Gå til innhold

Voldtatt av venn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lang historie kort - han kom for å ha sex med meg, jeg trodde vi skulle ha en hyggelig kveld og sitte og snakke. Kjent mannen i fire år, babyen min lå i sengen oppe og sov, mens han la seg på meg i sofaen og ikke respekterte at jeg sa at jeg ikke ville.

Dagen etter fikk jeg noen sprøyter, han brukte ikke beskyttelse...

Vet ikke om det var hepB eller C.
Hva skjer om jeg har fått viruset? Hva gjør sprøytene? Tenker masse på dette, er ikke mange dagene siden.
Akkurat nå er jeg mest redd for virusene. Og jeg vet ikke engang hva det er snakk om. Fikk med pakningsvedlegget hjem, men den skamfulle siden i meg orket ikke lese..så jeg husker jo faan ikke. B eller C eller what...



Anonymous poster hash: 2ac74...cce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld meg, han gjorde hva? Han voldtok deg, uten beskyttelse for å så gi deg sprøyter? Har han Hepatitt A/B?

Kom deg til legen, forklar hva som skjedde og bestill de prøvene du trenger. Så anmelder du drittsekken. Og nei - han er ikke din venn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anmeld og saksøke. Har du fått en sykdom, og at det atpåtil var en voldtekt så gjør du området ditt en tjeneste å få satt politiet på han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt dette med sprøytene og hepatitten, men fy faen, for en drittsekk av en venn! Som de over sa, kom deg til legen og få det avklart om du er blitt smittet eller ikke. Ville heller ikke nølt med å anmelde han.

Sender mange klemmer til deg :hug::hug: Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med sprøytene så tror jeg hun dro til legen eller legevakten og fortalte at hun hadde blitt voldtatt. Eller hadde ubeskyttet sex. Og der fikk hun sprøyter.

Sorry, vet ikke svaret på det du spør om, men sender en varm klem. Håper du har anmeldt den drittsekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har sikkert gitt deg vaksine mot Hepatitt B, i tilfelle det viser seg at han er smittet. Sannsynligheten for at han er det er sikkert liten, men de gjør det nok bare for sikkerhets skyld.

Håper du anmelder ham.

Stor klem til deg, TS :hug:

Endret av drue
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Argentina

Dette var vondt å lese. Hvis du ikke allerede har gjort det, anbefaler jeg deg å dra til et voldtektsmottak. De har det ved de fleste legevakter/sykehus. Der vil du få noen å prate med og veiledning med tanke på infeksjoner og slikt. De aller fleste voldtekter foregår på måten du beskrev, så de som jobber der har masse erfaring og vil gi deg god støtte. Stooor klem til deg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for svar!

Dra på lekevakten dagen etterpå, det kom noen fra SO teamet.

Ser at det er litt rotete, gjenspeiler kanskje hodet mitt godt...

Har ikke turt å anmelde enda, er et kaos av følelser hvor det er min egen feil, men jeg vet jo likevel jeg ga uttrykk for nei, samtidig som jeg fysisk ikke dyttet han vekk.

I ettertid fikk jeg vite at han av noen felles venner har blitt fortalt at jeg ikke evner å være i sunne relasjoner og kan ikke grenser - hva er det? Og han visste at jeg er blitt misbrukt i barndommen bl.a. Jeg visste ikke at han visste... Samtidig som det var noe av tingene vi snakket da han var her.

Rett ut sa jeg det, likevel lå han liksom plutselig over meg...

Snakket med han noen dager senere, han vrir og vender på alt jeg sier.

Hvorfor er det så vanskelig? Hvorfor får jeg dårlig samvittighet når jeg likevel ga uttrykk for at jeg ikke ville?

Anonymous poster hash: 2ac74...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for svar!

Dra på lekevakten dagen etterpå, det kom noen fra SO teamet.

Ser at det er litt rotete, gjenspeiler kanskje hodet mitt godt...

Har ikke turt å anmelde enda, er et kaos av følelser hvor det er min egen feil, men jeg vet jo likevel jeg ga uttrykk for nei, samtidig som jeg fysisk ikke dyttet han vekk.

