Gå til innhold

invitasjon til kokosbolle-festival


Gjest Embla s

Anbefalte innlegg

ja man, ja men.... jeg er uttafor allfarvei i helga og milevis fra skafferiets himmelske, svenske kokosruller!!!

*legger seg ned på gulvet, slå med armer og bein og hyler etter skafferiets kokosruller* :grine::grine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kokosboller, tenke jeg, det må de vel være flinke på i England. Så jeg gikk jeg ned til nærbutikken min som er et stort tesco supermarked. Så feil kan man ta. Jeg klarte til slutt å finne noen snowballs, som det heter på engelsk, men skulle så gjerne hatt det med bare sjokolade rundt, ikke kokos. Og ikke var de noe høye og ikke var det kjeks underst. Men jeg kjøpte en pakke for det. 12 stk faktisk, fantes ikke noe mindre. Men så lenge de er så små, så blir det jo ca 5+6 vanlige?

Håper de smaker godt ihvetfall. Nå fikk jeg enda mere hjemlengsel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært å kjøpt mine favoritt kokosboller

på obs! idag jeg...

Delicato heter de, svensk, 8 i pakken og

VERDENS DEILIGSTE kokosboller...

Smelter i munnen :P

Her går de ned på høykant.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmelagde kokosboller er best. :) Og så liker jeg godt de derre med puffet ris og sjokolade. Er i samme gate sånn ca, klissete og søtt, og så kan man spise flere av de uten å brekke seg etter 3 stk (som ofte skjer med butikk-kjøpte kokosboller).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like de enooorme man får på 7-11 jeg. Men de er ganske mektige, så det holder lenge med en. Sambo kjøpte til meg i dag, vet ikke hvor, men de var bitte bitte små. Høh..?? Han vet da de forsvinner fort!!

Nuvel, det ser ut som at jeg må prøve diverse kokosboller etter å ha lest denne tråden. *gleder meg* :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Det var en fin fest, jenter! :D

Takk for storartet oppmøte, dette må vi gjenta :P

Har litt "kokosbolle-hangover" i dag, jeg :wink:

Klem til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt sur for jeg fikk ikke tak i de kokosbollene jeg egentlig ville ha (Diplom) så jeg ente opp med Hennig olsen istedet.

Spiste 3 og ble kvalm, men kjøpte en pakke diplom boller i går og gaffla innpå 4 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen kokosboller på meg.. :( Stakk innom en butikk i dag, men de hadde bare så pass store pakker at det ville vært helsefarlig for meg å kjøpe den... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg digger kokosboller.. ti stykker glir nok lett ned! Men muligens de kommer opp igjen noen minutter senere *kvalmt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Enig med Jinx, Delicato sine er nesten perfekte. Synes de bakeriene som selger ligger i toppeliten.

Måtte kjøpe en Henning Olsen en i dag, men synes det er litt tykt sjokoladelag utenpå.

Vittig tråd dette.....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...