Gå til innhold

Hvor lenge var dere sammen før dere ble forlovet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi forlovet oss 1 år etter at vi møtte hverandre første gang. Giftet oss 11 md etter at vi forlovet oss. Har nå vært gift i 7 år.



Anonymous poster hash: cf91c...d62
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sammen da vi var 17, og ble enige om å gifte oss da vi hadde vært sammen i 9 år. Ingen som fridde egentlig, men noe vi fant ut av sammen. vi hadde to barn.

VI feiret akkurat 6 års bryllupsdag, og til høsten har vi vært kjærester i 15 år :)

❤️

Anonymous poster hash: 10948...675

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at det å forlove seg betyr at man skal gifte seg. Starte med planlegging og gifte seg innen et par år. Ikke være forlovet i mange mange år. Hvorfor være forlovet om man ikke skal gifte seg..

Anonymous poster hash: f550c...eb4

 

Du vet at det å forlove seg betyr at man skal gifte seg PUNKTUM

 

MÅ ikke starte planlegging og deretter gifte seg innen et par år. Man gifter seg når man ønsker det.

Anonymous poster hash: 1d24a...3ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man MÅ ingenting. Men i følge "skikk og bruk" er det vanlig at man gifter seg innen 1 år fra man forlover seg. Men man MÅ selvfølgelig ikke følge disse reglene.



Anonymous poster hash: cf91c...d62
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fridde ca 7 år og to barn etter vi møttes. Vi giftet oss for to uker siden. 7 mnd etter 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi forlovet oss etter 6 måneder, da var vi 19 :ler: Giftet oss når vi var 22. Fortsatt sammen, ti år etter.



Anonymous poster hash: cc82c...a3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forlovet oss etter 1 år, giftet oss 16 mnd etter det. 1 års bryllupsdag i helga 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammen 8 mnd,mannen fikk ned på kne med roser og ring på en vanlig onsdag (14.02☺). Giftet oss 5.5 mnd senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammen 8 mnd,mannen fikk ned på kne med roser og ring på en vanlig onsdag (14.02☺). Giftet oss 5.5 mnd senere.

Valentinsdagen er jo ikke en vanlig onsdag?

Vi ble forlovet på 3 års dagen vår :) Gifter oss til mandag, nesten 4 år etter ❤

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært sammen 5 år da han fridde i fjor sommer. Vi gifter oss neste mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi forlovet oss etter å ha vært sammen i fem år, ingen fridde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fridde først etter kun 7 mnd, men det var litt for tidlig for meg.. Nå fridde han igjen etter 1 år og 3 mnd og jeg sa selvfølgelig ja :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ble kjent høsten 2006, sammen sommeren 2012, forlovet våren 2015 og gifter oss høsten 2016. :) Det er tre dager unna at vi har vært sammen 4 år og 3 måneder når vi gifter oss. Vi er begge 90-modeller og kommer derfor til å være (straks) 26 år.

 

Synes vi ble forlovet litt raskt, sånn egentlig. Men jeg tror det er mest fordi jeg alltid så for meg at den jeg ble forlovet med ville jeg også eie ett hus med først..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror vi vi ble sammen for ca 6 år siden når han fridde. Vi hadde en liten periode uten hverandre da, vet ikke hvor mange år vi har vært sammen hvis jeg skal begynne å trekke fra det og slikt. For mye kluss  :fnise:

Så giftet vi oss etter 1,5 år etter at han fridde, og har nå vært gift i snart et halvt år.

 

Jeg tenker at folk frir og gifter seg når de er klare for det. Om de har vært sammen i årevis, eller kort. Ofte, tror jeg man føler det på seg ganske fort hvis det er noen man kan tenke seg å leve resten av livet sitt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var aldri forlovet og giftet oss etter noen få mnd. sammen. Neste år er det sølvbryllup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica

Sammen i 2 år først. Forlovet i 18 måneder før vi giftet oss for 5 år siden 😊 Fortsatt ganske så lykkelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...