Gå til innhold

Hvor kjapt fikk dere bildene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er det snart to måneder siden vi giftet oss, ikke fått alle bildene. Er så kjedelig ift takkekort osv :(

Anonymous poster hash: afe92...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3-4 måneder, tror jeg..

Må jeg forvente at det tar så lang tid?😳

Anonymous poster hash: afe92...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Avtalt tid var 1 måned, men pga sykdom hos fotografen gikk det nesten 2. Fikk avslag i pris pga det :)

 

Det er lurt å ha dette avtalt skriftlig med fotografen før dere bestemmer dere for fotograf. Hvis dere allerede har tatt bildene og venter må dere jo ta kontakt med fotografen og spørre når dere kan forvente å få dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bryllupsfotograf, og har i kontrakten at jeg skal levere bildene innen 3 mnd. Jeg tror aldri det har tatt mer enn 6 uker, men midt på sommeren med brylluper hver helg er det fort mange tusen bilder som skal gjennomgås og redigeres. Jeg forsøker å ha som mål å levere på 4 uker, men er ikke alltid det går :) Hva står det i avtalen deres?



Anonymous poster hash: 74844...77e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-4 uker. Jeg syns det var lenge ifht hva jeg er vant med (er fotograf selv og leverer alltid innen 1-2 uker).



Anonymous poster hash: 63631...1f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avtalt tid var 1 måned, men pga sykdom hos fotografen gikk det nesten 2. Fikk avslag i pris pga det :)

Det er lurt å ha dette avtalt skriftlig med fotografen før dere bestemmer dere for fotograf. Hvis dere allerede har tatt bildene og venter må dere jo ta kontakt med fotografen og spørre når dere kan forvente å få dem :)

Vi har ikke noe avtale, hun er en bekjent av forloveren. Jeg har spurt, og hun svarer ikke helt konkret, bare at hun skal få gjort det. Fått noen, fikk liksom inntrykk av at det var det, men så spurte jeg etter konkrete bilder, og da sa hun at det var fler.

Anonymous poster hash: afe92...104

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke noe avtale, hun er en bekjent av forloveren. Jeg har spurt, og hun svarer ikke helt konkret, bare at hun skal få gjort det. Fått noen, fikk liksom inntrykk av at det var det, men så spurte jeg etter konkrete bilder, og da sa hun at det var fler.

Anonymous poster hash: afe92...104

Kanskje hun er misfornøyd med bildene selv?

Anonymous poster hash: 63631...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk de etter nøyaktig 7 uker, som var det vi fikk beskjed om at det ville ta også. 

Regner med det er lenger leveringstid på sommeren enn eller på året når det er færre bryllup da. 



Anonymous poster hash: 17aff...26e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...