I ettertid fikk jeg vite at han av noen felles venner har blitt fortalt at jeg ikke evner å være i sunne relasjoner og kan ikke grenser - hva er det? Og han visste at jeg er blitt misbrukt i barndommen bl.a. Jeg visste ikke at han visste... Samtidig som det var noe av tingene vi snakket da han var her.

Rett ut sa jeg det, likevel lå han liksom plutselig over meg...

Snakket med han noen dager senere, han vrir og vender på alt jeg sier.

Hvorfor er det så vanskelig? Hvorfor får jeg dårlig samvittighet når jeg likevel ga uttrykk for at jeg ikke ville?

Anonymous poster hash: 2ac74...cce

Ikke snakk med ham om dette.

Hvordan gav du uttrykk om at du ikke ville?

Anonymous poster hash: 829cd...851

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang historie kort - han kom for å ha sex med meg, jeg trodde vi skulle ha en hyggelig kveld og sitte og snakke. Kjent mannen i fire år, babyen min lå i sengen oppe og sov, mens han la seg på meg i sofaen og ikke respekterte at jeg sa at jeg ikke ville.

Dagen etter fikk jeg noen sprøyter, han brukte ikke beskyttelse...

Vet ikke om det var hepB eller C.

Hva skjer om jeg har fått viruset? Hva gjør sprøytene? Tenker masse på dette, er ikke mange dagene siden.

Akkurat nå er jeg mest redd for virusene. Og jeg vet ikke engang hva det er snakk om. Fikk med pakningsvedlegget hjem, men den skamfulle siden i meg orket ikke lese..så jeg husker jo faan ikke. B eller C eller what...

Anonymous poster hash: 2ac74...cce

Var han muslim?

Anonymous poster hash: cd59f...e88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smilejenta

Er du muslim?

Huh? Du er ikke god. Hvorfor spør du om det tilbake til ab?

Endret av smilejenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huh? Du er ikke god. Hvorfor spør du om det tilbake til ab?

Fordi vedkommende kom med et idiotisk spørsmål, så da gidde jeg han et like idiotisk spørsmål i retur.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anmeld krypet og ta kontakt med de nærmeste og fortell din side av saken. For å unngå at flere også blir voldtatt av ham.



Anonymous poster hash: 01088...6b7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke snakk med ham om dette.

Hvordan gav du uttrykk om at du ikke ville?

Anonymous poster hash: 829cd...851

Uten å være for gjenkjennelig, selv om det eventuelle toget sikkert har gått, så sa jeg at jeg ikke kunne/ville i kveld, det går ikke.

Han fortsatte, og sa han hadde vært inni meg en stund sa jeg klart at det funker ikke, jeg får ikke til å slappe av, ga uttrykk for at nå er jeg ferdig.

Men han godsnakket meg, var så forståelsesfull, og fortsatte. Hadde en fire fem sånne runder.

I ettertid fikk jeg jo vite at han vet at sliter med grenser, han kommenterte kvelden gjennom at han så at jeg var ordentlig utilpass og han visste jeg var misbrukt. Han visste mye om meg.

Da jeg snakket litt med han om det i ettertid blånektet han først på å ha visst noen ting, og etter en stund demret det visst likevel...

Jeg føler sånn skam og skyld fordi jeg ikke slo og sparket og skrek, men jeg frøs helt til ... jeg opplevde at han brukte meg, snakket meg rundt lillefingeren og utnyttet det at han så godt visste at jeg var i en ekstremt utsatt og sårbar situasjon!

Ellers så er han ikke muslim nei :P norsk og ureligiøs tvers igjennom.

Anonymous poster hash: 2ac74...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj. Det virker som han visste at du kanskje var sårbar, har blitt misbrukt og problemer med å sette grenser og utnyttet situasjonen. Akkurat han siktet seg inn på deg spesielt. Han høres jo nesten ond ut. Håper virkelig du har anmeldt/anmelder han så det får konsekvenser for han. At du sa at du ikke ville skulle vært nok, du må ikke ha ropt, skreket eller dyttet for at det skal være voldtekt. Han visste veldig godt at du ikke ville, men fortsatte å presse seg på alikevel. For et motbydelig menneske han er. Du må ikke ha dårlig samvittighet eller føle skyld for noe han har gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du har det. Det er ikke din feil at han er en drittsekk. Klem til deg :hug:



Anonymous poster hash: 0b96a...bf8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...