Gå til innhold

Pikk er pikk. Pule en tjukkas ? Har lagt kroppsidealet på hylla.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker å bruke alle sansene under sex, og synet er en av dem. Og en sexy kvinnekropp (som JEG tenner visuelt på) gjør at sexen blir automatisk mye bedre. Jeg blir kåtere, og har mindre grenser for hva jeg vil gjøre med partneren (slipper meg mere løs), og jeg legger også mere innsats i det. Ikke fanden om jeg hadde hatt sex med en feit jente, bare fordi "kropp er kropp og hull er hull".

Sex i mørket er greit det en og annen sjelden gang, men da vet jeg allerede hvordan jenta er i utgangspunktet.

Kropp betyr en del. Og det er ikke sexy med noen som ikke vet å ta vare på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at man alltid kan bli gravid. Det er derfor kvinner er mer kresne på utseende når det gjelder kun sex. Dette ligger så sterkt i ubevisstheten vår, at jeg tror ts er en mann.

Anonymous poster hash: 10d4b...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Snakk om fordommer. Hvorfor tror du at disse mennene som jeg har sex med ikke ofte er tiltrekkende eller blir ofte "valgt" ? Det vet vel du ingenting om ? Du bare automatisk går ut fra at jeg velger tjukkaser som ingen vil ha ? Dette er resurssterke, intelligente flotte menn med mange ulike egenskaper. I tillegg så undervurderer du voksne mennesker. Har jeg noen sted skrevet at dette er menn som jeg etterlater meg i ruiner ? Jeg skrev tidligere i tråden at jeg behandler dem med samme respekt som jeg selv ønsker. Det er skummelt hvor mye dikter opp.

Det jeg har satt fokus på er at å følge kroppsidealet ikke er så viktig. Prøver å forteller litt humoristisk at "kropp er kropp" og "pikk er pikk". Det er ikke så viktig at den ser ut på en spesiell måte - altså kroppsideal.

Ts.

Anonymous poster hash: efafd...968

Jaja, fint det.

Du valgte vel feil fimklipp for å understreke poenget ditt om at de karene som er som han velges ført blant unge kvinner på byen?

Se på overskriften din en gang til :Pikk er pikk. Pule en tjukkas? Lagt kroppsidealet på hylla

Lykke til med trollingen ;)

Jeg tror deg ikke på en 5-øring i dag heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, fint det.

Du valgte vel feil fimklipp for å understreke poenget ditt om at de karene som er som han velges ført blant unge kvinner på byen?

Se på overskriften din en gang til :Pikk er pikk. Pule en tjukkas? Lagt kroppsidealet på hylla

Lykke til med trollingen ;)

Jeg tror deg ikke på en 5-øring i dag heller.

Det var bare et helt tilfeldig klipp som fikk meg til å tenke på dette temaet. Om du lurte.

Ved å svare "ja ja fint det" i en diskusjon viser bare at du faktisk ikke tenkte deg om når du presenterte fordommen dine. Du hadde rett og slett ikke tenkt deg om.

Det er heller ikke viktig om du tror temaet er trolling eller ikke. Diskusjonen er det den er. Skulle bare ønske folk var litt mer reflekterte eller ihvertfall kunne stå for meningene de skriver her inne når oppfølgingspørsmål er på sin plass.

Når man ikke kan svare for seg setter man fokuset på trolling og andre sidespor.

Anonymous poster hash: efafd...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare et helt tilfeldig klipp som fikk meg til å tenke på dette temaet. Om du lurte.

Ved å svare "ja ja fint det" i en diskusjon viser bare at du faktisk ikke tenkte deg om når du presenterte fordommen dine. Du hadde rett og slett ikke tenkt deg om.

Det er heller ikke viktig om du tror temaet er trolling eller ikke. Diskusjonen er det den er. Skulle bare ønske folk var litt mer reflekterte eller ihvertfall kunne stå for meningene de skriver her inne når oppfølgingspørsmål er på sin plass.

