Gå til innhold

Hvilket kjønn ville du hatt på dine tre barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 jenter uten tvil:)Dehar du hele livet, gutter tror jeg forsvinner mer.



Anonymous poster hash: 0294e...0ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jente, gutt, jente, eller jente, jente, gutt.

Anonymous poster hash: 24510...796

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også like glad i og snakker like godt med begge. Men at det er mange forskjeller? Ingen tvil! :)

Anonymous poster hash: fbf4c...c56

Ja det er forskjell på en gutt og en jente pga kjønnet i personlighet som regel. Men jeg trodde at jeg ville snakke bedre med en datter enn en sønn, men det stemmer ikke. Så mange av oss som har begge kjønn og vet hvordan det er, vil vel si at det spiller ingen rolle hvilke kjønn barnet har. For en elsker sitt barn uavhengig av kjønn. En jente har sine artige måter å være på, mens guttene kan være skikkelig sjarmerende vesener de også. Får jeg et tredjebarn, så spiller det ingen rolle om det blir en gutt eller jente. Det viktigste er barnet <3. ikke kjønnet :)

Endret av Meline37
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er forskjell på en gutt og en jente pga kjønnet i personlighet som regel. Men jeg trodde at jeg ville snakke bedre med en datter enn en sønn, men det stemmer ikke. Så mange av oss som har begge kjønn og vet hvordan det er, vil vel si at det spiller ingen rolle hvilke kjønn barnet har. For en elsker sitt barn uavhengig av kjønn. En jente har sine artige måter å være på, mens guttene kan være skikkelig sjarmerende vesener de også. Får jeg et tredjebarn, så spiller det ingen rolle om det blir en gutt eller jente. Det viktigste er barnet <3. ikke kjønnet :)

Selvfølgelig, vi er jo helt enige egentlig:)

Men jeg kan godt forstå at folk har preferanser, feks vil oppleve begge deler eller føler at de passer best som jentemamma eller guttemamma:)

Anonymous poster hash: fbf4c...c56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GGJ eller GJJ. Gutten(e) må være eldst så det blir lettere å ta mannsrollen. Vil ikke ha feminine sønner. Ser for meg om det f.eks. var JJG, og jentene lot han være en av 'dem'. At de ville børstet håret hans, lånt klærne til han, og fått han til å leke med dokker. Grøsser bare av tanken.

Endret av Eriks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle. Har to gutter og kunne gjerne hatt en til. Eller en jente. Har nok generelt latt meg sjarmere veldig lett av små gutter etter at jeg fikk en gutt selv, men vet også det ikke er kjønnet det kommer an på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jente og gutt, venter nummer tre. Kjønnet spiller ingen trille :) Har lyst til å vente med å få vite kjønnet til fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GJJ eller GJG, tror jeg :) Tre av samme kjønn går også greit, men jeg står over hvis jeg kan velge. Vi er tre søstre, så jeg vet hvordan det kan være :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet ville jeg hatt begge kjønn representert. Men nå har jeg to gutter, og tenker at en guttetrio i grunnen må være ganske gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest princessa

Ville blitt glad uansett hvilket kjønn de var <3

Men dersom jeg kulle ønske noe, måtte det være 2 tvillingjenter som var eldst og en lillebror :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig, vi er jo helt enige egentlig:)

Men jeg kan godt forstå at folk har preferanser, feks vil oppleve begge deler eller føler at de passer best som jentemamma eller guttemamma:)

Anonymous poster hash: fbf4c...c56

Det er jo sant det. Men uansett så er et slik at barnet er alltid barnet sitt uavhengig av kjønn. :) En gjør alltid det beste for det uansett :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.

Kanskje 3 jenter, eller 3 gutter.



Anonymous poster hash: ccfa2...2ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt -jente - gutt eller gutt -jente - jente :)

Anonymous poster hash: 23766...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gutt, gutt, gutt. Less drama

Anonymous poster hash: dd2a3...913

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med ungene jeg har fått: Gutt, jente, jente. :)



Anonymous poster hash: 7cf77...1f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aller helst ville jeg hatt en storebror først, for det har jeg alltid ønsket meg selv!;)

Men nå har vi en jente, og venter en gutt, og kjenner at det også er helt perfekt!:hjerte:

Nå har vi snart en av hver, så tror ikke det spiller så stor rolle hva eventuelle tredjemann blir...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...