Gå til innhold

Hvor lenge etter skal jeg ringe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sendte inn en jobbsøknad i går. Hvor lenge bør jeg vente med å ringe? Og hva bør jeg si? Er så dårlig på dette.



Anonymous poster hash: 0636c...bce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De ringer deg.

Anonymous poster hash: a5674...cd6

Ja, er klar over det, men jeg ønsker å ringe dem i tillegg.

TS

Anonymous poster hash: 0636c...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid ringt i forkant før jeg har sendt inn søknad med cv. For å vise interesse og for få mer informasjon.

Du kan vente til 1 dag over søknadsfristen. Så kan du ringe og vise interesse og si du er spent på å høre om hvordan det ligger an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid ringt i forkant før jeg har sendt inn søknad med cv. For å vise interesse og for få mer informasjon.

Du kan vente til 1 dag over søknadsfristen. Så kan du ringe og vise interesse og si du er spent på å høre om hvordan det ligger an.

Ringte dessverre ikke i forkant, men da ringer jeg 1 dag over søknadsfristen. :)

TS

Anonymous poster hash: 0636c...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ringer 1 dag over søknadsfristen bør du virkelig ha noe viktig å si, noe mer enn "jeg vil veldig gjerne ha jobben, altså!" Vet om folk som rett og slett har "mast seg" ut av konkurransen ved å ringe bare for å vise interesse.

1 dag over fristen, det er ikke sikkert de har så mye som sett på søknaden din ennå. Ganske sannsynlig at de ikke kan gi deg svar på hvordan det ligger an.



Anonymous poster hash: c85e9...f42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ringer 1 dag over søknadsfristen bør du virkelig ha noe viktig å si, noe mer enn "jeg vil veldig gjerne ha jobben, altså!" Vet om folk som rett og slett har "mast seg" ut av konkurransen ved å ringe bare for å vise interesse.

1 dag over fristen, det er ikke sikkert de har så mye som sett på søknaden din ennå. Ganske sannsynlig at de ikke kan gi deg svar på hvordan det ligger an.

Anonymous poster hash: c85e9...f42

Det samme tenker jeg.

Ville ventet 1 uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...