Når man ikke kan svare for seg setter man fokuset på trolling og andre sidespor.

Anonymous poster hash: efafd...968

Kunne ikke sagt meg mer enig i din siste setning.

Men synes du sex med tjukke menn er annerledes? Blir det sånn at du må gjøre mer av jobben selv med dem?

Anonymous poster hash: fa35e...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å pule noe mykt enn noe man kan stikke seg på, tenner ikke på utmagra lik.

Anonymous poster hash: 0c082...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne ikke sagt meg mer enig i din siste setning.

Men synes du sex med tjukke menn er annerledes? Blir det sånn at du må gjøre mer av jobben selv med dem?

Anonymous poster hash: fa35e...b26

Takk :) Og nei.... "tjukkasene" er som alle andre menn, noen mer aktive enn andre. Den eneste forskjellen er at de selvfølgelig er litt mykere å ta på. Jeg har sex med ulike menn, også veltrente. Konklusjonen er at alle menn er ulike, de har sex på ulike måter, og noen er flinkere i sengen ( eller skal jeg si passer bedre til min personlighet seksuelt) enn andre. Det er veldig fokus på de "tjukke" i denne tråden, kanskje pga overskriften til temaet som jeg lagde.

Jeg føler ikke jeg gjør jobben mer sammen med overvektige enn andre. Det handler om personlighet og kjemi, altså om vi matcher på en eller annen måte - altså pikk er pikk ! - som tråden handler om. Det handler om å oppleve at det ikke er kroppsfasong som gjør om sex er bra eller ei.

Anonymous poster hash: efafd...968

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at man alltid kan bli gravid. Det er derfor kvinner er mer kresne på utseende når det gjelder kun sex. Dette ligger så sterkt i ubevisstheten vår, at jeg tror ts er en mann.

Anonymous poster hash: 10d4b...3c8

Jeg tar ansvar for prevensjon og sikker sex, og tilsvarende hos eventuelle partnere. Passer godt på å ikke bli gravid eller smittet av kjønnssykdommer. Tror du forresten jeg puler alt som går og hele tiden, og at alt er ons ? Høres ut som om jeg er den løsaktige horen... det er jeg altså ikke. :fnise:

Anonymous poster hash: efafd...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det var bare et helt tilfeldig klipp som fikk meg til å tenke på dette temaet. Om du lurte.

Ved å svare "ja ja fint det" i en diskusjon viser bare at du faktisk ikke tenkte deg om når du presenterte fordommen dine. Du hadde rett og slett ikke tenkt deg om.

Det er heller ikke viktig om du tror temaet er trolling eller ikke. Diskusjonen er det den er. Skulle bare ønske folk var litt mer reflekterte eller ihvertfall kunne stå for meningene de skriver her inne når oppfølgingspørsmål er på sin plass.

Når man ikke kan svare for seg setter man fokuset på trolling og andre sidespor.

Anonymous poster hash: efafd...968

Neida, vennen.

Det vise bare at jeg ikke bryr meg noe særlig om at du øyensynlig ønsker å få skryt og kudos for at du har oppdaget at tenningsmønsteret ditt ikke er avhengig av fysikk som eneste faktor.

Du er kanskje ganske ny her inne? Enkelte av oss skriver nemlig alltid under nick og står fjellstøtt på meningene våre.

Spekulasjoner om hvilke fordommer menensker venetulet skulle ha kan vi jo ta på PM?

- det er ikke så interessant for ressten av forumet.

Postboksen min er åpen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, vennen.

Det vise bare at jeg ikke bryr meg noe særlig om at du øyensynlig ønsker å få skryt og kudos for at du har oppdaget at tenningsmønsteret ditt ikke er avhengig av fysikk som eneste faktor.

Du er kanskje ganske ny her inne? Enkelte av oss skriver nemlig alltid under nick og står fjellstøtt på meningene våre.

