflene, men de vanlige vinterstøvlene. Har helt basic sorte uten knapper/dill. Jeg bare kaller de utendørstøfler fordi de er såå gode å gå i :hjerter: Jeg er helt forelsket i mine uggs, og kan ikke forestille meg en vinter uten!

-TS

Anonymous poster hash: 91b6e...141

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestemoren min på over 60 bruker uggs!

De er så deilige og varme. For et utseendefiksert land vi bor i. Jeg synes de er finere enn andre fjellturs vintersko.. :rodmer:

Anonymous poster hash: 2b511...127

Så godt å høre, jeg vil bli som din bestemor :) Uggs 4-life!

-TS

Anonymous poster hash: 91b6e...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker du at uggs er forbeholdt de i tenårene, 20-årene og til nød 30-årene?

Er jeg i grenseland? :fnise:

-TS (30 år og elsker sine sorte "utendørstøfler" :laugh: )

Anonymous poster hash: 91b6e...141

UGGs burde bare kommet i størrelser under 25 og vært forbeholdt babyer og småbarn i vogn på vinterstid...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestemoren min på over 60 bruker uggs!

De er så deilige og varme. For et utseendefiksert land vi bor i. Jeg synes de er finere enn andre fjellturs vintersko.. :rodmer:

Anonymous poster hash: 2b511...127

Fjelltur vintersko? Uggs er vel ikke akkurat de skoa som egner seg til fjellturer....

Anonymous poster hash: 7b04d...0d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbeholdt unger i barnevogn.

Tviler på at de er spesielt bra for beina å gå med.

Men tøfflene ser veeeldig gode ut. (Ikke UGG's som folk går med, men det faktiske tøfflene de har til bruk innendørs)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjelltur vintersko? Uggs er vel ikke akkurat de skoa som egner seg til fjellturer....

Anonymous poster hash: 7b04d...0d6

Fjelltur vintersko? Meeeh-noooo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan klarer man å bruke UGGs som vintersko i all snøen og slapsen? De blir jo helt gjennomvåte? :o

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg kjenner som kler UGGs veldig godt er ei på 50 år som kun bruker dem på sommeren, på hytta. Hun er forresten veldig MILF



Anonymous poster hash: 187b2...4a3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke UGGS selv og forbinder det veldig med fjortiser, så for min del synes jeg til nød og neppe det ville funket på noen som var under 14...



Anonymous poster hash: 08372...87d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler på at de er spesielt bra for beina å gå med.

Noen av oss liker dem fordi vi har føtter som gjør vondt hvis det gås i høye hæler dagen lang. Jeg har hatt mine i 6 år, og jeg har aldri hatt noe problemer med føttene mine.

Hvordan klarer man å bruke UGGs som vintersko i all snøen og slapsen? De blir jo helt gjennomvåte? :o

:blink: Du vet at man kan impregnere sko gjør du ikke? Gjør man det, blir ikke støvlene gjennomvåte. Jeg har gått med mine i snø, slaps og regn, og de har aldri blitt gjennomvåte. Jeg mistenker at de som får støvlene sine gjennomvåte ikke vet hvordan de skal ta vare på skoene sine. :P
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss liker dem fordi vi har føtter som gjør vondt hvis det gås i høye hæler dagen lang. Jeg har hatt mine i 6 år, og jeg har aldri hatt noe problemer med føttene mine.

:blink: Du vet at man kan impregnere sko gjør du ikke? Gjør man det, blir ikke støvlene gjennomvåte. Jeg har gått med mine i snø, slaps og regn, og de har aldri blitt gjennomvåte. Jeg mistenker at de som får støvlene sine gjennomvåte ikke vet hvordan de skal ta vare på skoene sine. :P

Enig! Det er bare å være flink til å impregnere dem :) Og høye hæler er iallfall ikke bra for beina. Beina min har det som plommen i egget nede i uggsa, kjenner ikke at jeg har de på, og det er helt fantastisk. Jeg kjører på videre med uggsene mine, gleder meg allerede til å ta de på i morgen :danse::laugh:

-TS

Anonymous poster hash: 91b6e...141

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes strengt tatt andre sko som er bedre enn UGGs som ikke er høye hæler.

De som pronere burde definitivt ikke gå med UGGs.

Men jaja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uggs er litt som med joggebukser og til dels boblejakker, jeg tenker ikke nødvendigvis at det er en aldersgrense på det, bare at den som bruker det bryr seg mer om komfort enn stil, evt ikke har sans for stil.

Mulig inntrykket blir litt forsterket jo eldre den som bruker det er, da man har en eller annen forventning om at voksne skal være mer stilsikre enn ungdom, men det er ikke snakk om den store forskjellen.

Når alt det er sagt så tenker jeg også litt komfort foran stil på vinteren, skal ikke skryte på meg at de svære klumpete vinterskoene mine er så mye mer stilige enn Uggs akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som tror at Uggs er så mye bedre enn hæler...

"De farligste skoene

Men det er ikke bare høye hæler som er syndebukken.

- Med de helt flate skoene får man vondt i foten og vondt'ene forplanter seg oppover i knær, hofter og rygg.

Noe av den verste skotypen Burud Smestad kan tenke seg er de såkalte «Uggene», de mokasin-lignende støvlettene som har herjet motebildet i en lang periode.

De har helt flat såle, null støtdempning og siden de er laget i mykt skinn eller tekstil gir de heller ingen støtte til fot og ankel. De burde være forbudt i alle sammenhenger. De er ikke stort mer enn dårlige tøfler, sier Burud Smestad.

- Overpronerer du i utgangspunktet - tråkker innover - kan du gjøre den skjeve benstillingen mange ganger verre."

http://www.klikk.no/helse/doktoronline/fot/article594751.ece

Anonymous poster hash: 7b04d...0d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som tror at Uggs er så mye bedre enn hæler...

"De farligste skoene

Men det er ikke bare høye hæler som er syndebukken.

- Med de helt flate skoene får man vondt i foten og vondt'ene forplanter seg oppover i knær, hofter og rygg.

Noe av den verste skotypen Burud Smestad kan tenke seg er de såkalte «Uggene», de mokasin-lignende støvlettene som har herjet motebildet i en lang periode.

De har helt flat såle, null støtdempning og siden de er laget i mykt skinn eller tekstil gir de heller ingen støtte til fot og ankel. De burde være forbudt i alle sammenhenger. De er ikke stort mer enn dårlige tøfler, sier Burud Smestad.

- Overpronerer du i utgangspunktet - tråkker innover - kan du gjøre den skjeve benstillingen mange ganger verre."

http://www.klikk.no/helse/doktoronline/fot/article594751.ece

Anonymous poster hash: 7b04d...0d6

Jeg må bare beklage, men jeg kommer ikke til å kaste uggsene mine pga denne artikkelen :rolleyes:

-TS

Anonymous poster hash: 91b6e...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare beklage, men jeg kommer ikke til å kaste uggsene mine pga denne artikkelen :rolleyes:

-TS

Anonymous poster hash: 91b6e...141

Der er helt greit det, det er dine føtter og rygg, men det er feil å si at hæler er værre for føttene enn uggs.

Anonymous poster hash: 7b04d...0d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...