Gå til innhold

Livredd spøkelse til far som IKKE ER DØD enda


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bra du kom inn på dette selv,for selv om en tror på overnaturlige ting,så er det ikke helt ok å være så redd du er for dette. Tankene du har rundt det her må slite veldig på deg,og jeg syns så absolutt at du skal si dette til psykologen din. At du er redd for å fortelle dette,sier jo noe om at du skjønner at dette ikke er helt bra. Er det ikke bedre å få sortet disse tankene hos psykologen før det blir verre da?

For det kan det bli,og tenk heller på at barnet ditt fortjener en trygg og glad mor,fremfor at du er redd og bekymret,og sikkert stresset pga dette.

Håper du tar vare på dere,lykke til :-)

du har helt rett, skal dit denne uka så da kommer jeg til å snakke med henne om det før det blir verre, takk skal du ha.

Han høres nesten ut som å lide av en paranoid -schizofreni vrangstilling? o_o

Ja, alle er jo ute etter han og han husker ikke selv ting han har gjort og ting som har skjedd. Men så er det også følelsene hans som er helt på tur, empatien eksisterer ikke. f.eks en gang bandt han hyssing rundt halsen til en mus som vi hadde hatt som kjæledyr hos han noen uker og det begynte rolig med at den skulle bade i badekaret. Men så ble det vel kjedelig for han og han begynte heller å denge musa mot badekaret.. Han holdt i tråden liksom og slo den ned i badekaret. Da lillesøsteren min spurte hvorfor musa var lilla i hele hodet sa han bare: Fordi den liker det så godt. Så slang han den på verandaen til tørk.. Den døde så klart. Og ikke pga det han gjorde, forklaringen han kom med på hvorfor den døde var enkel "fordi han er en idiot" Dette er han i et nøtteskall.

Slike ting har fått meg til å tenke psykopat, men så er det jo mye som spiller inn, om han ble født sånn eller ble sånn pga miljø og om en annen lidelse kan få han til å virke som om han har en annen lidelse igjen. Komplisert. Men er noen psykologer har antydet det samme som deg

Anonymous poster hash: 2f83c...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SunflowerPenguin

Han faren din virker ikke sá god ut.Sjokkerendes hva han gjorde mot den musen som dere hadde som kjaeledyr, Ei som jeg kjenner opplevde noe som broren hennes gjorde med kanari fuglen sin. Han ble lei av fuglen og druknet den i vann. Skikkelig sjukt det og.

Ta en ting av gangen, dette skal nok gá bra pá et vis. Lurt á fortelle disse tingene til psykologen din. Vil lette mer pá tankelivet ditt. :):hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Hva slags lidelse han har vet jeg ikke. At han åker rett til helvete, var en ment som en "betryggende utrykksmåte" med tanke på at TS er redd for spøkelset av sin far som har vært slem mot henne :) Jeg tror det er minner som hjemsøker, ikke reelle gjenferd.

Edit: Jeg ser at det kan virke litt grusomt å sende folk til helvete, men det var ikke ment på en lei/slem måte.

Skjønner :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...