Gå til innhold

Rabattkode fra CDON.


Gjest Stringfellow1

Anbefalte innlegg

Gjest Stringfellow1

Er det noen her som skal kjøpe noe fra CDON, i løpet av de neste par dagene?

Jeg fikk en rabattkode på 50 kroner, som kan brukes til å kjøpe filmer hos CDON. Men nettbutikken krever at man kjøper filmer for minimum 200 kroner, og rabattkoden gjelder bare frem til søndag kveld, 31. mai. Dersom noen likevel skal kjøpe noe derifra, så er det bare å si ifra, og så kan jeg sende rabattkoden på PM. (førstemann til mølla :laugh:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen her som skal kjøpe noe fra CDON, i løpet av de neste par dagene?

Jeg fikk en rabattkode på 50 kroner, som kan brukes til å kjøpe filmer hos CDON. Men nettbutikken krever at man kjøper filmer for minimum 200 kroner, og rabattkoden gjelder bare frem til søndag kveld, 31. mai. Dersom noen likevel skal kjøpe noe derifra, så er det bare å si ifra, og så kan jeg sende rabattkoden på PM. (førstemann til mølla :laugh:)

Ja, takk :) Tar den gjerne, hvis du fortsatt har den.

Endret av Rediscover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg har en rabattkode på 50kr om noen er interessert? Jeg har ikke planer om å kjøpe noe den neste måneden så da kan jeg like greit gi den vekk om noen her har planer om å handle på CDON før 13 oktober :) Man må handle for minst 200kr for at den skal virke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Her er en rabattkode for de som vil ha :)

 

Kode: WAJq3eQ72

 

Koden er gyldig til 10.12.2015, kan kun brukes ved ett kjøpstilfelle og kan ikke kombineres med andre rabattkoder. Observer at rabattkoden må registreres i forbindelse med kjøp og at koden ikke kan registreres i etterhånd. Koden gjelder ved kjøp over 200 kr. Koden gjelder ikke bøker som er bundet av fastpris. Rabatten gjelder ikke ved kjøp av mobilabonnement og gavekort. Koden gjelder ikke ved kjøp av gavekort, mobilabonnement eller digital musikk.

Anonymkode: 58073...42d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Gjest_Jacklost

iDaHWX671

Håper noen får nytte av denne :)

 

Edit, fikk denne rabattkoder akkurat :P

Radiostyrt 10% ekstra rabatt

Gratulerer! Du har klart å åpne dagens julespill-luke! Dagens deal er: Radiostyrt 10% ekstra rabatt

God jul!

Angi følgender kode i kassen: xYJrET8Z

Tilbudet gjelder tom. 04.12.2015 på varer som selges av CDON.COM og kan bare brukes ved et kjøpstilfelle. Observer at koden ikke kan kombineres med andre rabattkoder eller tilbud og at rabattkoden ikke kan registreres i etterhånd.

Endret av Jacklost
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Femti kroner i rabatt på din neste bestilling hos CDON.
Skriv inn denne rabattkoden i kassen, for å bruke dette tilbudet.

Kode: g7F7Ciy76

Rabatt-koden gjelder ved ett kjøpstilfelle. Den gir femti kroner i rabatt ved kjøp over 200 kroner, og gjelder til og med 09. oktober 2016. Denne rabatt-koden kan ikke kombineres med noen andre rabatt-koder eller tilbud. Koden fungerer ikke ved kjøp av gavekort, mobil-abonnement eller av digitale produkter.

Anonymkode: 3dfc2...a5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 kr i rabatt på din neste bestilling, som kan brukes på bestilling på over 200 kroner. Bruk rabattkoden nedenfor i kassen for å bruke dette tilbudet:

Kode: iLtwMmM79

Koden gjelder ved ett kjøpstilfelle, gir 50 kroner i rabatt ved kjøp over 200 kr - og gjelder til og med 09. oktober 2016. Den kan ikke kombineres med andre rabattkoder eller tilbud.

Anonymkode: 3dfc2...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Oppgi denne  rabattkoden i kassen, og femti kroner blir automatisk trukket av når du handler for over 200 kroner.

Kode: g7F7Ciy76

Koden gjelder ved ett kjøpstilfelle, gir femti kroner i rabatt ved kjøp over 200 kr og gjelder t.o.m. 09.10.2016. Denne rabattkoden ikke kan kombineres med andre rabattkoder eller tilbud og heller ikke kan registreres i etterkant. Koden gjelder ikke ved kjøp av gavekort, mobilabonnement eller digitale produkter.

Anonymkode: 03364...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kode: hDnWpjq00

Koden gjelder ved ett kjøpstilfelle. Den gir femti kroner i rabatt, ved kjøp over 200 kroner. Gjelder t.o.m. 01. januar 2017.

Den kan ikke kombineres med andre rabattkoder eller tilbud, og heller ikke kan registreres i etterkant. Den gjelder ikke ved kjøp av gavekort, mobil-abonnement eller digitale produkter....

Anonymkode: 03364...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...