Spekulasjoner om hvilke fordommer menensker venetulet skulle ha kan vi jo ta på PM?

- det er ikke så interessant for ressten av forumet.

Postboksen min er åpen ;)

Nok en gang. Typisk deg å bruke hersketeknikk når du ikke svarer saklig på kommentarene mine."Vennen" er en av hersketeknikkene du benytter deg av. Jeg kjenner godt til din bruk av hersketeknikker når det ikke går din vei, jeg er ikke ny her. Jeg får respekt, selv om vi har ulike meninger, dersom man saklig begrunner meninger eller kan svare for seg. Svar på innlegget mitt lengre opp du slik at alle kan lese det eller la være.

Hilsen ts

Anonymous poster hash: efafd...968

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, vennen.

Det vise bare at jeg ikke bryr meg noe særlig om at du øyensynlig ønsker å få skryt og kudos for at du har oppdaget at tenningsmønsteret ditt ikke er avhengig av fysikk som eneste faktor.

Du er kanskje ganske ny her inne? Enkelte av oss skriver nemlig alltid under nick og står fjellstøtt på meningene våre.

Spekulasjoner om hvilke fordommer menensker venetulet skulle ha kan vi jo ta på PM?

- det er ikke så interessant for ressten av forumet.

Postboksen min er åpen ;)

kvalm...

Anonymous poster hash: b130d...71b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Syns vi skal holde fokus på tema. At enkelte er ufine og usaklige syns jeg vi bare skal se forbi og ikke kommentere.

Syns temaet for denne diskusjonen er spennende, håper vi kan holde oss der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det hele er meget enkelt:

Mennesker har sex med dem de finner tiltrekkenende som mennesker, uansett om de skulle være ihht. en 'standard' eller ikke.

Så enkelt er det.

Mennesker tenner på ulike kombinasjoner i andre mennesker.

Det er ikke noe spesielt revolusjonerende med det.

Men, jeg er ikke overbevist om at mannen i filklippet i hovedinnlegget er førstevalget blant tilfelig valgte jenter og kvinner på byen.

Til det er han for langt fra å være fysisk gjennomsnitt.

Hans personlighet får vi ingen informasjon om, så det er kun fysikk som her gir referansene.

Så dine preferanser, TS, er dine preferanser. Ingen dømmer deg for dine preferanser.

Hvilket spørsmål var det du ønsket svar på?

Det er ingen svarplikt her inne, så å legge alternative fortolkninger står for egen regning, men nå spør jeg deg da hvilket spørsmål det var du ønsket svar på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stining

Ikke noe gale å ha sex med overvektige menn. Har selv prøvd dette. Men for min del funker det ikke særlig bra fordi:

1, jeg er sporty, er han overvektig har vi veldig ulike interesser
2, er man overvektig betyr det ofte at personen har dårlig kondis, dette merker man i sengen
3, Magen er i veien i flere stillinger, noe som også gjør at penis "kortes ned"
4, Jeg må gjøre alt arbeidet, slitsomt og kjedelig i lengden

Er det snakk om et ONS eller pulevenn er jo ikke nr 1 nødvendigvis aktuell. Men skulle jeg ha hatt en pulevenn, så er det fordi sexen hadde vært dritbra, så de andre pungtene kan ødelegge litt der.

Litt overvektig er ingen problem, nå mener jeg de som er forbi "litt overvektig" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror mange av dere kan lære av TS.

Takk for det :)

Og så vil jeg minne på at diskusjonen ikke utelukkende handler om sex med overvektige, men litt det å ikke henge seg så opp i kropp. Jeg har altså sex med både tynne, normalvektige og overvektige. Våg å ikke bare gå etter kroppstørrelse eller utseende - drit heller litt i kroppsidealene og heller finn spenning og nytelse.

Hilsen ts

Anonymous poster hash: efafd...968

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...