Gå til innhold

Kjøpe Flyttevask fra HurtigService gjennom Letsdeal


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg skulle flytte midt i eksamensperioden min valgte jeg å betale den nette summen av 1100 kroner for Flyttevask hos HurtigService gjennom Letsdeal for vask av min 50 kvm leilighet.

De brukte 4 timer på "vaskingen" og resultatet var skremmende dårlig. Det var skitt i alle hjørnet, og smuler nederst i skapene. Til tross for den intense klorlukten og gulvet som vare dekket i såperester så det ikke ut til at det hadde rørt store deler av leiligheten.

Det var vell kanskje bevis på at om prisen er for god til å være sann da er det sjelden det.



Anonymous poster hash: b433b...79b

post-37809-0-55892100-1401877640_thumb.j

post-37809-0-77159000-1401877646_thumb.j

post-37809-0-33324600-1401877651_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fire timer på 50 kvm så er det ikke bedre???? Vasker min leilighet på 40kvm på 2-3 timer og da er det gullende rent og ikke noe dritt i hjørner og sånn som hos deg, jævlig dårlig.

Anonymous poster hash: 7e7ab...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, det der var dårlig!

Jeg og mamma brukte 5 timer på å vaske ned hhybelen på 17 kvm. Det skal nevnes at vi vasket veldig nøye, både vegger, tak, gulv, komfyr, vifte, kjøleskap, alle skap, vinduer osv., og vi kunne sikkert ha fått godkjent vasken med mindre jobb en vi la ned, men man får ikke helt ren en leilighet på 50 kvm på så kort tid!

Har du klaget?

Anonymous poster hash: f158a...71c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Flere med erfaringer fra dette firmaet? Vurderer å kjøpe flyttevask og flyttehjelp nå....

Anonymous poster hash: 5b66b...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjøper var ikke fornøyd med resultatet. Jeg vil ikke anbefale dem.

Anonymous poster hash: ae944...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Vi bestilte flyttevask fra HurtigService gjennom Let's deal denne måneden og er alt annet enn fornøyd.

For det første så klussa de til bestillingen så vi fikk vask en dag senere enn bestilt.

Så surra de med tidspunktet dagen etter og var kjempeforsinket.

De vaska j***** dårlig og var kranglete etterpå da vi klaget.

Var ikke snakk om å ordne opp. Det var skitt rundt vasken, i hjørner og mange andre plasser.

De hadde ikke vasket toalettet eller inni skuffer.

Det endte med at vi måtte vaske selv noen timer før de neste skulle flytte inn.

STYR UNNA!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Styr generelt unna alt fra Lets Deal... Kunn negative erfaringer herfra.

Signerer denne.

Måtte hjelpe en Letsdeal kjøper, hun trodde alt hun så må bildene var bra produkter og bestilte, men fikk bare elendige/ubrukelige saker.

Anonymous poster hash: adb9c...7ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bestilt vaskehjelp og flyttehjelp fra Hurtigservice, og har aldri vært så misfornøyd med noe kjøp.

Da jeg ringte fortalte jeg at leliigheten min var på 46 kvm, og at jeg hadde sett kupongen på groupon. Vi ble enige om at to timer flyttehjelp burde være greit, og de sa at jeg fikk samme pris også dersom jeg ikke kjøpte gjennom groupon (det har de vel neppe lov til overfor groupon, men det la jeg meg ikke oppi). De kom først en time for tidlig (!) fordi de hadde registrert feil tidspunkt. Dette innrømmet de aldri, selv om jeg ahr bekreftelse på mail. Så begynte de to mennene å arbeide. De arbeidet hel forferdelig tregt, og det tok nesten to timer før de nesten hadde tømt leiligheten min på bare 46 kvm! Det er en leilighet som er lett å komme til i andre etasje med heis, og de hadde parkert rett utenfor. De bar en pappeske av gangen, og bruke 20 minutter (jeg tok tiden) bare på å bære ned sofaen min og plassere den i bilen. Når det så var gått nesten to timer og vi enda ikke hadde kjørt fra leiligheten min, ahdde jeg et kjempeproblem. Jeg ble derfor presset til å kjøpe en time ekstra (som var dobbelt så dyr- kostet 1 000 kr for denne tredje timen). Det vi rakk da, var å kjøre til leiligheten min (som bare er 3 km unna den gamle), og de bar opp sofaen og plasserte alt annet nederst i oppgangen. Dermed måtte jeg selv bære opp alt unntatt sofa. Jeg ahr aldri møtt noen som jobber så tregt før! I tillegg snakket bærehjelperne nesten ikke norsk, OG "sjefen" på telefonen var veldig ubehagelig.

Jeg endte opp med å betale dobbelt så mye, og fortsatt måtte bære nesten alt selv.

SÅ hadde jeg vært så lur å bestille vask av samme firma. Jeg møtte opp i leiligheten til avtalt tidspunkt, men der kommer det ingen. Etter nesten en og en halv time med venting, fikk jeg tak i sjefen som sa at de ble forsinket. Og grunnen? Jo, fordi jeg skulle ha en time ekstra flyttehjelp. da ble alt forsinket, må skjønne. Uten noen beskjed om det. Til slutt sa han at de kunne være ferdig før klokken åtte samme kveld- altså fire timer for sent. Da jeg sa at jeg ikke ahdde muligheten til å sjekke vasken klokken åtte den kbelden, foreslo han at jeg bare betalte på forhånd. Uaktuelt etter den dårlige servicen tidligere på dagen. Det ble til at jeg hevet kjøpet av flyttevask.

Jeg anbefaler ingen å bruke dette firmaet. Noen sikkelige cowboyer.



Anonymous poster hash: d6ce8...5ce
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lugubre saker. Høres ut som noen som vil tjene raske penger i en fei for så å legge ned.

Ellers hadde de vel vært litt mer opptatt av omdømmet sitt..



Anonymous poster hash: 43d09...560
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg absolutt ikke igjen. Jeg brukte Hurtig Service til både flytting og flyttevask. De gjorde en fantastisk jobb. Jeg er storfornøyd. Ingen skader på sakene mine. Gutta jobbet hardt, effektivt og med et smil rundt om munnen hele veien. EN FLOTT GJENG. Når det gjelder flyttevasken, må jeg igjen rose Hurtig Service. Jeg har flyttet en del ganger og brukt forskjellige selskaper til dette. Jeg kommer garantert til å bruke selskapet igjen....

Jeg tror det er veldig tilfeldig og subjektivt dette her...Det er beklagelig at du har opplevd dem på en negativ måte...tusen hjertelig takk for en god service, Hurtig Service!



Anonymous poster hash: 2ab17...56b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg skulle flytte midt i eksamensperioden min valgte jeg å betale den nette summen av 1100 kroner for Flyttevask hos HurtigService gjennom Letsdeal for vask av min 50 kvm leilighet.

De brukte 4 timer på "vaskingen" og resultatet var skremmende dårlig. Det var skitt i alle hjørnet, og smuler nederst i skapene. Til tross for den intense klorlukten og gulvet som vare dekket i såperester så det ikke ut til at det hadde rørt store deler av leiligheten.

Det var vell kanskje bevis på at om prisen er for god til å være sann da er det sjelden det.

Anonymous poster hash: b433b...79b

Hvordan går det an å ha så mye skit i hjørnene? Har du ikke vasket selv tidligere der?

Anonymous poster hash: 1c7aa...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...